ORDRE de 28 de setembre de 2000, per la qual s'adapten els negociats del Departament d'Ensenyament al Decret 320/2000, de 27 de setembre, de reestructuració del Departament d'Ensenyament, i se n'aprova la descripció de les funcions.
Sección | Disposicions Generals |
Rango de Ley | Ordre |
de 28 de setembre de 2000, per la qual s’adapten els negociats del Departament d’Ensenyament al Decret 320/2000, de 27 de setembre, de reestructuració del Departament d’Ensenyament, i se n’aprova la descripció de les funcions.
Mitjançant el Decret 320/2000, de 27 de setembre, es reestructura el Departament d’Ensenyament per tal d’adequar l’organització a les necessitats actuals.
Amb la finalitat de cloure el procés de reestructuració esmentat és convenient procedir a l’adaptació de l’estructura vigent relativa als negociats a la nova organització fixada pel Decret esmentat.
En conseqüència, de conformitat amb les disposicions finals 1 i 2 del Decret esmentat i d’acord amb el que disposa l’article 25.2 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d’organització, procediment i règim jurídic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya,
Ordeno:
L’estructuració dels negociats del Departament d’Ensenyament queda configurada de la manera següent:
Conselleria
Gabinet del/de la Conseller/a
Negociat de Suport Administratiu.
Correspon al Negociat de Suport Administratiu la coordinació de les tasques administratives generades per la Secretaria del Gabinet del/de la conseller/a.
Secretaria General
Subdirecció General de Gestió Econòmica i Règim Interior
Servei de Pressupostos i Gestió Financera.
Secció d’Administració i Habilitació.
Negociat d’Indemnitzacions i Serveis.
Correspon al Negociat d’Indemnitzacions i Serveis la gestió i comprovació de les dietes, assistències i indemnitzacions de tot el personal relacionat amb les activitats del Departament i efectuar el seu processament informàtic, la resolució de les incidències i consultes que se’n derivin, la tramitació i el seguiment dels passatges i allotjaments dels viatges d’àmbit nacional i internacional del Departament, i de les despeses que comporten, així com l’elaboració dels documents comptables relacionats amb aquestes matèries.
Secció de Pressupost i Comptabilitat.
Negociat d’Ingressos.
Correspon al Negociat d’Ingressos el control i la justificació dels ingressos del Departament, el control dels comptes corrents restringits del Departament, la comptabilitat de les liquidacions dels ingressos dels òrgans recaptadors i la tramitació de les devolucions dels ingressos indeguts.
Negociat de Despeses de Béns Corrents i de Serveis.
Correspon al Negociat de Despeses de Béns Corrents i de Serveis la supervisió dels expedients de despesa de béns corrents, de serveis i d’altres, l’elaboració, comptabilitat i tramitació dels corresponents documents comptables i reserves de crèdit, i el seu seguiment, la gestió de les altes i les modificacions de les dades dels corresponents creditors i resoldre les seves consultes i la tramitació, control i gestió dels fons a justificar dels habilitats del Departament.
Negociat de Despeses d’Inversions, Transferències Corrents i de Capital.
Correspon al Negociat de Despeses d’Inversions, Transferències Corrents i de Capital la supervisió dels expedients de despesa relatius a les inversions, transferències corrents i de capital, l’elaboració, comptabilitat i tramitació dels corresponents documents comptables i reserves de crèdit i el seu seguiment, la gestió de les altes i modificacions de les dades dels corresponents creditors i la resolució de les seves consultes.
Servei de Gestió d’Immobles i Contractacions.
Secció de Subministrament i Contractacions.
Negociat de Subministraments i Serveis.
Correspon al Negociat de Subministraments i Serveis l’atenció i gestió dels subministraments de mobiliari, material fungible i inventariable de les unitats administratives del Departament i dels serveis educatius, el control de l’estoc del material fungible i inventariable, l’atenció i gestió de les peticions relatives a la impressió de documents i el control del manteniment dels equips d’oficina.
Negociat de Tramitació i Facturació.
Correspon al Negociat de Tramitació i Facturació el registre, la comprovació i la tramitació de les factures, minutes i els endossos, així com el control dels crèdits relatius al funcionament dels serveis administratius i dels programes educatius.
Negociat de Contractació.
Correspon al Negociat de Contractació l’elaboració i la tramitació dels expedients de contractes d’obres, serveis i subministraments en totes les seves modalitats, per a les unitats administratives i els serveis educatius del Departament, la tramitació dels expedients de contractació per a les activitats docents i la gestió de la devolució de garanties.
Secció de Règim Interior.
Negociat d’Informació al Públic.
Correspon al Negociat d’Informació al Públic la coordinació de la informació interna i externa que es facilita des dels Serveis Centrals del Departament, la supervisió de la fiabilitat i l’actualització de la informació.
Negociat de Registre.
Correspon al Negociat de Registre la coordinació i la...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba