ORDRE GAP/179/2010, de 25 de març, per la qual es convoquen proves selectives per a l'accés a la subescala d'intervenció tresoreria, categoria d'entrada, per al personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal.

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyOrdre

ORDRE

GAP/179/2010, de 25 de març, per la qual es convoquen proves selectives per a l'accés a la subescala d'intervenció tresoreria, categoria d'entrada, per al personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal.

L'Acord de Govern GOV/12/2010, de 26 de gener, pel qual s'aprova l'oferta d'ocupació parcial de personal amb habilitació de caràcter estatal per a l'any 2010 (DOGC núm. 5559, de 3.2.2010), autoritza la convocatòria de 35 places per a la subescala d'intervenció tresoreria, categoria d'entrada, de l'escala del personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal.

Així, d'acord amb el que disposa l'article 11 del Decret 195/2008, de 7 d'octubre (DOGC núm. 5232, de 9.10.2008), pel qual es regulen determinats aspectes del règim jurídic del personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal de les entitats locals de Catalunya, i amb la finalitat d'atendre les necessitats de personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal, amb l'informe previ de la Direcció General d'Administració Local, s'acorda convocar el procés selectiu per a l'accés a la subescala d'intervenció tresoreria, categoria d'entrada.

L'Ordre GRI/121/2003, de 14 de març, regula la tramitació telemàtica del procediment de participació en les convocatòries de processos selectius.

Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre homes i dones pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució espanyola, la Directiva comunitària de 9 de febrer de 1976, i el que preveu la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

Atès el que disposa l'article 14 del Decret 28/1986, de 30 de gener, del Reglament de selecció de personal de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,

Ordeno:

Convocar proves selectives per cobrir 35 places vacants de personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal, subescala d'intervenció tresoreria, categoria d'entrada (número de registre de convocatòria 191), d'acord amb les bases que figuren a l'annex 1.

Contra aquesta Ordre, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el conseller o consellera de Governació i Administracions Públiques en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació al DOGC i al BOE, o directament recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació de l'Ordre al DOGC i al BOE.

Igualment, les persones interessades poden interposar qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.

Barcelona, 25 de març de 2010

Jordi Ausàs i Coll

Conseller de Governació

i Administracions Públiques

Annex 1

Bases de la convocatòria

-1 Normes generals

1.1 Es convoquen proves selectives per cobrir 35 places vacants de personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal, subescala d'intervenció tresoreria, categoria d'entrada (número de registre de convocatòria 191), i amb la distribució següent:

25 per cobrir pel sistema general d'accés lliure.

10 places per cobrir pel sistema de promoció interna.

Del total de places ofertes, 2 queden reservades per ser cobertes per persones amb minusvalidesa amb grau de discapacitat igual o superior al 33%, d'acord amb l'article 59 de la Llei 7/2007, de 12 de abril, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic; l'apartat 2 de l'article 1 de la Llei 51/2003, de 2 de desembre, d'igualtat d'oportunitats, no-discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat; l'article 34 de la Llei 25/2009, de 23 de desembre, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per a l'any 2010.

Aquest contingent de reserva ascendeix en aquesta convocatòria a 1 plaça per al sistema general d'accés lliure i 1 per al de promoció interna.

Les persones aspirants que hagin superat la fase d'oposició sense obtenir plaça pel contingent de reserva per a discapacitats poden optar, en igualtat de condicions, a les restants places del sistema general, tant en el cas d'accés per promoció interna com en el de torn lliure.

Les places reservades per a persones amb discapacitat en el sistema d'accés lliure que no es cobreixen s'acumularan a les places d'accés lliure del contingent general. Les places reservades amb discapacitat en el sistema de promoció interna que no es cobreixen s'acumularan a les places d'accés per promoció interna.

Les places no cobertes de les reservades a promoció interna incrementaran les restants places d'accés lliure del contingent general.

Les persones aspirants només poden participar en un dels dos sistemes i han d'especificar en la sol·licitud el sistema d'accés lliure o de promoció interna pel qual opten. Aquesta opció vincula la persona aspirant i no pot modificar-la una vegada transcorregut el termini de presentació de sol·licituds. La presentació de sol·licituds dels dos sistemes és causa d'exclusió del procediment selectiu.

1.2 A les proves que s'estableixen en aquesta convocatòria se'ls aplica la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic; el Decret 195/2008, de 7 d'octubre, pel qual es regula el règim jurídic del personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal de les entitats locals de Catalunya, i, supletòriament, el Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.

-2 Requisits de les persones aspirants

2.1 Accés lliure.

Per ser admeses a la realització de les proves selectives, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

  1. Tenir la nacionalitat espanyola.

  2. Tenir complerts els setze anys d'edat i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.

  3. Estar en possessió, o en condicions d'obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de sol·licituds, d'algun dels títols acadèmics següents: llicenciatura en dret, llicenciatura en ciències polítiques i de l'administració, llicenciatura en sociologia, llicenciatura en administració i direcció d'empreses, llicenciatura en economia, llicenciatura en ciències actuarials i financeres, o el títol de grau corresponent.

  4. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que sigui incompatible amb l'acompliment de les funcions.

  5. No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques ni trobar-se inhabilitat per a l'acompliment de funcions públiques.

  6. Posseir els coneixements de llengua catalana del nivell requerit en aquestes bases, en el grau adequat a les funcions pròpies de la subescala objecte de convocatòria, o superar la prova selectiva prevista en la base 7 d'aquesta convocatòria.

    Els requisits establerts en aquesta base s'han de posseir en el moment de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds i mantenir-los durant el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió com a funcionari/ària de carrera, excepte el de la lletra d), que s'ha d'acreditar o demostrar abans d'iniciar-se el procés selectiu.

    2.2 Promoció interna.

    Les persones aspirants de promoció interna han de reunir, a més, els requisits següents:

  7. Pertànyer a la subescala de secretaria intervenció, de l'escala de personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal.

  8. Tenir una antiguitat de dos anys, com a mínim, en la subescala de secretaria intervenció.

    Per determinar l'antiguitat de les persones aspirants, es prendran en consideració tant els serveis efectius prestats en la subescala com les situacions administratives diferents del servei actiu que, segons la normativa legal vigent, siguin computables als efectes d'antiguitat.

    Els requisits establerts en aquesta base s'han de posseir en el moment de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds.

    -3 Sol·licituds i instruccions per emplenar-les

    3.1.a) Les persones que desitgin participar en aquestes proves selectives han de fer-ho constar en el model de sol·licitud que es pot obtenir telemàticament a les adreces d'Internet http://www.gencat.cat/ovt/gap/convocatoria191 i http://www.eapc.cat.

    El model de sol·licitud en suport paper es pot obtenir al Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona), a l'Escola d'Administració Pública de Catalunya (c. Girona, 20, 08010 Barcelona) i als Serveis Territorials de Governació i Administracions Públiques:

    Barcelona: c. Diputació, 303, 3a planta, 08009 Barcelona.

    Girona: Gran Via Jaume I, 9, 17001 Girona.

    Lleida: c. Lluís Companys, 1, 25003 Lleida.

    Tarragona: c. Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona.

    Les Terres de l'Ebre: c. Montcada, 23 (Palau Abària), 43500 Tortosa.

    3.1.b) La persona aspirant ha d'observar les instruccions següents per emplenar la sol·licitud:

    Abans d'emplenar la sol·licitud s'han de llegir les bases de la convocatòria. Les dades de la sol·licitud s'han d'escriure en majúscula, a màquina o amb bolígraf. Cal assegurar-se que les dades consignades són perfectament llegibles en tots els exemplars.

    És imprescindible que la sol·licitud estigui signada per la persona aspirant. La manca de signatura comporta l'exclusió, llevat del supòsit de presentació a través de l'Oficina Virtual de Tràmits.

    Instruccions per emplenar les dades de la convocatòria:

    A l'apartat corresponent a les dades de la convocatòria cal indicar-hi el número de registre de la convocatòria.

    A l'espai de Departament, cal consignar-hi “Governació i Administracions Públiques”.

    A l'apartat de publicació en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, la data de publicació.

    A l'apartat de cos, escala, categoria laboral, cal indicar-hi la subescala per a la qual concursa; per a aquesta convocatòria, cal indicar-hi la d'intervenció tresoreria.

    En el sistema d'accés, cal marcar el que correspongui: accés lliure o promoció interna.

    A l'apartat Altres dades de la convocatòria, cal indicar-hi l'idioma...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR