DECRET 334/1994, 16 de novembre, pel qual es regulen els fitxers automatitzats que contenen dades de caràcter personal gestionats pel Departament de Treball.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de Treball, Indústria, Comerç i Turisme
Rango de LeyDecret

Atès que l'apartat 2 de la disposició addicional 2 de la Llei orgànica 5/1992, de 29 d'octubre, de regulació del tractament automatitzat de dades de caràcter personal, relatiu als fitxers automatitzats existents amb anterioritat a la seva entrada en vigor, estableix que, en el termini d'un any, les administracions públiques responsables de fitxers automatitzats hauran d'adoptar una disposició de regulació del fitxer o adaptar la que existeixi;

Atès que el Reial decret-llei 20/1993, de 22 de desembre, prorroga el termini que s'estableix en la disposició addicional 2 de la Llei orgànica 5/1992, de 29 d'octubre, de regulació del tractament automatitzat de dades de caràcter personal;

A fi de fer efectiu el mandat legal d'adaptació dels fitxers automatitzats que contenen dades de caràcter personal gestionats per aquest Departament, i per tal de garantir la màxima transparència en el tractament automatitzat de dades de caràcter personal i assegurar als ciutadans de Catalunya l'exercici dels seus drets legítims;

A proposta del titular del Departament de Treball, d'acord amb el dictamen de la Comissió Jurídica Assessora i de conformitat amb el Govern,

Decreto:

Article 1

A l'annex del present Decret es fa pública la relació de fitxers automatitzats que contenen dades de caràcter personal gestionats pel Departament de Treball i que estan subjectes a tots els efectes previstos en la Llei orgànica 5/1992, de 29 d'octubre, de regulació del tractament automatitzat de dades de caràcter personal.

Article 2

Per a cada fitxer es regula el seu tractament automatitzat i s'estableix, en el mateix annex, la seva denominació, la finalitat i els usos previstos, les persones i els col·lectius afectats o obligats a subministrar les dades de caràcter personal, els procediments de recollida de dades, l'estructura bàsica del fitxer i la descripció del tipus de dades de caràcter personal que contenen, les cessions de dades previstes, l'òrgan administratiu responsable i les unitats administratives en les quals es poden exercir, si escau, els drets d'accés, de rectificació i de cancel·lació.

Article 3

Els titulars del òrgans administratius responsables de cada fitxer automatitzat que conté dades de caràcter personal han d'adoptar, sota la supervisió directiva de la Secretaria General del Departament de Treball, les mesures tècniques, de gestió i organitzatives necessàries per tal de garantir la confidencialitat, seguretat i integritat de les dades, com també totes aquelles mesures necessàries destinades a fer efectius els drets dels ciutadans reconeguts en la Llei orgànica 5/1992, de 29 d'octubre, i en els seus desplegaments reglamentaris.

Disposició final Aquest Decret entrarà en vigor l'endemà de la seva publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.

Barcelona, 16 de novembre de 1994

Jordi Pujol President de la Generalitat de Catalunya

Ignasi Farreres i Bochaca Conseller de Treball

Annex

Fitxers automatitzats que contenen dades de caràcter personal gestionats pel Departament de Treball

Secretaria General

Servei de Secretaria Administrativa

Nom del fitxer: Cursos dels centres propis.

Finalitat i usos previstos: Gestió i tramitació dels cursos que realitzen els centres propis i coneixement del cost dels experts i del material.

Persones i col·lectius afectats: Els afectats són els experts que donen els cursos i els responsables dels cursos.

Procediment de recollida de dades: Les dades les proporcionen les entitats que sol·liciten la inscripció a un curs.

Estructura bàsica i tipus de dades: Les dades s'estructuren en una base de dades i les agrupacions a destacar són: dades de referència de l'expedient, codis interns, dades de referència del curs, període del curs, nom del responsable, costos del curs, nom del centre, adreça del centre, NIF de l'expert, nom de l'expert, domicili de l'expert, cost de l'expert, NIF de l'empresa on treballa l'expert, nom de l'empresa, adreça de l'empresa.

Cessions de dades: A altres administracions. A l'INEM.

Òrgan administratiu responsable: Cap del Servei de Secretaria Administrativa.

Unitats administratives per exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació: Servei de Secretaria Administrativa, c. Sepúlveda, 148-150, 08011 Barcelona.

Nom del fitxer: Registre d'entrada i sortida de documents.

Finalitat i usos: Registrar els documents d'entrada i sortida a les diferents unitats orgàniques del Departament.

Persones i col·lectius afectats: Els afectats són les persones a qui s'adrecen els documents i els seus remitents.

Procediment de recollida de dades: Les dades les proporcionen les entitats o persones que realitzen algun tràmit amb el Departament de Treball.

Estructura bàsica i tipus de dades: Les dades s'estructuren en una base de dades i les agrupacions a destacar són: codis interns, dades de referència del document, nom del remitent, població del remitent, nom del destinatari, població del destinatari. Cessions de dades.

Òrgan administratiu responsable: Cap del Servei de Secretaria Administrativa.

Unitats administratives per exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació: Servei...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR