RESOLUCIÓ GAP/1412/2009, de 18 de maig, de convocatòria de concurs general de mèrits i capacitats per proveir llocs de treball de l'escala de gestió d'administració general del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya (convocatòria de provisió núm. FP/006/2009).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/1412/2009, de 18 de maig, de convocatòria de concurs general de mèrits i capacitats per proveir llocs de treball de l'escala de gestió d'administració general del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya (convocatòria de provisió núm. FP/006/2009).

Atesa la necessitat de proveir de manera definitiva els llocs de treball base amb dotació pressupostària que consten als annexos 2 i 3, de l'escala de gestió d'administració general del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya, i d'acord amb la informació que consta al Registre informàtic de personal en data 30 de març de 2009, tenint en compte que no s'han inclòs els llocs de treball afectats per la Resolució GAP/3864/2008, de 19 de desembre, de convocatòria del procés selectiu, torn especial de promoció interna, per a l'ingrés a l'escala superior d'administració general del cos superior d'administració (subgrup A1) de la Generalitat de Catalunya (núm. de registre de la convocatòria 166), ni els llocs de treball afectats pel Projecte de decret de reestructuració parcial de la Delegació Territorial de Girona;

Atesa la conveniència d'impulsar els mitjans electrònics i telemàtics en les relacions entre l'Administració de la Generalitat i els seus funcionaris, als efectes de facilitar la fluïdesa comunicativa en aquest àmbit, i d'acord amb l'article 45 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú;

D'acord amb el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya;

En exercici de la competència delegada a la Direcció General de Funció Pública per la Resolució GAP/1417/2007, de 25 d'abril, de delegació de competències del conseller de Governació i Administracions Públiques en la directora general de Funció Pública, en relació amb l'article 6.2 del Text refós de la Llei de la funció pública de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i de conformitat amb l'article 80 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,

Resolc:

.1 Convocar concurs general de mèrits i capacitats per proveir els llocs de treball de l'escala de gestió d'administració general del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya (convocatòria de provisió núm. FP/006/2009) que es detallen als annexos 2 i 3 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria, que consten a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.3 Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar potestativament, d'acord amb el que estableix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, recurs de reposició davant l'òrgan convocant en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació al DOGC, o bé recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació al DOGC, d'acord amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Igualment, les persones interessades poden interposar qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.

Barcelona, 18 de maig de 2009

P. D. (Resolució GAP/1417/2007, DOGC de 16.5.2007)

Leonor Alonso i González

Directora general de Funció Pública

Annex 1

Bases

.1 Llocs de treball

1.1 Es convoca concurs general de mèrits i capacitats per proveir llocs de treball de l'escala de gestió d'administració general del cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya (convocatòria de provisió núm. FP/006/2009), les característiques dels quals són les que consten als annexos 2 i 3 d'aquesta Resolució, d'acord amb la relació de llocs de treball.

1.2 Els llocs de treball que consten a l'annex 2 són susceptibles d'adjudicació directa.

1.3 Els llocs de treball que consten a l'annex 3 són susceptibles de provisió per resultes si la persona titular obté destinació definitiva en una altra plaça en aquest mateix concurs.

1.4 Les places que figuren als annexos 2 i 3 contenen la informació del Registre informàtic de personal a data 30 de març de 2009. No obstant això, en supòsits d'aprovació de reestructuracions administratives departamentals o per aplicació de mesures de racionalització aprovades posteriorment, les places es podran veure afectades.

.2 Contingut funcional

Les funcions que s'han d'exercir en les unitats directives on s'ubiquen els llocs de treball objecte de concurs són les de desenvolupar activitats de col·laboració en les tasques administratives de gestió, d'inspecció, d'execució, de control o similars que no corresponguin al cos superior d'administració, i també les tasques d'aplicació de normativa, de proposta de resolució d'expedients normalitzats, d'estudis i d'informes que no corresponguin a tasques de nivell superior i les que especialment li siguin atribuïdes per raó de l'especialització de la seva funció.

.3 Participants

3.1 Pot participar en aquesta convocatòria el personal funcionari al servei de l'Administració de la Generalitat de Catalunya que pertanyi a cossos o escales d'administració general del grup B, i que compleixi els requisits i les condicions que estableix la normativa vigent, els que determina la relació de llocs de treball i els que disposen aquestes bases.

3.2 Estan obligats a prendre part en aquesta convocatòria els funcionaris que ocupin amb caràcter provisional llocs base que constin a l'annex 2 d'aquesta convocatòria i que no tinguin reserva de cap altre lloc de treball.

.4 Requisits de participació

4.1 El personal funcionari de l'escala de gestió d'administració general del cos de gestió d'administració de la Generalitat pot trobar-se, respecte de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, en qualsevol de les situacions administratives que preveu la normativa vigent.

4.2 També hi pot participar el personal funcionari no integrat que presti serveis a l'Administració de la Generalitat de Catalunya en llocs objecte del concurs i que pertanyi a cossos o escales del grup de titulació en què estiguin classificats els llocs objecte de convocatòria, sempre que compleixi els requisits i les condicions exigits en les relacions de llocs de treball, que consten als annexos 2 i 3. En el mateix sentit, també hi poden participar els funcionaris als quals no es va exigir la titulació que assenyala l'article 19 del Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre.

4.3 En cap cas no hi poden prendre part els funcionaris que estiguin en suspensió d'ocupació ni els traslladats de llocs de treball, com a conseqüència d'un expedient disciplinari, mentre durin els efectes corresponents. Tampoc no hi poden prendre part els funcionaris en situació diferent de servei actiu que no hagin romàs el temps mínim exigit per reingressar al servei actiu.

Les persones concursants procedents de les situacions administratives de suspensió d'ocupació i d'excedència no han d'estar separades del servei de cap administració pública ni inhabilitades per ocupar càrrecs i exercir funcions públiques.

4.4 En el cas de sol·licitud de places per a les quals consti una determinada titulació a l'apartat de titulació específica dels annexos 2 i 3 d'aquesta convocatòria, el fet de tenir-la serà un requisit indispensable de participació per optar-hi, i no es podrà valorar com a mèrit.

.5 Requisits temporals

5.1 Per poder participar en el concurs, les persones funcionàries hauran d'haver romàs en el lloc de treball amb destinació definitiva des del qual es concursa un mínim de dos anys, llevat que es tingui l'obligació de participar-hi, o quan s'hi participi des d'un lloc de lliure designació o quan es concursi per a llocs del mateix departament.

Als efectes de determinar el lloc des del qual es concursa, es tindrà en consideració el lloc que la persona funcionària ocupa de manera definitiva o el que tingui reservat per algun dels motius que estableix la normativa vigent.

5.2 A les persones funcionàries que hagin accedit al cos objecte del concurs mitjançant el torn de promoció interna o per integració, i que romanguin en el mateix lloc de treball que ocupaven amb anterioritat a la promoció o integració perquè complien els requisits establerts, se'ls computarà el temps de serveis prestats en el lloc esmentat als efectes del còmput del termini de dos anys.

5.3 Així mateix, quant a les persones funcionàries que ocupen un lloc de manera definitiva mitjançant la figura de la redistribució d'efectius o l'adaptació de nomenament, el còmput del termini de dos anys s'iniciarà en la data en la qual van obtenir la destinació definitiva en el lloc que ocupaven en el moment immediatament anterior a la redistribució o l'adaptació.

.6 Referència dels requisits de participació

Els requisits de participació que preveuen les bases 3, 4 i 5, que s'han d'acreditar amb la presentació del document núm. 3, s'han de complir en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds que estableix la base 7.1 d'aquesta convocatòria, i s'han de continuar complint en la data de la presa de possessió.

.7 Sol·licituds, terminis, lloc de presentació i renúncies a la participació

7.1 Els models de la sol·licitud i de la resta de documentació per participar en aquest concurs, aprovats en aquesta convocatòria, són els que consten a l'apartat .Concursos generals (trasllats). de la pàgina web següent: http://www.gencat.cat/governacio-ap/administracio/imande.htm. Les sol·licituds es poden presentar per via telemàtica mitjançant Intranet-EPOCA o en suport paper, i s'adreçaran a la directora general de Funció Pública dins el termini de 15 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la data...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR