RESOLUCIÓ GAP/3085/2010, de 17 de setembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de singular a la Direcció de Serveis (convocatòria de provisió núm. GO/012/10).

SecciónCàrrecs i Personal
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/3085/2010, de 17 de setembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de singular a la Direcció de Serveis (convocatòria de provisió núm. GO/012/10).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable de suport administratiu de personal.

El lloc esmentat consta a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

—1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable de suport administratiu de personal a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

—2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

—3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 17 de setembre de 2010

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

—1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable de suport administratiu de personal.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció de Serveis.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 16.

Complement específic: 5.682,84 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

—2 Requisits de participació

Grupos: C i D.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent

Especificació de cossos: cos administratiu i cos auxiliar administratiu d'administració general

—3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

—4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Proporcionar suport administratiu en el marc dels processos per a la gestió del personal del Departament de Governació i Administracions Públiques, d'acord amb les instruccions del/de la superior jeràrquic/a i d'acord amb la normativa vigent en matèria de funció pública.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Donar suport administratiu a la gestió íntegra de personal laboral.

  2. Coordinar les peticions de compatibilitat i de reconeixement de grau personal.

  3. Gestionar els tràmits vinculats a les declaracions de jubilació del personal funcionari i laboral.

  4. Proporcionar suport administratiu en relació amb el trasllat provisional o definitiu del personal funcionari i interí.

  5. Realitzar els tràmits administratius per a la publicació a ATRI de les ofertes d'ocupació temporal de llocs de treball del Departament.

  6. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li pugui encomanar el/la superior jeràrquic/a.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Prepara i notifica les resolucions de modificacions funcionals, geogràfiques i substancials de condicions de treball del personal laboral.

    2. Prepara i notifica els preavisos d'extinció dels contractes de treball.

    3. Presta suport administratiu de tot tipus a la gestió dels processos de concurs de canvi de destinació i de nou accés de personal laboral.

    4. Dóna suport a la redacció de les resolucions que declaren el personal laboral en situació d'excedència i altres supòsits de suspensió contractual.

    5. Gestiona íntegrament les peticions de reingrés al servei actiu del personal laboral: identifica el lloc de treball a ocupar, redacta la resolució de reingrés i fa les comunicacions pertinents.

    6. Redacta, amb la petició prèvia de l'informe corresponent, les trameses per a la declaració de compatibilitat d'activitats públiques i privades. Un cop autoritzades, en fa el seguiment permanent a tots els efectes (vigència, causes de suspensió i extinció i als efectes de cotització a la Seguretat Social).

    7. Realitza el control del compliment de l'edat de jubilació del personal funcionari i laboral i realitza els tràmits que pertoquen en cada cas, d'acord amb el procediment establert, i n'informa oportunament el servei de nòmines als efectes corresponents.

    8. Redacta, d'ofici i a instància del funcionari/ària interessat/da, amb la petició prèvia de l'informe corresponent, les trameses per al reconeixement de grau personal del personal funcionari i fa les...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR