RESOLUCIÓ GAP/3085/2010, de 17 de setembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de singular a la Direcció de Serveis (convocatòria de provisió núm. GO/012/10).
Sección | Càrrecs i Personal |
Emisor | Departament de Governacio i Administracions Publiques |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/3085/2010, de 17 de setembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de singular a la Direcció de Serveis (convocatòria de provisió núm. GO/012/10).
Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable de suport administratiu de personal.
El lloc esmentat consta a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable de suport administratiu de personal a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.
Barcelona, 17 de setembre de 2010
P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)
Pep Mur i Planas
Director de Serveis
Annex 1
Descripció del lloc de treball
1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: responsable de suport administratiu de personal.
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Direcció de Serveis.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 16.
Complement específic: 5.682,84 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: singular.
Forma de provisió: concurs específic.
2 Requisits de participació
Grupos: C i D.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent
Especificació de cossos: cos administratiu i cos auxiliar administratiu d'administració general
3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Proporcionar suport administratiu en el marc dels processos per a la gestió del personal del Departament de Governació i Administracions Públiques, d'acord amb les instruccions del/de la superior jeràrquic/a i d'acord amb la normativa vigent en matèria de funció pública.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Donar suport administratiu a la gestió íntegra de personal laboral.
-
Coordinar les peticions de compatibilitat i de reconeixement de grau personal.
-
Gestionar els tràmits vinculats a les declaracions de jubilació del personal funcionari i laboral.
-
Proporcionar suport administratiu en relació amb el trasllat provisional o definitiu del personal funcionari i interí.
-
Realitzar els tràmits administratius per a la publicació a ATRI de les ofertes d'ocupació temporal de llocs de treball del Departament.
-
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li pugui encomanar el/la superior jeràrquic/a.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Prepara i notifica les resolucions de modificacions funcionals, geogràfiques i substancials de condicions de treball del personal laboral.
-
Prepara i notifica els preavisos d'extinció dels contractes de treball.
-
Presta suport administratiu de tot tipus a la gestió dels processos de concurs de canvi de destinació i de nou accés de personal laboral.
-
Dóna suport a la redacció de les resolucions que declaren el personal laboral en situació d'excedència i altres supòsits de suspensió contractual.
-
Gestiona íntegrament les peticions de reingrés al servei actiu del personal laboral: identifica el lloc de treball a ocupar, redacta la resolució de reingrés i fa les comunicacions pertinents.
-
Redacta, amb la petició prèvia de l'informe corresponent, les trameses per a la declaració de compatibilitat d'activitats públiques i privades. Un cop autoritzades, en fa el seguiment permanent a tots els efectes (vigència, causes de suspensió i extinció i als efectes de cotització a la Seguretat Social).
-
Realitza el control del compliment de l'edat de jubilació del personal funcionari i laboral i realitza els tràmits que pertoquen en cada cas, d'acord amb el procediment establert, i n'informa oportunament el servei de nòmines als efectes corresponents.
-
Redacta, d'ofici i a instància del funcionari/ària interessat/da, amb la petició prèvia de l'informe corresponent, les trameses per al reconeixement de grau personal del personal funcionari i fa les...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba