RESOLUCIÓ GAP/287/2008, d'1 de febrer, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/002/08).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/287/2008, d'1 de febrer, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/002/08).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant un lloc de responsable de Contractació i Patrimoni.

L'esmentat lloc consta a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de responsable de Contractació i Patrimoni de la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); al registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 1 de febrer de 2008

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Josep Oriol Fernández i Saltor

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable de Contractació i Patrimoni.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció de Serveis.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 24.

Complement específic: 12.910,20 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grup: A/B

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'administració i cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Gestionar els expedients de contractació i patrimonials, i donar assessorament en matèria de contractació i patrimoni, d'acord amb la legislació vigent de contractació administrativa i de règim patrimonial, amb la finalitat de donar compliment a les necessitats del Departament.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Gestionar els expedients de contractació.

  2. Gestionar expedients patrimonials.

  3. Assessorar i donar suport en matèria de contractació administrativa de determinades entitats vinculades al Departament.

  4. Participar, ocasionalment, en els òrgans consultius i grups de treball interdepartamentals en matèria de contractació administrativa.

  5. Donar seguretat jurídica a tota l'activitat administrativa del Departament que estigui vinculada per un expedient de contractació i de patrimoni.

  6. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encarregui.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Gestiona i impulsa el procediment i la tramitació dels expedients de contractació administrativa proposats.

    2. Gestiona i impulsa el procediment i la tramitació de determinats expedients patrimonials.

    3. Assessora les persones del Departament sobre temes relacionats amb contractació administrativa.

    4. Assessora les persones del Departament sobre temes relacionats amb patrimoni.

    5. Assessora i tramet informació a licitadors, adjudicataris i persones interessades alienes al Departament.

    6. Elabora i actualitza la documentació que s'incorpora als expedients de contractació i patrimoni.

    7. Estudia, actualitza i controla la legislació vigent en matèria de contractació pública.

    8. Estudia, actualitza i controla la legislació vigent en matèria patrimonial.

    9. Gestiona les incidències que es puguin produir durant la tramitació dels expedients de contractació, amb les diverses unitats que participen en el procés, en especial amb l'Assessoria Jurídica i la Intervenció Delegada del Departament.

    10. Despatxa amb els superiors i altres unitats del Departament per resoldre temes propis.

    11. Participa en la Comissió de Subministraments del Departament com a secretari/ària.

    12. Gestiona la Comissió de Subministraments del Departament.

    13. Participa en meses de contractació com a vocal.

    14. Participa, ocasionalment, en determinades meses de contractacions com a substitut/a del/la secretari/ària.

    15. Participa, ocasionalment, en la Comissió Central de Subministraments com a substitut/a...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR