RESOLUCIÓ GAP/287/2008, d'1 de febrer, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/002/08).
Sección | Diversos |
Emisor | Departament de Governacio i Administracions Publiques |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/287/2008, d'1 de febrer, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/002/08).
Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant un lloc de responsable de Contractació i Patrimoni.
L'esmentat lloc consta a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de responsable de Contractació i Patrimoni de la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); al registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.
Barcelona, 1 de febrer de 2008
P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)
Josep Oriol Fernández i Saltor
Director de Serveis
Annex 1
Descripció del lloc de treball
.1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: responsable de Contractació i Patrimoni.
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Direcció de Serveis.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 24.
Complement específic: 12.910,20 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: singular.
Forma de provisió: concurs específic.
.2 Requisits de participació
Grup: A/B
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.
Especificació de cossos: cos superior d'administració i cos de gestió d'administració de la Generalitat de Catalunya.
.3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Gestionar els expedients de contractació i patrimonials, i donar assessorament en matèria de contractació i patrimoni, d'acord amb la legislació vigent de contractació administrativa i de règim patrimonial, amb la finalitat de donar compliment a les necessitats del Departament.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Gestionar els expedients de contractació.
-
Gestionar expedients patrimonials.
-
Assessorar i donar suport en matèria de contractació administrativa de determinades entitats vinculades al Departament.
-
Participar, ocasionalment, en els òrgans consultius i grups de treball interdepartamentals en matèria de contractació administrativa.
-
Donar seguretat jurídica a tota l'activitat administrativa del Departament que estigui vinculada per un expedient de contractació i de patrimoni.
-
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encarregui.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Gestiona i impulsa el procediment i la tramitació dels expedients de contractació administrativa proposats.
-
Gestiona i impulsa el procediment i la tramitació de determinats expedients patrimonials.
-
Assessora les persones del Departament sobre temes relacionats amb contractació administrativa.
-
Assessora les persones del Departament sobre temes relacionats amb patrimoni.
-
Assessora i tramet informació a licitadors, adjudicataris i persones interessades alienes al Departament.
-
Elabora i actualitza la documentació que s'incorpora als expedients de contractació i patrimoni.
-
Estudia, actualitza i controla la legislació vigent en matèria de contractació pública.
-
Estudia, actualitza i controla la legislació vigent en matèria patrimonial.
-
Gestiona les incidències que es puguin produir durant la tramitació dels expedients de contractació, amb les diverses unitats que participen en el procés, en especial amb l'Assessoria Jurídica i la Intervenció Delegada del Departament.
-
Despatxa amb els superiors i altres unitats del Departament per resoldre temes propis.
-
Participa en la Comissió de Subministraments del Departament com a secretari/ària.
-
Gestiona la Comissió de Subministraments del Departament.
-
Participa en meses de contractació com a vocal.
-
Participa, ocasionalment, en determinades meses de contractacions com a substitut/a del/la secretari/ària.
-
Participa, ocasionalment, en la Comissió Central de Subministraments com a substitut/a...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba