RESOLUCIÓ GAP/2384/2008, de 2 de juliol, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/012/08).
Sección | Diversos |
Emisor | Departament de Governacio i Administracions Publiques |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/2384/2008, de 2 de juliol, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/012/08).
Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de cap de l'Àrea d'Inspecció de Personal.
El lloc esmentat consta a la relació de llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i atès l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
.1 Convocar concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de cap de l'Àrea d'Inspecció de Personal del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.
.2 Aprovar les bases de la convocatòria, que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.
.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC, al Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); al Registre dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre mitjà determinat per la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades hi poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques en el termini d'un mes a comptar de l'endemà d'haver-se publicat, o bé recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà d'haver-se publicat.
Barcelona, 2 de juliol de 2008
P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)
Pep Mur Planas
Director de Serveis
Annex 1
Descripció del lloc de treball
.1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: Àrea d'Inspecció de Personal.
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 27.
Complement específic: 25.423,44 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: singular.
Forma de provisió: concurs específic.
.2 Requisits de participació
Grup: A.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.
Especificació de cossos: cos superior d'administració de la Generalitat de Catalunya.
.3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Impulsar una política d'inspecció en matèria de funció pública a l'Administració de la Generalitat de Catalunya, a la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Administracions Públiques, amb l'objectiu de comprovar el compliment de la normativa de funció pública, proposar millores en les matèries que hagin estat inspeccionades i fer un seguiment de la seva implantació.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Complir funcions d'inspecció en matèria de funció pública.
-
Elaborar el projecte de pla anual d'activitats que s'han de fer en matèria d'inspecció general de serveis de personal de l'Administració de la Generalitat.
-
Proposar actuacions per millorar el funcionament de les unitats en relació amb les matèries inspeccionades prèviament. Avaluar aquestes actuacions i fer-ne el seguiment.
-
Controlar el nivell de compliment de la normativa de funció pública i, en particular, en relació amb les competències atribuïdes als departaments en matèria de funció pública.
-
Qualsevol altra funció d'una naturalesa anàloga que se li encomani.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Elaborar una proposta de pla d'activitats per inspeccionar en matèria de funció pública.
-
Elaborar informes en matèria de règim disciplinari del personal al servei de l'Administració.
-
Assessorar els departaments i les unitats de personal en matèria disciplinària.
-
Inspeccionar les unitats de personal dels departaments pel que fa al compliment de la normativa de funció pública.
-
Redactar els informes que siguin necessaris per implementar el pla d'activitats o els que li siguin sol·licitats.
-
Fer les propostes de modificació de la normativa de funció pública en l'àmbit que li és assignat.
-
Supervisar l'actuació dels departaments en matèria de funció pública, especialment pel que fa a les matèries atribuïdes.
-
Proposar modificacions o actuacions per millorar l'actuació de les unitats amb relació a les matèries inspeccionades prèviament.
-
Tramitar les denúncies en matèria de funció pública que s'adrecin a la Inspecció General de Serveis de Personal.
.5 Altres característiques
5.1 Coneixements convenients:
Coneixements de la normativa i jurisprudència en matèria de personal.
5.2 Experiència convenient:
Experiència en...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba