RESOLUCIÓ GAP/3304/2009, de 19 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/022/09).
Sección | Diversos |
Emisor | Departament de Governacio i Administracions Publiques |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/3304/2009, de 19 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/022/09).
Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable d'Anàlisi de Dades a la Direcció General de Modernització de l'Administració.
El lloc esmentat consta en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable d'Anàlisi de Dades del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (c. Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (c. Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (c. Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (c. Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.
Barcelona, 19 de novembre de 2009
P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)
Pep Mur i Planas
Director de Serveis
Annex 1
Descripció del lloc de treball
.1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: responsable d'Anàlisi de Dades.
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Direcció General de Modernització de l'Administració.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 27.
Complement específic: 25.932 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: singular.
Forma de provisió: concurs específic.
Formació: coneixements d'informàtica; coneixements d'idiomes; coneixements i experiència en tasques estadístiques; coneixements i/o experiència en gestió de projectes.
.2 Requisits de participació
Grup: A.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general i d'administració especial del grup corresponent.
Especificació de cossos: cos superior d'administració general i tots els cossos d'administració especial del grup A.
.3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Dissenyar models d'anàlisi de dades d'ocupació pública orientats a generar informació estratègica per a la presa de decisions en matèria de polítiques de funció pública. Proposar millores en les bases de dades de personal disponibles, des del punt de vista de la seva explotació estadística, i implementar noves fonts d'informació.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Avaluar els sistemes d'informació de personal de l'Administració de la Generalitat, des del punt de vista de la seva explotació estadística, i proposar millores d'aquests sistemes.
-
Coordinar la implementació d'altres fonts de dades sobre el personal de l'Administració de la Generalitat i d'altres administracions públiques catalanes.
Impulsar la realització d'estudis i enquestes per millorar el coneixement de la situació dels empleats públics.
-
Dissenyar models d'anàlisi de dades d'ocupació pública.
-
Dissenyar eines d'informació estratègica sobre l'estat de la funció pública catalana (sistema d'indicadors, quadre de comandaments, etc.).
-
Impulsar la creació d'aplicacions i processos informàtics de tractament de dades.
-
Elaborar informes d'anàlisi sobre la funció pública catalana.
-
Proposar l'elaboració de dades estadístiques d'interès per a l'Idescat.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Dissenya i coordina l'explotació i l'anàlisi de les dades d'empleats de la Generalitat de Catalunya.
-
Participa en la definició dels sistemes d'informació de personal existents (GIP-SIP) i futurs (SAP) per garantir la seva explotació estadística.
-
Dissenya i coordina estudis qualitatius i quantitatius per recopilar noves dades sobre empleats de la Generalitat i d'altres administracions públiques de Catalunya.
-
Realitza informes descriptius i de prospectiva sobre la funció pública catalana.
-
Defineix i construeix un sistema d'indicadors que permeti elaborar un quadre de comandament sobre l'estat de la funció pública a Catalunya.
-
Proposa l'elaboració de dades per a l'Idescat.
.5 Altres característiques
5.1 Coneixements bàsics:
En disseny d'estudis i projectes.
En planificació i coordinació del treball de camp.
En estadística i anàlisi...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba