RESOLUCIÓ GAP/58/2010, de 14 de gener, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Societat de la Informació (convocatòria de provisió núm. GO/003/10).
Sección | Diversos |
Emisor | Departament de Governacio i Administracions Publiques |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/58/2010, de 14 de gener, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Societat de la Informació (convocatòria de provisió núm. GO/003/10).
Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable de l'Oficina Gestora de l'ACTIC (acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació).
El lloc esmentat consta a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable de l'Oficina Gestora de l'ACTIC de la Direcció General de Societat de la Informació del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.
Barcelona, 14 de gener de 2010
P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)
Pep Mur i Planas
Director de Serveis
Annex 1
Descripció del lloc de treball
.1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: responsable de l'Oficina Gestora de l'ACTIC.
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Direcció General de Societat de la Informació
Localitat: Barcelona.
Nivell: 24.1.
Complement específic: 13.168,44 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: singular.
Forma de provisió: concurs específic.
.2 Requisits de participació
Grup: A.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.
Especificació de cossos: cos superior d'administració general.
.3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Executar la gestió tecnicoadministrativa de l'acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC), tant pel que fa a la informació, l'avaluació i l'acreditació de la ciutadania, com a l'autorització, la coordinació i el seguiment dels centres col·laboradors a la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació del Departament de Governació i Administracions Públiques, d'acord amb les directrius del/de la superior jeràrquic/a i del Decret 89/2009, de 9 de juny, pel qual es regula l'ACTIC, amb la finalitat de facilitar el dret de la ciutadania a disposar d'un mitjà d'acreditació de les competències en tecnologies de la informació i la comunicació.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Fer les propostes d'autorització dels centres col·laboradors.
-
Dur a terme el seguiment tècnic i administratiu i la supervisió dels centres col·laboradors.
-
Gestionar el portal d'Internet ACTIC.
-
Elaborar les propostes de disseny de la prova d'avaluació, així com fer les propostes de revisió i actualització dels continguts competencials de l'ACTIC.
-
Fer propostes sobre la determinació dels títols, diplomes i certificats que poden ser considerats equivalents als que regula aquest Decret.
-
Informar, assessorar i orientar les persones interessades, directament o mitjançant altres canals institucionals, en relació amb les característiques de l'acreditació i el procediment per a l'obtenció de l'ACTIC.
-
Gestionar el procés d'inscripció, avaluació, certificació i registre de les persones usuàries de l'ACTIC.
h ) Gestionar les reclamacions presentades per les persones usuàries de l'ACTIC.
-
Proporcionar al Servei d'Atenció Ciutadana de la Generalitat de Catalunya informació actualitzada referent a l'ACTIC.
-
Preparar i emetre informes de seguiment relatius al procediment per a l'obtenció de l'ACTIC i fer propostes de millora.
-
Gestionar el Registre de l'ACTIC.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Dirigeix l'activitat del personal tècnic. Requereix al cap del Servei de Societat del Coneixement suport administratiu per satisfer les necessitats de tramitació dels expedients.
-
Supervisa l'execució del contracte de suport extern a l'Oficina i altres contractes necessaris per al funcionament de l'Oficina.
-
Avalua els informes periòdics d'aquesta empresa i li requereix informacions i aclariments complementaris.
-
Manté la coordinació necessària entre els recursos interns i externs de l'Oficina.
-
Elabora una proposta de xarxa de centres col·laboradors per a cada fase del procés d'implementació de l'ACTIC.
-
Fa anualment, si cal, una proposta general de revisió dels criteris que cal aplicar en l'avaluació de les sol·licituds de centre col·laborador presentades.
-
Instrueix els expedients i formula les propostes d'autorització de centres col·laboradors per al director general de la Societat de la Informació.
-
Avalua les comunicacions dels centres col·laboradors referents a canvis de titularitat o denominació i les eleva als òrgans superiors.
-
Supervisa el funcionament dels centres col·laboradors i la formació del seu personal.
-
Proporciona instruccions de funcionament que aclareixin i concretin les disposicions reglamentàries.
-
Resol les incidències que es puguin produir en el funcionament dels centres col·laboradors pel que fa al desenvolupament de les proves.
-
Proposa, si escau, una alteració substancial dels termes de l'autorització.
-
Organitza les actuacions de control dels centres col·laboradors respecte del compliment de les condicions establertes, en coordinació amb els òrgans competents del Departament de Treball i d'Educació, i avalua els informes corresponents.
-
Promou els expedients d'ineficàcia sobrevinguda dels centres...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba