RESOLUCIÓ GAP/58/2010, de 14 de gener, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Societat de la Informació (convocatòria de provisió núm. GO/003/10).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/58/2010, de 14 de gener, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Societat de la Informació (convocatòria de provisió núm. GO/003/10).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable de l'Oficina Gestora de l'ACTIC (acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació).

El lloc esmentat consta a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable de l'Oficina Gestora de l'ACTIC de la Direcció General de Societat de la Informació del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 14 de gener de 2010

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable de l'Oficina Gestora de l'ACTIC.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció General de Societat de la Informació

Localitat: Barcelona.

Nivell: 24.1.

Complement específic: 13.168,44 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'administració general.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Executar la gestió tecnicoadministrativa de l'acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC), tant pel que fa a la informació, l'avaluació i l'acreditació de la ciutadania, com a l'autorització, la coordinació i el seguiment dels centres col·laboradors a la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació del Departament de Governació i Administracions Públiques, d'acord amb les directrius del/de la superior jeràrquic/a i del Decret 89/2009, de 9 de juny, pel qual es regula l'ACTIC, amb la finalitat de facilitar el dret de la ciutadania a disposar d'un mitjà d'acreditació de les competències en tecnologies de la informació i la comunicació.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Fer les propostes d'autorització dels centres col·laboradors.

  2. Dur a terme el seguiment tècnic i administratiu i la supervisió dels centres col·laboradors.

  3. Gestionar el portal d'Internet ACTIC.

  4. Elaborar les propostes de disseny de la prova d'avaluació, així com fer les propostes de revisió i actualització dels continguts competencials de l'ACTIC.

  5. Fer propostes sobre la determinació dels títols, diplomes i certificats que poden ser considerats equivalents als que regula aquest Decret.

  6. Informar, assessorar i orientar les persones interessades, directament o mitjançant altres canals institucionals, en relació amb les característiques de l'acreditació i el procediment per a l'obtenció de l'ACTIC.

  7. Gestionar el procés d'inscripció, avaluació, certificació i registre de les persones usuàries de l'ACTIC.

    h ) Gestionar les reclamacions presentades per les persones usuàries de l'ACTIC.

  8. Proporcionar al Servei d'Atenció Ciutadana de la Generalitat de Catalunya informació actualitzada referent a l'ACTIC.

  9. Preparar i emetre informes de seguiment relatius al procediment per a l'obtenció de l'ACTIC i fer propostes de millora.

  10. Gestionar el Registre de l'ACTIC.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Dirigeix l'activitat del personal tècnic. Requereix al cap del Servei de Societat del Coneixement suport administratiu per satisfer les necessitats de tramitació dels expedients.

    2. Supervisa l'execució del contracte de suport extern a l'Oficina i altres contractes necessaris per al funcionament de l'Oficina.

    3. Avalua els informes periòdics d'aquesta empresa i li requereix informacions i aclariments complementaris.

    4. Manté la coordinació necessària entre els recursos interns i externs de l'Oficina.

    5. Elabora una proposta de xarxa de centres col·laboradors per a cada fase del procés d'implementació de l'ACTIC.

    6. Fa anualment, si cal, una proposta general de revisió dels criteris que cal aplicar en l'avaluació de les sol·licituds de centre col·laborador presentades.

    7. Instrueix els expedients i formula les propostes d'autorització de centres col·laboradors per al director general de la Societat de la Informació.

    8. Avalua les comunicacions dels centres col·laboradors referents a canvis de titularitat o denominació i les eleva als òrgans superiors.

    9. Supervisa el funcionament dels centres col·laboradors i la formació del seu personal.

    10. Proporciona instruccions de funcionament que aclareixin i concretin les disposicions reglamentàries.

    11. Resol les incidències que es puguin produir en el funcionament dels centres col·laboradors pel que fa al desenvolupament de les proves.

    12. Proposa, si escau, una alteració substancial dels termes de l'autorització.

    13. Organitza les actuacions de control dels centres col·laboradors respecte del compliment de les condicions establertes, en coordinació amb els òrgans competents del Departament de Treball i d'Educació, i avalua els informes corresponents.

    14. Promou els expedients d'ineficàcia sobrevinguda dels centres...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR