RESOLUCIÓ GAP/2806/2009, d'1 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/023/09).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/2806/2009, d'1 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/023/09).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de cap del Servei de Recursos Humans.

El lloc esmentat consta a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de cap del Servei de Recursos Humans de la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 1 d'octubre de 2009

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: cap del Servei de Recursos Humans.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció de Serveis.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 27.1.

Complement específic: 25.932 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: comandament.

Forma de provisió: concurs específic.

Norma funcional: DOGC núm. 4842, de 15.3.2007.

.2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'administració general.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Dirigir i organitzar la gestió i administració de personal, d'acord amb la normativa vigent, les instruccions del/de la subdirector/a general de Personal del Departament de Governació i Administracions Públiques, i les directrius de la Secretaria de Funció Pública i Modernització, per tal d'adequar els recursos humans a les necessitats del Departament.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Aplicar en el Departament les polítiques del Govern en matèria de personal.

  2. Proposar mesures que permetin adequar els efectius del Departament a les necessitats en matèria de personal.

  3. Gestionar i administrar el personal del Departament, d'acord amb la normativa vigent.

  4. Planificar la formació del personal del Departament, l'assessorament i la coordinació de la detecció de les necessitats formatives del personal de les diferents unitats i el control i la coordinació de la realització dels cursos.

  5. Elaborar el capítol I de l'avantprojecte de pressupost i el control i seguiment de la despesa corresponent.

  6. Confeccionar la nòmina i mantenir el sistema d'informació de personal i gestió de les assegurances socials del personal i les indemnitzacions per raó de servei.

  7. Elaborar estudis, circulars internes i informes en matèria de personal.

  8. Emetre informes i propostes de resolució dels recursos administratius i de les reclamacions prèvies a la jurisdicció laboral.

  9. Altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades pels seus superiors jeràrquics.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    Dirigeix i supervisa els assumptes relatius a la gestió i administració del personal del Departament.

    Proposa i coordina la gestió de les modificacions de la relació de llocs de treball i la descripció i valoració de llocs de treball del Departament, d'acord amb les necessitats del Departament.

    Dirigeix i supervisa els processos de provisió de llocs de treball de comandament i singulars del Departament i la col·laboració amb l'òrgan competent pel que fa als concursos generals.

    Dirigeix i supervisa els processos de selecció i de provisió que són competència pròpia del Departament.

    Coordina i supervisa la gestió dels expedients de dietes, de drets d'assistència i de desplaçaments.

    Garanteix l'actualització del registre informàtic de personal i la custòdia dels expedients personals.

    Proposa i coordina la programació de les activitats formatives del personal del Departament.

    Participa en l'elaboració de l'avantprojecte del capítol I del pressupost.

    Coordina i supervisa l'elaboració de les nòmines.

    Coordina i supervisa la gestió en...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR