RESOLUCIÓ GAP/2806/2009, d'1 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/023/09).
Sección | Diversos |
Emisor | Departament de Governacio i Administracions Publiques |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/2806/2009, d'1 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/023/09).
Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de cap del Servei de Recursos Humans.
El lloc esmentat consta a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de cap del Servei de Recursos Humans de la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.
Barcelona, 1 d'octubre de 2009
P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)
Pep Mur i Planas
Director de Serveis
Annex 1
Descripció del lloc de treball
.1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: cap del Servei de Recursos Humans.
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Direcció de Serveis.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 27.1.
Complement específic: 25.932 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: comandament.
Forma de provisió: concurs específic.
Norma funcional: DOGC núm. 4842, de 15.3.2007.
.2 Requisits de participació
Grup: A.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.
Especificació de cossos: cos superior d'administració general.
.3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Dirigir i organitzar la gestió i administració de personal, d'acord amb la normativa vigent, les instruccions del/de la subdirector/a general de Personal del Departament de Governació i Administracions Públiques, i les directrius de la Secretaria de Funció Pública i Modernització, per tal d'adequar els recursos humans a les necessitats del Departament.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Aplicar en el Departament les polítiques del Govern en matèria de personal.
-
Proposar mesures que permetin adequar els efectius del Departament a les necessitats en matèria de personal.
-
Gestionar i administrar el personal del Departament, d'acord amb la normativa vigent.
-
Planificar la formació del personal del Departament, l'assessorament i la coordinació de la detecció de les necessitats formatives del personal de les diferents unitats i el control i la coordinació de la realització dels cursos.
-
Elaborar el capítol I de l'avantprojecte de pressupost i el control i seguiment de la despesa corresponent.
-
Confeccionar la nòmina i mantenir el sistema d'informació de personal i gestió de les assegurances socials del personal i les indemnitzacions per raó de servei.
-
Elaborar estudis, circulars internes i informes en matèria de personal.
-
Emetre informes i propostes de resolució dels recursos administratius i de les reclamacions prèvies a la jurisdicció laboral.
-
Altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades pels seus superiors jeràrquics.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
Dirigeix i supervisa els assumptes relatius a la gestió i administració del personal del Departament.
Proposa i coordina la gestió de les modificacions de la relació de llocs de treball i la descripció i valoració de llocs de treball del Departament, d'acord amb les necessitats del Departament.
Dirigeix i supervisa els processos de provisió de llocs de treball de comandament i singulars del Departament i la col·laboració amb l'òrgan competent pel que fa als concursos generals.
Dirigeix i supervisa els processos de selecció i de provisió que són competència pròpia del Departament.
Coordina i supervisa la gestió dels expedients de dietes, de drets d'assistència i de desplaçaments.
Garanteix l'actualització del registre informàtic de personal i la custòdia dels expedients personals.
Proposa i coordina la programació de les activitats formatives del personal del Departament.
Participa en l'elaboració de l'avantprojecte del capítol I del pressupost.
Coordina i supervisa l'elaboració de les nòmines.
Coordina i supervisa la gestió en...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba