RESOLUCIÓ GAP/2804/2009, de 7 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular i un lloc de comandament a la Direcció General de Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GO/024/09).
Sección | Diversos |
Emisor | Departament de Governacio i Administracions Publiques |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/2804/2009, de 7 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular i un lloc de comandament a la Direcció General de Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GO/024/09).
Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacants el lloc de responsable de gestió del Fons d'Acció Social i el lloc de cap de l'Oficina de Convocatòries.
Els llocs esmentats consten en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable de gestió del Fons d'Acció Social i el lloc de cap de l'Oficina de Convocatòries a la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detallen a l'annex 1 d'aquesta Resolució.
.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.
.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans que preveu la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.
Barcelona, 7 d'octubre de 2009
P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)
Pep Mur i Planas
Director de Serveis
Annex 1
Descripció dels llocs de treball
Lloc núm. 1
.1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: responsable de gestió del Fons d'Acció Social.
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 20
Complement específic: 6.405,12 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: singular.
Forma de provisió: concurs específic.
.2 Requisits de participació
Grup: C.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.
Especificació de cossos: cos administratiu d'administració general.
.3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Donar suport a les actuacions corresponents a la Direcció General de Funció Pública en matèria de Fons d'Acció Social a fi de possibilitar la gestió i el pagament dels ajuts, d'acord amb el que disposen les bases de la convocatòria d'ajuts.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Garantir que els treballadors rebin la informació necessària a fi que les sol·licituds d'ajut s'ajustin estrictament al que preveuen les bases de la convocatòria.
-
Gestionar les diferents modalitats d'ajut del Fons d'Acció Social.
-
Gestionar el pagament dels ajuts del Fons d'Acció Social.
-
Qualsevol altra que li sigui encomanda en relació amb les anteriors.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Participa com a membre representant de l'Administració en la Comissió d'Acció Social, elabora les actes de les reunions i prepara la documentació necessària per a la negociació de les bases de la convocatòria anual.
-
Elabora propostes de millora de la convocatòria que s'eleven a la Comissió per a la negociació de les bases anuals.
-
Prepara la publicació de la convocatòria i de les llistes provisionals i definitives al DOGC.
-
Rep les sol·licituds i les classifica en funció de la modalitat d'ajut.
-
Verifica que la documentació aportada sigui correcta de conformitat amb les bases de la convocatòria.
-
Valora la procedència o no de l'atorgament de l'ajut, amb la qualificació d'admesos i exclosos, d'acord amb l'establert a la convocatòria.
-
Introdueix informàticament els ajuts a la base de dades específica del Fons d'Acció Social.
-
Forma el personal de reforç que es contracta anualment, gestiona la feina que han de dur a terme i resol els dubtes que li plantegen sobre la gestió del FAS.
-
Atén els treballadors que es personen a efectes de consultes, els orienta en la resolució dels seus expedients i resol els temes que li plantegen.
-
Resol les consultes telefòniques i telemàtiques del personal i gestiona la bústia de consultes d'EPOCA.
-
Codifica les sol·licituds per modalitats d'ajut.
-
Prepara la documentació que s'ha de lliurar als departaments a efectes de publicació de llistes.
-
Tramita les cartes que s'adrecen als departaments sobre transferències de crèdit a efectes de pagament.
-
Controla les transferències de crèdit dels departaments.
-
Elabora el procés de pagament dels ajuts a través del programa DAI.
-
Manté la interlocució amb els responsables de l'àrea TIC del Departament per a la resolució de les incidències que es plantegen durant la tramitació del procediment.
-
Prepara la documentació necessària per a la resolució dels recursos i/o reclamacions en via administrativa o judicial.
-
Prepara la tramesa als departaments i/o interessats dels certificats a efectes d'IRPF.
-
Codifica les sol·licituds per a la seva tramesa a l'arxiu definitiu.
.5 Altres característiques
5.1 Coneixements bàsics:
Coneixements de procediment administratiu.
Coneixements de GIP-SIP.
Coneixements de l'aplicació en l'entorn host de dietes, assistències i indemnitzacions.
Coneixements de l'aplicació en l'entorn host del Fons d'Acció Social.
5.2 Altres coneixements:
En gestió dels ajuts del Fons d'Acció Social del personal funcionari i interí d'administració i tècnic i del personal laboral de la Generalitat de Catalunya.
5.3 Experiència convenient:
Experiència en gestió de personal
Experiència en gestió del Fons d'Acció Social
Puesto núm. 2
.1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: cap de l'Oficina de Convocatòries.
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 27.1.
Complement específic: 25.932 euros.
Horari: especial.
Tipus de lloc: comandament.
Forma de provisió: concurs específic.
Norma funcional: DOGC núm. 4842, de 15.3.2007.
.2 Requisits de participació
Grup: A.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.
Especificació de cossos: cos superior d'administració general.
.3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba