RESOLUCIÓ GAP/2804/2009, de 7 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular i un lloc de comandament a la Direcció General de Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GO/024/09).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/2804/2009, de 7 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular i un lloc de comandament a la Direcció General de Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GO/024/09).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacants el lloc de responsable de gestió del Fons d'Acció Social i el lloc de cap de l'Oficina de Convocatòries.

Els llocs esmentats consten en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable de gestió del Fons d'Acció Social i el lloc de cap de l'Oficina de Convocatòries a la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detallen a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans que preveu la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 7 d'octubre de 2009

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció dels llocs de treball

Lloc núm. 1

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable de gestió del Fons d'Acció Social.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 20

Complement específic: 6.405,12 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grup: C.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos administratiu d'administració general.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Donar suport a les actuacions corresponents a la Direcció General de Funció Pública en matèria de Fons d'Acció Social a fi de possibilitar la gestió i el pagament dels ajuts, d'acord amb el que disposen les bases de la convocatòria d'ajuts.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Garantir que els treballadors rebin la informació necessària a fi que les sol·licituds d'ajut s'ajustin estrictament al que preveuen les bases de la convocatòria.

  2. Gestionar les diferents modalitats d'ajut del Fons d'Acció Social.

  3. Gestionar el pagament dels ajuts del Fons d'Acció Social.

  4. Qualsevol altra que li sigui encomanda en relació amb les anteriors.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Participa com a membre representant de l'Administració en la Comissió d'Acció Social, elabora les actes de les reunions i prepara la documentació necessària per a la negociació de les bases de la convocatòria anual.

    2. Elabora propostes de millora de la convocatòria que s'eleven a la Comissió per a la negociació de les bases anuals.

    3. Prepara la publicació de la convocatòria i de les llistes provisionals i definitives al DOGC.

    4. Rep les sol·licituds i les classifica en funció de la modalitat d'ajut.

    5. Verifica que la documentació aportada sigui correcta de conformitat amb les bases de la convocatòria.

    6. Valora la procedència o no de l'atorgament de l'ajut, amb la qualificació d'admesos i exclosos, d'acord amb l'establert a la convocatòria.

    7. Introdueix informàticament els ajuts a la base de dades específica del Fons d'Acció Social.

    8. Forma el personal de reforç que es contracta anualment, gestiona la feina que han de dur a terme i resol els dubtes que li plantegen sobre la gestió del FAS.

    9. Atén els treballadors que es personen a efectes de consultes, els orienta en la resolució dels seus expedients i resol els temes que li plantegen.

    10. Resol les consultes telefòniques i telemàtiques del personal i gestiona la bústia de consultes d'EPOCA.

    11. Codifica les sol·licituds per modalitats d'ajut.

    12. Prepara la documentació que s'ha de lliurar als departaments a efectes de publicació de llistes.

    13. Tramita les cartes que s'adrecen als departaments sobre transferències de crèdit a efectes de pagament.

    14. Controla les transferències de crèdit dels departaments.

    15. Elabora el procés de pagament dels ajuts a través del programa DAI.

    16. Manté la interlocució amb els responsables de l'àrea TIC del Departament per a la resolució de les incidències que es plantegen durant la tramitació del procediment.

    17. Prepara la documentació necessària per a la resolució dels recursos i/o reclamacions en via administrativa o judicial.

    18. Prepara la tramesa als departaments i/o interessats dels certificats a efectes d'IRPF.

    19. Codifica les sol·licituds per a la seva tramesa a l'arxiu definitiu.

    .5 Altres característiques

    5.1 Coneixements bàsics:

    Coneixements de procediment administratiu.

    Coneixements de GIP-SIP.

    Coneixements de l'aplicació en l'entorn host de dietes, assistències i indemnitzacions.

    Coneixements de l'aplicació en l'entorn host del Fons d'Acció Social.

    5.2 Altres coneixements:

    En gestió dels ajuts del Fons d'Acció Social del personal funcionari i interí d'administració i tècnic i del personal laboral de la Generalitat de Catalunya.

    5.3 Experiència convenient:

    Experiència en gestió de personal

    Experiència en gestió del Fons d'Acció Social

    Puesto núm. 2

    .1 Característiques del lloc de treball

    Nom del lloc: cap de l'Oficina de Convocatòries.

    Departament: Governació i Administracions Públiques.

    Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.

    Localitat: Barcelona.

    Nivell: 27.1.

    Complement específic: 25.932 euros.

    Horari: especial.

    Tipus de lloc: comandament.

    Forma de provisió: concurs específic.

    Norma funcional: DOGC núm. 4842, de 15.3.2007.

    .2 Requisits de participació

    Grup: A.

    Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

    Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.

    Especificació de cossos: cos superior d'administració general.

    .3 Coneixement de la llengua catalana

    Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR