RESOLUCIÓ GAP/3273/2009, de 16 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs de comandament a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/015/09).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/3273/2009, de 16 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs de comandament a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/015/09).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de cap del Servei de Suport Tècnic i Informació i de cap de la Secció de Suport Tècnic, Obres i Manteniment.

Els llocs esmentats consten a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió dels llocs de cap del Servei de Suport Tècnic i Informació, i el de cap de la Secció de Suport Tècnic, Obres i Manteniment a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 16 de novembre de 2009

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Lloc 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: cap del Servei de Suport Tècnic i Informació

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Secretaria d'Acció Ciutadana

Localitat: Barcelona.

Nivell: 26.

Complement específic: 29.650,20 euros.

Horari: dedicació especial.

Tipus de lloc: comandament.

Forma de provisió: concurs específic.

Norma funcional: 4972.

.2 Requisits de participació

Grup: A/B.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general i administració especial del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos de gestió i cos superior d'administració general i tots els cossos especials del grup A i B.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Coordinar, supervisar i dirigir totes les actuacions en matèria d'inversió, manteniment, gestió i canalització de la informació dels Equipaments Cívics i Oficines d'Acció Ciutadana (OAC) adscrits a la Secretaria d'Acció Ciutadana (SAC) amb la finalitat que els centres tinguin un òptim funcionament en qüestions d'infraestructura, recursos materials i accés a la informació, i es garanteixi un servei de qualitat, tant per als treballadors com per a la ciutadania usuària, i d'acord amb les instruccions de la SAC.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Elaborar pautes de gestió i criteris d'actuació, de planificació i de control del funcionament de les oficines d'Acció Ciutadana (OAC) i els equipaments cívics i coordinar-ne el funcionament.

  2. Proposar el pla d'inversions corresponent a les OAC i equipaments cívics i els recursos necessaris, en el seu àmbit d'actuació, tenint en compte les mesures necessàries per a la prevenció de riscos laborals.

  3. Elaborar els plans de manteniment dels equipaments cívics i les OAC.

  4. Fer el seguiment i la supervisió dels projectes d'obres i instal·lacions.

  5. Controlar l'estat dels equipaments cívics i les OAC i fer-ne l'inventari del mobiliari i l'equipament.

  6. Verificar el compliment de normes i condicionaments en les subvencions i en els convenis d'edificació i millora dels contractes d'obres que es duguin a terme en els equipaments.

  7. Coordinar i garantir la informació, documentació i assessorament sobre els recursos i serveis existents al personal de les OAC i els equipaments cívics dependents de la Direcció General d'Acció Cívica.

  8. Col·laborar en l'elaboració d'informació i publicacions relacionades amb la Direcció General d'Acció Cívica i la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  9. Canalitzar la informació mitjançant la xarxa d'OAC en l'àmbit de l'acció ciutadana, sobre els recursos i serveis a les persones i a les entitats.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Proposa els criteris de gestió i funcionament de les OAC i equipaments cívics, especialment en matèria de necessitats d'infraestructura i de manteniment.

    2. Elabora protocols d'actuació i directrius de funcionament intern i d'atenció i informació al ciutadà per a les OAC.

    3. Elabora els escenaris pressupostaris (despesa) en matèria d'inversions reals (capítol VI) i despeses de béns corrents i serveis (capítol II).

    4. Elabora propostes per a la confecció del pla d'inversions corresponent als equipaments cívics i OAC adscrits a la xarxa.

    5. Prioritza l'execució de les actuacions d'inversió pendents un cop disposa de la valoració tècnica i econòmica.

    6. Visita periòdicament els centres (existents o en obres de construcció o reforma) adscrits a la SAC per comprovar in situ les necessitats d'inversió i millora o l'estat d'execució de l'obra.

    7. Assisteix com a vocal de la SAC a les reunions del Comitè de Seguretat i Salut del Departament.

    8. Prioritza la realització de les mesures correctores proposades pels informes de valoració de riscos laborals.

    9. Supervisa l'elaboració, l'actualització i la millora dels plecs de clàusules tècniques dels concursos de manteniment preventiu i correctiu dels centres adscrits a la SAC.

    10. Supervisa el circuit de la facturació generada en matèria de manteniment i inversió d'equipaments cívics.

    11. Confecciona els programes funcionals d'usos i superfícies dels equipaments cívics, especialment els de nova construcció.

    12. Supervisa els informes en matèria d'infraestructura, necessitats materials i qüestions patrimonials dels equipaments cívics i OAC, existents o futurs, que pugui sol·licitar l'equip directiu de la SAC.

    13. Detecta i canalitza les peticions de millora o nova implantació del maquinari i programari informàtic i de les telecomunicacions dels centres adscrits a la SAC.

    14. Coordina la preparació de tota la documentació necessària per impulsar qualsevol actuació d'inversió o manteniment.

    15. Supervisa l'estat d'execució del pressupost assignat.

    16. Assisteix com a vocal a les meses de contractació i supervisa les propostes d'adjudicació de les obres, serveis i subministraments que afecten qüestions d'inversió i manteniment de centres de la SAC.

    17. Planifica i distribueix les tasques i càrregues de treball assignades als diferents components del Servei.

    18. Coordina l'elaboració d'informes previs o de seguiment de les subvencions i préstecs atorgats pels capítols VII i VIII.

    19. Informa les OAC de totes les novetats i actualitzacions que es produeixen en el catàleg de prestacions i serveis que tramiten, unificant la informació que ha d'arribar al ciutadà.

    20. Promou el contacte i l'intercanvi d'informació entre unitats orgàniques de diferents departaments en les matèries que es tramiten a les OAC.

    21. Proposa la formació...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR