RESOLUCIÓ GAP/3273/2009, de 16 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs de comandament a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/015/09).
Sección | Diversos |
Emisor | Departament de Governacio i Administracions Publiques |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/3273/2009, de 16 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs de comandament a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/015/09).
Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de cap del Servei de Suport Tècnic i Informació i de cap de la Secció de Suport Tècnic, Obres i Manteniment.
Els llocs esmentats consten a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió dels llocs de cap del Servei de Suport Tècnic i Informació, i el de cap de la Secció de Suport Tècnic, Obres i Manteniment a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.
Barcelona, 16 de novembre de 2009
P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)
Pep Mur i Planas
Director de Serveis
Annex 1
Lloc 1
Descripció del lloc de treball
.1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: cap del Servei de Suport Tècnic i Informació
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Secretaria d'Acció Ciutadana
Localitat: Barcelona.
Nivell: 26.
Complement específic: 29.650,20 euros.
Horari: dedicació especial.
Tipus de lloc: comandament.
Forma de provisió: concurs específic.
Norma funcional: 4972.
.2 Requisits de participació
Grup: A/B.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general i administració especial del grup corresponent.
Especificació de cossos: cos de gestió i cos superior d'administració general i tots els cossos especials del grup A i B.
.3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Coordinar, supervisar i dirigir totes les actuacions en matèria d'inversió, manteniment, gestió i canalització de la informació dels Equipaments Cívics i Oficines d'Acció Ciutadana (OAC) adscrits a la Secretaria d'Acció Ciutadana (SAC) amb la finalitat que els centres tinguin un òptim funcionament en qüestions d'infraestructura, recursos materials i accés a la informació, i es garanteixi un servei de qualitat, tant per als treballadors com per a la ciutadania usuària, i d'acord amb les instruccions de la SAC.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Elaborar pautes de gestió i criteris d'actuació, de planificació i de control del funcionament de les oficines d'Acció Ciutadana (OAC) i els equipaments cívics i coordinar-ne el funcionament.
-
Proposar el pla d'inversions corresponent a les OAC i equipaments cívics i els recursos necessaris, en el seu àmbit d'actuació, tenint en compte les mesures necessàries per a la prevenció de riscos laborals.
-
Elaborar els plans de manteniment dels equipaments cívics i les OAC.
-
Fer el seguiment i la supervisió dels projectes d'obres i instal·lacions.
-
Controlar l'estat dels equipaments cívics i les OAC i fer-ne l'inventari del mobiliari i l'equipament.
-
Verificar el compliment de normes i condicionaments en les subvencions i en els convenis d'edificació i millora dels contractes d'obres que es duguin a terme en els equipaments.
-
Coordinar i garantir la informació, documentació i assessorament sobre els recursos i serveis existents al personal de les OAC i els equipaments cívics dependents de la Direcció General d'Acció Cívica.
-
Col·laborar en l'elaboració d'informació i publicacions relacionades amb la Direcció General d'Acció Cívica i la Secretaria d'Acció Ciutadana.
-
Canalitzar la informació mitjançant la xarxa d'OAC en l'àmbit de l'acció ciutadana, sobre els recursos i serveis a les persones i a les entitats.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Proposa els criteris de gestió i funcionament de les OAC i equipaments cívics, especialment en matèria de necessitats d'infraestructura i de manteniment.
-
Elabora protocols d'actuació i directrius de funcionament intern i d'atenció i informació al ciutadà per a les OAC.
-
Elabora els escenaris pressupostaris (despesa) en matèria d'inversions reals (capítol VI) i despeses de béns corrents i serveis (capítol II).
-
Elabora propostes per a la confecció del pla d'inversions corresponent als equipaments cívics i OAC adscrits a la xarxa.
-
Prioritza l'execució de les actuacions d'inversió pendents un cop disposa de la valoració tècnica i econòmica.
-
Visita periòdicament els centres (existents o en obres de construcció o reforma) adscrits a la SAC per comprovar in situ les necessitats d'inversió i millora o l'estat d'execució de l'obra.
-
Assisteix com a vocal de la SAC a les reunions del Comitè de Seguretat i Salut del Departament.
-
Prioritza la realització de les mesures correctores proposades pels informes de valoració de riscos laborals.
-
Supervisa l'elaboració, l'actualització i la millora dels plecs de clàusules tècniques dels concursos de manteniment preventiu i correctiu dels centres adscrits a la SAC.
-
Supervisa el circuit de la facturació generada en matèria de manteniment i inversió d'equipaments cívics.
-
Confecciona els programes funcionals d'usos i superfícies dels equipaments cívics, especialment els de nova construcció.
-
Supervisa els informes en matèria d'infraestructura, necessitats materials i qüestions patrimonials dels equipaments cívics i OAC, existents o futurs, que pugui sol·licitar l'equip directiu de la SAC.
-
Detecta i canalitza les peticions de millora o nova implantació del maquinari i programari informàtic i de les telecomunicacions dels centres adscrits a la SAC.
-
Coordina la preparació de tota la documentació necessària per impulsar qualsevol actuació d'inversió o manteniment.
-
Supervisa l'estat d'execució del pressupost assignat.
-
Assisteix com a vocal a les meses de contractació i supervisa les propostes d'adjudicació de les obres, serveis i subministraments que afecten qüestions d'inversió i manteniment de centres de la SAC.
-
Planifica i distribueix les tasques i càrregues de treball assignades als diferents components del Servei.
-
Coordina l'elaboració d'informes previs o de seguiment de les subvencions i préstecs atorgats pels capítols VII i VIII.
-
Informa les OAC de totes les novetats i actualitzacions que es produeixen en el catàleg de prestacions i serveis que tramiten, unificant la informació que ha d'arribar al ciutadà.
-
Promou el contacte i l'intercanvi d'informació entre unitats orgàniques de diferents departaments en les matèries que es tramiten a les OAC.
-
Proposa la formació...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba