RESOLUCIÓ GAP/1143/2010, de 13 d'abril, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Modernització de l'Administració (convocatòria de provisió núm. GO/009/10).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/1143/2010, de 13 d'abril, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Modernització de l'Administració (convocatòria de provisió núm. GO/009/10).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable de Registre de Personal.

El lloc esmentat consta en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

-1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable de Registre de Personal de la Direcció General de Modernització de l'Administració del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

-2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

-3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, al Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); al registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 13 d'abril de 2010

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

-1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable de Registre de Personal.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció General de Modernització de l'Administració.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 27.2.

Complement específic: 27.296,88 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

-2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'administració general.

-3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

-4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Dirigir el funcionament del Registre General de Personal de la Generalitat de Catalunya al Departament de Governació i Administracions Públiques, d'acord amb la normativa vigent i les directrius en matèria de recursos humans, per tal de poder disposar en tot moment d'informació exacta relativa a les dades laborals i professionals del personal al servei de la Generalitat de Catalunya.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Supervisar i coordinar el Registre General de Personal competència de la Secretaria de la Funció Pública i Modernització de l'Administració.

  2. Assessorar i donar suport als departaments sobre el manteniment de les dades del registre I

    informàtic del personal per facilitar la gestió pròpia de l'organització.

  3. Definir i supervisar les funcionalitats que han de tenir les aplicacions de recursos humans (SIP i ARHPA) .

  4. Impulsar la implementació de les actualitzacions dels sistemes d'informació de personal (SIP i ARHPA) d'acord amb els canvis normatius que es produeixin.

  5. Validar el programari desenvolupat als sistemes d'informació de personal i comprovar que s'adapta a les necessitats de gestió de recursos humans.

  6. Coordinar els gestors departamentals en la gestió i el manteniment dels registres dels sistemes d'informació del personal.

  7. Proposar millores i innovacions en els sistemes d'informació de personal.

  8. Coordinar les actualitzacions dels sistemes d'informació de personal amb altres òrgans horitzontals (Intervenció i DG de Pressupostos i Tresors) de la Generalitat.

  9. Divulgar les innovacions i elaborar les instruccions i circulars escaients sobre els sistemes d'informació del personal.

  10. Qualsevol altra que li sigui encomanda en relació amb les anteriors.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Analitza les necessitats de registre de les dades professionals relatives al personal de la Generalitat, per tal de proposar modificacions i/o ampliacions dels recursos de què disposa el registre informàtic de personal.

    2. Assessora i dóna suport a les unitats gestores de personal, tant pel que fa als criteris de manteniment informàtic de les dades en el Registre General de Personal, com del criteri legal d'aplicació de la norma al cas concret.

    3. Proposa millores al sistema d'informació del personal de l'Administració de la Generalitat i impulsa la seva implantació.

    4. Valida les novetats introduïdes en el sistema informàtic i analitza la gestió informatitzada per part dels usuaris.

    5. Coordina les diferents unitats directives usuàries del registre informàtic de personal, per tal que la introducció i el manteniment de les dades es realitzi de manera homogènia.

    6. Dóna instruccions per tal d'adaptar o actualitzar el Registre de Personal, ja sigui com a conseqüència de les modificacions de la normativa vigent, o dels nous requeriments que puguin sorgir en la gestió dels recursos humans.

    7. Participa en la definició de processos d'altres serveis/unitats de la mateixa Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració en què estigui implicat el Registre General de...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR