RESOLUCIÓ GAP/3618/2008, de 25 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Funció Pública de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració (convocatòria de provisió núm. GO/013/08).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/3618/2008, de 25 de novembre, de convocatòria de concurs especÃfic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Funció Pública de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració (convocatòria de provisió núm. GO/013/08).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de cap de l'Àrea de PolÃtiques Socials. L'esmentat lloc consta en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs especÃfic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de cap de l'Àrea de PolÃtiques Socials de la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hà bils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); al registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (LluÃs Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 25 de novembre de 2008

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 CaracterÃstiques del lloc de treball

Nom del lloc: cap de l'Àrea de PolÃtiques Socials.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 27.

Complement especÃfic: 25.423,44 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs especÃfic.

Formació: experiència en matèria de gènere.

.2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'administració de la Generalitat de Cata-lunya.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de PolÃtica LingüÃstica, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Impulsa, desenvolupa, coordina i fa el seguiment de l'aplicació de les actuacions en matèria de polÃtiques socials corresponents a la Subdirecció General de PolÃtiques Socials, Prevenció i Salut Laboral de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració, d'acord amb la normativa vigent i per tal d'aconseguir la transversalitat dels principis d'igualtat i no discriminació en la gestió dels recursos humans de la Generalitat.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Gestionar els programes sobre les polÃtiques d'igualtat i integració sociolaboral.

  2. Elaborar informes sobre igualtat i integració sociolaboral.

  3. Elaborar programes relacionats amb la reinserció sociolaboral.

  4. Coordinar els programes i plans d'actuació que en l'à mbit de la funció pública impulsin o desenvolupin els diferents departaments i organismes de la Generalitat en matèria d'igualtat, integració i reinserció sociolaboral.

  5. Coordinar les accions formatives i les campanyes d'informació i/o comunicació que la Direcció General impulsi o porti a terme en relació amb els programes d'igualtat, integració i reinserció sociolaboral que es desenvolupin.

  6. Mantenir relacions amb les associacions i entitats que actuen en matèria d'igualtat, integració i reinserció sociolaboral.

  7. Qualsevol altra que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.

    4.3 Tasques bà siques o activitats:

    1. Dóna suport a la Subdirecció en matèria de gestió i planificació de programes sobre igualtat i integració sociolaboral a la Generalitat.

    2. Participa i coordina el funcionament de l'Ã’rgan Paritari de PolÃtiques d'Igualtat

    3. Coordina les comissions de treball derivades de l'Ã’rgan Paritari de PolÃtiques d'Igualtat.

    4. Assessora l'Administració en l'à mbit negociador de polÃtiques d'igualtat.

    5. Coordina i fa el seguiment del compliment del Pla d'acció i desenvolupament de polÃtiques de dones a Catalunya de l'ICD pel que fa al Departament de Governació i Administracions Públiques i el representa a la Comissió Tècnica del Pla.

    6. Analitza les dades sobre igualtat de gènere, afavoriment de la conciliació de la vida laboral i familiar i les dades sobre personal discapacitat als departaments de la Generalitat i proposa millores en aquests à mbits.

    7. Coordina l'elaboració i el seguiment de l'aplicació de programes i protocols en matèria d'integració social, conciliació i no discriminació.

    8. Coordina la preparació dels processos de selecció i provisió adreçats a persones amb discapacitat intel·lectual.

    9. Fa el seguiment de la contractació de personal amb discapacitat intel·lectual dels departaments i coordina el seu procés d'inserció.

    10. Realitza tasques...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR