RESOLUCIÓ GAP/2331/2009, de 28 d'agost, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració (convocatòria de provisió núm. GO/013/09).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

BODY LINK="#0000ff" VLINK="#800080">

RESOLUCIÓ

GAP/2331/2009, de 28 d'agost, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració (convocatòria de provisió núm. GO/013/09).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de cap de l'Àrea de Suport als Departaments.

El lloc esmentat consta en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de cap de l.Àrea de Suport als Departaments de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 28 d'agost de 2009

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques dels llocs de treball

Nom del lloc: cap de l'Àrea de Suport als Departaments.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 28.

Complement específic: 30.763,32 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general i d'administració especial del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior i tots els cossos especials del grup A.

.4 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.5 Contingut funcional

5.1 Missió:

Impulsar i donar suport, des del Departament de Governació i Administracions Públiques, als departaments en la construcció, l'evolució i l'aplicació dels serveis electrònics, tant els enfocats al ciutadà com els dirigits a la interoperabilitat interna de l'organització, i fer-ne el seguiment de la seva implantació i ús, amb l'objectiu de desenvolupar l'administració electrònica a la Generalitat.

5.2 Finalitats/funcions:

  1. Donar suport als departaments en la construcció dels serveis electrònics, o en la seva evolució, i fer-ne el seguiment de la implantació.

  2. Recollir, analitzar i avaluar les necessitats dels departaments de la Generalitat per fer efectiu el desenvolupament de l'administració electrònica, i fer-ne les corresponents propostes de projectes a desenvolupar.

  3. Elaborar i proposar plans de formació per tal d'assegurar l'adquisició de coneixements i habilitats per als treballadors dels departaments afectats per la implantació de l'administració electrònica.

  4. Elaborar els plans d'actuació necessaris per donar suport als departaments en la correcta gestió del canvi en els processos d'implantació de l'administració electrònica.

  5. Assessorar als departaments en els temes relacionats amb l'impuls i desenvolupament de l'administració electrònica.

  6. Elaborar les guies, els protocols i altres recursos d'informació i suport necessaris per assegurar el desenvolupament correcte de l'administració electrònica en els departaments de la Generalitat.

  7. Elaborar els plans i continguts de difusió i comunicació de l'administració electrònica, tant de caire intern com extern.

  8. Qualsevol altra de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.

    5.3 Tasques bàsiques o activitats:

  9. Recull les necessitats dels departaments i detecta les oportunitats per al desenvolupament de l'administració electrònica.

  10. Promou, impulsa i fa difusió per al desenvolupament de l'administració electrònica dins la Generalitat.

  11. Estudia la normativa i projectes desenvolupats en altres contextos per a una posterior elaboració de propostes.

  12. Fa propostes de projectes a desenvolupar avaluant el seu impacte i la relació de cost versus benefici.

  13. Supervisa i coordina la posada en pràctica dels serveis electrònics.

  14. Elabora i proposa plans de formació per tal d'assegurar l'adquisició de coneixements i habilitats per als treballadors dels departaments afectats per la implantació de l'administració electrònica.

  15. Elabora els plans d'actuació necessaris per donar suport als departaments en la correcta gestió del canvi en els processos d'implantació de l'administració electrònica.

  16. ...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR