RESOLUCIÓ GAP/3151/2010, de 15 de setembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/014/10).
Sección | Càrrecs i Personal |
Emisor | Departament de Governacio i Administracions Publiques |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/3151/2010, de 15 de setembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/014/10).
Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable de Coordinació i de responsable de Contractes Menors.
Els llocs esmentats consten a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable de Coordinació i de responsable de Contractes Menors a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.
Barcelona, 15 de setembre de 2010
P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)
Pep Mur i Planas
Director de Serveis
Annex 1
lloc 1
Descripció del lloc de treball
1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: responsable de Coordinació.
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Secretaria d'Acció Ciutadana.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 24
Complement específic: 12.510,12 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: singular.
Forma de provisió: concurs específic.
2 Requisits de participació
Grup: A.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general.
Especificació de cossos: cos superior.
3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Coordinar i fer el seguiment de totes les qüestions que afecten la persona titular de la Secretaria d'Acció Ciutadana (SAC) del Departament de Governació i Administracions Públiques i coordinar la política comunicativa de la SAC amb la finalitat d'assolir i materialitzar els objectius d'actuació corresponents.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Supervisar l'organització de l'agenda d'activitats del/de la secretari/ària d'Acció Ciutadana.
-
Coordinar i supervisar l'organització d'actes i temes vinculats amb protocol en què participi el/la secretari/ària d'Acció Ciutadana
-
Coordinar i supervisar les tasques administratives de suport a la persona titular de la Secretaria d'Acció Ciutadana.
-
Col·laborar en la realització i difusió de les publicacions relacionades amb la Secretaria d'Acció Ciutadana i amb el Departament, quan així se li encomani.
-
Participar en l'elaboració i distribució de la informació de les activitats pròpies de la Secretaria d'Acció Ciutadana.
-
Coordinar i gestionar les respostes a iniciatives parlamentàries, queixes del síndic, etc.
-
Coordinar i assessorar la política comunicativa d'acord amb les directrius fixades per l'Oficina de Projectes Transversals de la Secretaria General i l'Oficina del Conseller del Departament.
-
Supervisar totes les tasques de disseny gràfic de la Secretaria d'Acció Ciutadana.
-
Programar i coordinar l'elaboració i difusió de propostes de disseny de materials diversos i efectuar el seguiment del procés de producció.
-
Programar la imatge externa de la Secretaria d'Acció Ciutadana en els temes que li són propis d'acord amb les directrius fixades per l'Oficina de Projectes Transversals de la Secretaria General i l'Oficina del conseller del Departament.
-
Coordinar totes les actuacions amb el departament.
4.3 Tasques bàsiques o activitats.
-
Supervisa l'agenda d'actes del/de la secretari/ària d'Acció Ciutadana.
-
Coordina i supervisa l'elaboració de propostes de resposta a preguntes parlamentàries, interpel·lacions, etc.
-
Programa, coordina i supervisa l'elaboració de materials de difusió i productes de marxandatge corresponents a les activitats pròpies de la Secretaria d'Acció Ciutadana.
-
Coordina i supervisa l'elaboració de materials de difusió dels equipaments de la Secretaria d'Acció Ciutadana.
-
Supervisa les tasques administratives de suport a la persona titular de la Secretaria d'Acció Ciutadana.
-
Elabora contractes menors i concursos públics vinculats als materials de difusió i/o marxandatge, publicacions, insercions publicitàries o reportatges fotogràfics de les activitats pròpies de la Secretaria d'Acció Ciutadana.
-
Manté contactes amb empreses de disseny gràfic i visual per tal d'assegurar i optimitzar la imatge dels materials de difusió que afecten la Secretaria d'Acció Ciutadana.
-
Coordina les actuacions de la Secretaria d'Acció Ciutadana amb les direccions generals, la secretaria general i el Departament.
-
Supervisa la documentació per a les diferents reunions del/de la secretari/ària d'Acció Ciutadana.
5 Altres característiques
5.1 Coneixements convenients:
En procediment administratiu.
5.2 Altres coneixements:
En l'estructura i funcionament dels equipaments de la Secretaria d'Acció Ciutadana.
En l'organització d'actes i protocol.
En l'organització i gestió de reunions de treball.
En temes de disseny de materials de difusió i publicitat, publicacions i política comunicativa.
En temes de coordinació i assessorament.
En la gestió de la informació documental.
En el funcionament ordinari de l'activitat parlamentària.
En mediació i resolució de conflictes, protecció de dades i eines informàtiques (Word, Access i Excel).
5.3 Experiència:
En l'organització d'actes protocol·laris.
lloc 2
Descripció del lloc de treball
1...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba