RESOLUCIÓ GAP/3151/2010, de 15 de setembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/014/10).

SecciónCàrrecs i Personal
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/3151/2010, de 15 de setembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/014/10).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable de Coordinació i de responsable de Contractes Menors.

Els llocs esmentats consten a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

—1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable de Coordinació i de responsable de Contractes Menors a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

—2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

—3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 15 de setembre de 2010

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

lloc 1

Descripció del lloc de treball

—1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable de Coordinació.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Secretaria d'Acció Ciutadana.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 24

Complement específic: 12.510,12 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

—2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general.

Especificació de cossos: cos superior.

—3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

—4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Coordinar i fer el seguiment de totes les qüestions que afecten la persona titular de la Secretaria d'Acció Ciutadana (SAC) del Departament de Governació i Administracions Públiques i coordinar la política comunicativa de la SAC amb la finalitat d'assolir i materialitzar els objectius d'actuació corresponents.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Supervisar l'organització de l'agenda d'activitats del/de la secretari/ària d'Acció Ciutadana.

  2. Coordinar i supervisar l'organització d'actes i temes vinculats amb protocol en què participi el/la secretari/ària d'Acció Ciutadana

  3. Coordinar i supervisar les tasques administratives de suport a la persona titular de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  4. Col·laborar en la realització i difusió de les publicacions relacionades amb la Secretaria d'Acció Ciutadana i amb el Departament, quan així se li encomani.

  5. Participar en l'elaboració i distribució de la informació de les activitats pròpies de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  6. Coordinar i gestionar les respostes a iniciatives parlamentàries, queixes del síndic, etc.

  7. Coordinar i assessorar la política comunicativa d'acord amb les directrius fixades per l'Oficina de Projectes Transversals de la Secretaria General i l'Oficina del Conseller del Departament.

  8. Supervisar totes les tasques de disseny gràfic de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  9. Programar i coordinar l'elaboració i difusió de propostes de disseny de materials diversos i efectuar el seguiment del procés de producció.

  10. Programar la imatge externa de la Secretaria d'Acció Ciutadana en els temes que li són propis d'acord amb les directrius fixades per l'Oficina de Projectes Transversals de la Secretaria General i l'Oficina del conseller del Departament.

  11. Coordinar totes les actuacions amb el departament.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats.

    1. Supervisa l'agenda d'actes del/de la secretari/ària d'Acció Ciutadana.

    2. Coordina i supervisa l'elaboració de propostes de resposta a preguntes parlamentàries, interpel·lacions, etc.

    3. Programa, coordina i supervisa l'elaboració de materials de difusió i productes de marxandatge corresponents a les activitats pròpies de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

    4. Coordina i supervisa l'elaboració de materials de difusió dels equipaments de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

    5. Supervisa les tasques administratives de suport a la persona titular de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

    6. Elabora contractes menors i concursos públics vinculats als materials de difusió i/o marxandatge, publicacions, insercions publicitàries o reportatges fotogràfics de les activitats pròpies de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

    7. Manté contactes amb empreses de disseny gràfic i visual per tal d'assegurar i optimitzar la imatge dels materials de difusió que afecten la Secretaria d'Acció Ciutadana.

    8. Coordina les actuacions de la Secretaria d'Acció Ciutadana amb les direccions generals, la secretaria general i el Departament.

    9. Supervisa la documentació per a les diferents reunions del/de la secretari/ària d'Acció Ciutadana.

    —5 Altres característiques

    5.1 Coneixements convenients:

    En procediment administratiu.

    5.2 Altres coneixements:

    En l'estructura i funcionament dels equipaments de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

    En l'organització d'actes i protocol.

    En l'organització i gestió de reunions de treball.

    En temes de disseny de materials de difusió i publicitat, publicacions i política comunicativa.

    En temes de coordinació i assessorament.

    En la gestió de la informació documental.

    En el funcionament ordinari de l'activitat parlamentària.

    En mediació i resolució de conflictes, protecció de dades i eines informàtiques (Word, Access i Excel).

    5.3 Experiència:

    En l'organització d'actes protocol·laris.

    lloc 2

    Descripció del lloc de treball

    1...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR