RESOLUCIÓ GAP/708/2009, de 12 de març, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Direcció General de Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GO/002/09).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/708/2009, de 12 de març, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Direcció General de Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GO/002/09).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacants dos llocs d'assessor/a.

Els llocs esmentats consten en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs d'assessor/a a la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detallen a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 12 de març de 2009

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques dels llocs de treball

Nom del lloc: assessor/a.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 24.1.

Complement específic: 13.168,44 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Titulació específica

Dret.

.3 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'administració general.

.4 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.5 Contingut funcional

5.1 Missió:

Col·laborar en la realització de les actuacions i tràmits que comporten l'assessorament jurídic en l'àmbit de funció pública a les diferents unitats de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració, a la resta de departaments i organismes de la Generalitat i als particulars, així com en l'elaboració de les propostes de disposicions normatives, i emetre informes proposta de disposicions elaborades per altres departaments o administracions en tot allò que sigui referit a l'àmbit de la funció pública, d'acord amb la normativa vigent i les directrius de la Subdirecció General d'Assessorament i d'Inspecció General de Serveis de Personal.

5.2 Finalitats/funcions:

  1. Assessorar i emetre informes jurídics en relació amb l'àmbit de funció pública a petició de la Direcció General de Funció Pública, de la resta d'unitats de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració, així com dels diferents departaments i organismes de la Generalitat, altres administracions o els particulars.

  2. Elaborar estudis i emetre informes sobre projectes de disposicions i normativa en matèria de funció pública.

  3. Col·laborar en l'elaboració de disposicions normatives en matèria de funció pública que es tramitin a la unitat, així com d'instruccions i criteris de coordinació per a l'aplicació homogènia d'aquesta.

  4. Analitzar i fer el seguiment de l'activitat normativa d'àmbit estatal, de la Unió Europea i d'altres comunitats autònomes, en matèria de personal funcionari.

  5. Fer el seguiment de la jurisprudència constitucional i ordinària relativa al règim jurídic dels funcionaris públics.

  6. Altres que li siguin encomanades en relació amb les anteriors.

5.3 Tasques bàsiques o activitats:

  1. Informa i assessora en matèria de funció pública els diferents departaments i organismes de la Generalitat, així com les altres administracions públiques.

  2. Col·labora en l'elaboració dels projectes normatius en matèria de funció pública que se li encomanin.

  3. Estudia i emet informes sobre projectes de disposicions generals o d'aspectes parcials en matèria de funció pública dels diferents departaments i organismes de l'Administració de la Generalitat.

  4. Emet informes jurídics en relació amb les consultes formulades pels diferents departaments i organismes de la Generalitat, així com per altres administracions públiques, en matèria de funció pública.

  5. Informa i assessora els particulars en qüestions en matèria de funció pública.

  6. Col·labora en l'estudi i preparació de les propostes de modificació de la normativa de funció pública.

  7. Col·labora amb la resta d'unitats de la Secretaria de Funció Pública i Modernització de l'Administració, mitjançant...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR