RESOLUCIÓ PRE/1908/2006, de 2 de juny, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular de la Comissió Jurídica Assessora (convocatòria de provisió núm. CJ/001/06).

SecciónDisposicions Generals
Rango de LeyResolució

RESOLUCI”

PRE/1908/2006, de 2 de juny, de convocatÚria de concurs especÌfic de mËrits i capacitats per a la provisiÛ d'un lloc singular de la ComissiÛ JurÌdica Assessora (convocatÚria de provisiÛ n˙m. CJ/001/06).

A la ComissiÛ JurÌdica Assessora hi ha vacant un lloc de responsable del Fons documental.

L'esmentat lloc consta a la vigent relaciÛ de llocs de treball del personal funcionari de l'AdministraciÛ de la Generalitat de Catalunya i la seva descripciÛ s'ha inclÚs en el manual d'organitzaciÛ de la ComissiÛ JurÌdica Assessora.

D'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisiÛ de llocs de treball i promociÛ professional dels funcionaris de l'AdministraciÛ de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la IntervenciÛ Delegada;

En ˙s de les facultats que em confereix l'article 4.f) de la Llei 5/2005, de 2 de maig, de la ComissiÛ JurÌdica Assessora,

Resolc:

Article 1

Convocar concurs especÌfic de mËrits i capacitats per a la provisiÛ d'un lloc de responsable del Fons documental de la ComissiÛ JurÌdica Assessora, que es detalla a l'annex 1 d'aquesta ResoluciÛ (convocatÚria de provisiÛ n˙m. CJ/001/06).

Article 2

Aprovar les bases de la convocatÚria que figuren a l'annex 2 d'aquesta ResoluciÛ.

Contra aquesta ResoluciÛ, que exhaureix la via administrativa, els interessats poden interposar, d'acord amb el que disposen l'article 107 i seg¸ents de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de rËgim jurÌdic de les administracions p˙bliques i del procediment administratiu com˙, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, recurs potestatiu de reposiciÛ davant el president de la ComissiÛ JurÌdica Assessora, en el termini d'un mes a comptar de l'endem‡ de la seva publicaciÛ, o bÈ recurs contenciÛs administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endem‡ de la seva publicaciÛ.

Barcelona, 2 de juny de 2006

Tom‡s Font i Llovet

President de la ComissiÛ JurÌdica Assessora

Annex 1

DescripciÛ del lloc de treball n˙m. 1

.1††CaracterÌstiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable del fons documental de la ComissiÛ JurÌdica Assessora.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 18.

Complement especÌfic: 5.802,48 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisiÛ: concurs especÌfic.

.2††Requisits de participaciÛ

Grup: C.

Mobilitat: AdministraciÛ de la Generalitat de Catalunya.

Col∑lectiu de cossos: ⁄nicament d'administraciÛ general del grup corresponent.

EspecificaciÛ de cossos: Cos administratiu de la Generalitat de Catalunya.

.3††Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de PolÌtica Ling¸Ìstica o equivalent.

.4††Contingut funcional

4.1††MissiÛ:

Gestionar i sistematitzar el fons documental i bibliogr‡fic de la ComissiÛ JurÌdica Assessora per tal de conservar adequadament la documentaciÛ i facilitar-ne la consulta; recopilar les dades necess‡ries per a l'elaboraciÛ de la MemÚria d'activitats de l'Úrgan i recopilaciÛ de la doctrina legal. Col∑laborar en altres tasques de caire administratiu relacionades amb l'activitat dictaminadora de la ComissiÛ.

4.2††Finalitats/funcions:

4.2.1†Organitzar i gestionar l'arxiu d'expedients de la ComissiÛ.

4.2.2†Organitzar i gestionar l'arxiu de documentaciÛ interna de la ComissiÛ.

4.2.3†Gestionar la biblioteca i l'hemeroteca de la ComissiÛ.

4.2.4†Seleccionar i recopilar les dades estadÌstiques relatives a l'activitat dictaminadora de la ComissiÛ.

4.2.5†Gestionar els expedients, els dict‡mens i les actes per a la seva devoluciÛ, arxiu i enquadernaciÛ, aixÌ com per a tractar les dades necess‡ries i informar-les a les bases de dades.

4.3††Tasques b‡siques o activitats:

4.3.1†MantÈ i actualitza la p‡gina web de la ComissiÛ.

4.3.2†Informa i sistematitza la base de dades del Fons Documental de la ComissiÛ.

4.3.3†Gestiona els documents administratius de la ComissiÛ seguint les directrius tËcniques que fixa el Servei d'Arxius del Departament de Cultura a travÈs del quadre de classificaciÛ amb coordinaciÛ de l'Arxiu Central del departament al qual est‡ adscrita la ComissiÛ.

4.3.4†Actualitza i adequa el quadre de classificaciÛ de documents d'acord amb l'estructura de la ComissiÛ.

4.3.5†Sol∑licita les propostes d'avaluaciÛ documental i aplica les taules d'avaluaciÛ documental per a la destrucciÛ de la documentaciÛ de la ComissiÛ.

4.3.6†Organitza l'arxiu de la ComissiÛ i prepara la transferËncia a l'Arxiu Central de les sËries d'expedients ja finalitzats.

4.3.7†Gestiona les consultes i les sol∑licituds de prÈstec de la documentaciÛ dipositada a l'Arxiu Central.

4.3.8†Coordina i gestiona les subscripcions dels fascicles normatius i els prepara per a la seva enquadernaciÛ o destrucciÛ si Ès el cas (BOE, DOGC, BOP, BP, etc.).

4.3.9†Informatitza les dades relatives a les adquisicions de llibres i revistes de la ComissiÛ.

4.3.10†Cerca, selecciona, estructura, sistematitza i tracta les dades i la documentaciÛ necess‡ria per tal d'elaborar la memÚria anual d'activitats.

4.3.11†Tracta les dades relatives a la recopilaciÛ de la doctrina de la ComissiÛ i elabora els documents administratius relacionats amb aquesta publicaciÛ.

4.3.12†Gestiona la publicaciÛ de la memÚria d'activitats i la recopilaciÛ de la doctrina amb les diferents ‡rees de la ComissiÛ, la impremta i l'ediciÛ digital.

4.3.13†Elabora els fitxers inform‡tics de dades de la doctrina per a l'ediciÛ digital de la memÚria.

4.3.14†Informa dades a la base de control dels expedients, aixÌ com de Knosys per a l'elaboraciÛ de la MemÚria anual d'activitats i per al control administratiu relatiu a les consultes sotmeses a dictamen.

4.3.15†Executa les tasques internes de l'Úrgan relacionades amb la distribuciÛ de la publicaciÛ de la memÚria d'activitats i de la recopilaciÛ de la doctrina.

4.3.16†Fa el seguiment intern dels expedients que tenen entrada a la ComissiÛ.

4.3.17†Indexa i numera les actes de les reunions pel posterior enquadernat.

4.3.18†Realitza estudis estadÌstics relacionats amb les dades que sÛn motiu d'estudi per part de la ComissiÛ.

4.3.19†Confecciona i mantÈ actualitzats els formularis que s'utilitzen a la ComissiÛ.

4.3.20†Proporciona el suport administratiu en totes les altres funcions que li encomana la secret‡ria general de la ComissiÛ.

.5††Altres caracterÌstiques

5.1††Coneixements convenients i/o experiËncia convenient:

ExperiËncia en organitzaciÛ administrativa.

Coneixements b‡sics d'arxivÌstica.

ExperiËncia en la gestiÛ de documentaciÛ administrativa.

Coneixements amplis d'inform‡tica a nivell d'usuari i de programaciÛ: Windows, Word, Excel, Power Point, Internet.

Coneixement sobre...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR