RESOLUCIÓ GRI/3174/2002, de 14 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a l'Assessoria Jurídica del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/013/02).

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorConsorci Català de Promoció Exterior de la Cultura
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GRI/3174/2002, de 14 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a l'Assessoria Jurídica del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/013/02).

Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacant un lloc de responsable d'Assumptes Contenciosos a l'Assessoria Jurídica.

L'esmentat lloc consta a la vigent relació dels llocs de treball del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

-1 Convocar concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de responsable d'Assumptes Contenciosos a l'Assessoria Jurídica del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/013/02), que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

-2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

-3 Les sol·licituds s'han de presentar al Registre general del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26 de Barcelona) en el termini de quinze dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, els interessats poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la secretària general del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació.

Barcelona, 14 d'octubre de 2002

P. D. (Resolució de 7.5.2002,

DOGC núm. 3639 de 21.5.2002)

M. Àngels Barbarà i Fondevila

Secretària general

Annex 1

Descripció del lloc de treball

-1 Característiques del lloc de treball

Identificació del lloc: lloc 1.

Nom del lloc: responsable d'assumptes contenciosos.

Departament: Governació i Relacions Institucionals.

Unitat directiva: Secretaria General.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 24.

Complement específic: 10.277,28 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

-2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: únicament d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'Administració de la Generalitat de Catalunya.

Titulació específica: llicenciatura en dret.

-3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

-4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Coordinar, controlar, tramitar i informar els recursos contenciosos administratius que es plantegin contra actes i disposicions del Departament o que aquest interposi, dins els terminis establerts per la normativa vigent amb la finalitat de defensar la legalitat dels actes i disposicions que s'han dictat.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Coordinar i controlar les actuacions amb les diferents unitats del departament en relació amb els procediments contenciosos, de manera que es defensin correctament els interessos d'aquest, i que es compleixin els terminis i les indicacions de les diferents instàncies processals en relació als recursos contenciosos administratius en curs.

  2. Col·laborar amb els advocats que defensen els interessos de la Generalitat davant de les diferents instàncies processals, per tal de vetllar per les competències del Departament i la legalitat de les seves resolucions.

  3. Elaborar els informes necessaris en les diferents fases del procediment en relació als recursos contenciosos administratius que afecten al Departament.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

  4. Coordina els tràmits corresponents a les fases del procediment contenciós que afecten els expedients del Departament.

  5. Coordina i realitza les actuacions necessàries amb les assessories jurídiques dels departaments corresponents en funció de la matèria, referents als recursos que s'hagin interposat a instància seva.

  6. Elabora les resolucions d'autorització per a la interposició de recursos contenciosos administratius del Departament.

  7. Elabora les ordres del titular del Departament per assentir a les demandes interposades contra el Departament i per desistir dels procediments en curs.

  8. Revisa i tramet els expedients que elaboren les unitats corresponents als tribunals o als jutjats, un cop realitzats els emplaçaments als interessats.

  9. Elabora, d'acord amb les unitats afectades, l'informe en la fase de contestació a la demanda.

  10. Elabora els edictes del Departament que s'hagin de publicar al DOGC per emplaçar als possibles interessats en els recursos que s'interposin.

  11. Elabora les resolucions de compliment de les sentències que per a la seva execució cal publicar al DOGC.

  12. Elabora informes sobre la situació processal dels expedients contenciosos del Departament.

  13. Consulta i gestiona la base de dades de la Direcció General d'Assumptes Contenciosos referent als recursos contenciosos administratius.

  14. Comprova i tramita les factures referents als contenciosos del Departament.

  15. Revisa la validesa i eficàcia dels documents en què es fonamenten els drets dels particulars.

  16. Revisa les condicions jurídiques incloses en els convenis que s'hagin d'atorgar.

  17. Realitza les actuacions que s'indiquen en les provisions, interlocutòries, i resolucions dels jutjats o tribunals.

  18. Realitza...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR