RESOLUCIÓ GRI/2437/2002, de 9 d'agost, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Relacions en l'àmbit de la Funció Pública de la Secretaria d'Administració i Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GO/019/02).

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorConsorci Català de Promoció Exterior de la Cultura
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GRI/2437/2002, de 9 d'agost, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular a la Direcció General de Relacions en l'àmbit de la Funció Pública de la Secretaria d'Administració i Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GO/019/02).

Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacant un lloc de cap de l'Àrea de Prevenció, Seguretat i Salut Laboral de la Direcció General de Relacions en l'àmbit de la Funció Pública de la Secretaria d'Administració i Funció Pública.

L'esmentat lloc consta a la vigent relació dels llocs de treball del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

-1 Convocar concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de cap de l'Àrea de Prevenció, Seguretat i Salut Laboral de la Direcció General de Relacions en l'àmbit de la Funció Pública de la Secretaria d'Administració i Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/019/02), que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

-2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

-3 Les sol·licituds s'han de presentar al Registre general del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, de Barcelona) en el termini de quinze dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, els interessats poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la secretària general del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació.

Barcelona, 9 d'agost de 2002

P. D. (Resolució de 7.5.2002, DOGC de 21.5.2002)

M. Àngels Barbarà i Fondevila

Secretària general

Annex 1

Descripció del lloc de treball

-1 Característiques del lloc de treball

Identificació del lloc: lloc 1.

Nom del lloc: cap de l'Àrea de Prevenció, Seguretat i Salut Laboral.

Departament: Governació i Relacions Institucionals.

Unitat directiva: Secretaria d'Administració i Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 27.

Complement específic: 20.880 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

-2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: únicament d'administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'Administració de la Generalitat de Catalunya.

-3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Junta Permanent de Català, o equivalent.

-4 Contingut funcional

Missió:

Promoure i coordinar les activitats en matèria de prevenció de riscos laborals dels diferents departaments de la Generalitat de Catalunya, d'acord amb la normativa vigent i amb l'article 4 del Decret 312/1998, d'1 de desembre, on es disposa la funció de la Direcció General de Relacions en l'àmbit de la Funció Pública en matèria de prevenció de riscos laborals, per tal de desenvolupar una cultura preventiva, integrar la prevenció i assolir la millora de les condicions de treball en les dependències de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

Finalitats/funcions:

a) Coordinar l'actuació dels diferents departaments de l'Administració de la Generalitat en matèria de prevenció de riscos laborals.

b) Coordinar els diferents serveis de prevenció.

c) Promoure l'elaboració de les normes necessàries en matèria de prevenció de riscos i salut laboral.

d) Impulsar la millora del funcionament i de la coordinació entre els diferents òrgans de representació i tots els agents implicats que facilitin una millor protecció de la salut laboral.

e) Assessorar i informar els diferents departaments i organismes en matèria de seguretat i salut laboral.

f) Fer el seguiment estadístic de l'accidentalitat laboral.

g) Qualsevol altra que li sigui encomanada en relació a les anteriors.

Tasques bàsiques o activitats:

a) Planificar la formació en matèria de prevenció de riscos.

b) Participar en les comissions paritàries de prevenció de riscos laborals.

c) Participar en la Comissió de Coordinació de Prevenció de Riscos Laborals.

d) Controlar i fer el seguiment de l'absentisme laboral així com dels mecanismes per controlar-lo.

e) Coordinar la vigilància de la salut amb totes les parts implicades (mútues, sanitat, serveis de prevenció).

f) Analitzar les dades sobre accidentalitat laboral i malalties d'origen ocupacional.

g) Negociar amb els representants dels treballadors en matèria de prevenció de riscos l'aplicació de mesures preventives.

h) Efectuar els tràmits de participació i consulta amb els delegats de prevenció.

i) Analitzar els informes i les memòries dels serveis de prevenció dels departaments i proposar les millores pertinents.

j) Vetllar pel compliment i desenvolupament de les activitats preventives en les disciplines de seguretat en el treball, higiene industrial i ergonomia i psicosociologia aplicada.

k) Fer el seguiment del funcionament del sistema de prevenció dels departaments.

l) Fer el seguiment del compliment dels requeriments de la Inspecció de Treball.

m) Analitzar els resultats del control d'eficàcia dels serveis de prevenció a través d'auditories.

n) Participar...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR