RESOLUCIÓ GRI/3661/2003, de 13 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular de la Direcció General de Relacions en l'Àmbit de la Funció Pública de la Secretaria d'Administració i Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GO/035/03).

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorConsorci Català de Promoció Exterior de la Cultura
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GRI/3661/2003, de 13 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular de la Direcció General de Relacions en l'Àmbit de la Funció Pública de la Secretaria d'Administració i Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GO/035/03).

Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacant un lloc de l'Àrea de Gestió de Polítiques Socials a la Direcció General de Relacions en l'Àmbit de la Funció Pública de la Secretaria d'Administració i Funció Pública.

L'esmentat lloc consta a la vigent relació dels llocs de treball del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de l'Àrea de Gestió de Polítiques Socials a la Direcció General de Relacions en l'Àmbit de la Funció Pública de la Secretaria d'Administració i Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/035/03), que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar al Registre general del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, de Barcelona) en el termini de quinze dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, els interessats poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la secretària general del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació.

Barcelona, 13 de novembre de 2003

P. D. (Resolució de 7.5.2002, DOGC de 21.5.2002)

M. Àngels Barbarà i Fondevila

Secretària general

Annex 1

Descripció dels llocs de treball

Identificació del lloc: lloc 1.

Nom del lloc: Àrea de Gestió de Polítiques Socials.

Departament: Governació i Relacions Institucionals.

Unitat directiva: Direcció General de Relacions en l'Àmbit de la Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 27.

Complement específic: 22.343,40 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

Norma funcional: DOGC núm. 3851, de 26.3.2003.

Titulació específica: llicenciatura en dret.

Formació específica: coneixement en l'àrea de recursos humans, coneixement en dret laboral i coneixements i/o experiència en gestió de projectes, experiència en temes d'igualtat dona-home.

.2 Requisits de participació

Grup: A.

Mobilitat: administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d'administració general del grup corresponent.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

Missió:

Impulsa, desenvolupa, coordina i fa el seguiment de l'aplicació de les actuacions corresponents a la Subdirecció General de Prevenció i Seguretat Laboral de la Secretaria d'Administració i Funció Pública en matèria de polítiques socials.

Finalitats/funcions:

a) Gestionar els programes sobre les polítiques d'igualtat i integració sociolaboral.

b) Elaborar informes sobre igualtat i integració sociolaboral.

c) Elaborar programes relacionats amb la reinserció sociolaboral.

d) Coordinar els programes i plans d'actuació que en l'àmbit de la funció pública impulsin o desenvolupin els diferents departaments i organismes de la Generalitat en matèria d'igualtat, integració i reinserció sociolaboral.

e) Coordinar les accions formatives i les campanyes d'informació i/o comunicació que la direcció general impulsi o porti a terme en relació amb els programes d'igualtat, integració i reinserció sociolaboral que es desenvolupin.

f) Mantenir relacions amb les associacions i entitats que actuen en matèria d'igualtat, integració i reinserció sociolaboral.

g) Qualsevol altra que li sigui encomanada en relació amb les anteriors.

Tasques bàsiques o activitats:

a) Dóna suport a la Subdirecció en matèria de gestió i planificació de programes sobre igualtat i integració sociolaboral a la Generalitat.

b) Participa i coordina el funcionament de l'òrgan paritari de polítiques d'igualtat.

c) Representa l'Administració en l'àmbit negociador de polítiques d'igualtat.

d) Coordina i fa el seguiment del compliment del Pla d'igualtat d'oportunitats i del Pla integral de prevenció de la violència de gènere pel que fa al Departament de Governació i Relacions Institucionals.

e) Analitza les dades sobre igualtat de gènere i afavoriment de la conciliació de la vida laboral i familiar i les dades sobre personal discapacitat als departaments de la Generalitat i proposa millores en ambdós àmbits.

f) Efectua propostes per implantar mesures de millora de la igualtat.

g) Realitza estudis i treballs referents a la inserció sociolaboral a la Generalitat de col·lectius amb dificultats d'inserció.

h) Fa el seguiment de la contractació de personal amb discapacitat dels departaments.

i) Analitza i estudia la normativa d'abast estatal i internacional en matèries d'igualtat i...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR