RESOLUCIÓ GRI/3228/2002, de 18 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Direcció General d'Administració Local del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/020/02).

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorConsorci Català de Promoció Exterior de la Cultura
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GRI/3228/2002, de 18 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Direcció General d'Administració Local del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/020/02).

Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacant un lloc de responsable de la gestió del Fons de Cooperació Local de Catalunya i dels Fons Estructurals Europeus i un altre lloc de responsable d'Assistència i Suport Documental de la Direcció General d'Administració Local.

Els esmentats llocs de treball consten a la vigent relació dels llocs de treball del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la seva descripció ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

-1 Convocar concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de responsable de la gestió del Fons de Cooperació Local de Catalunya i dels Fons Estructurals Europeus i d'un altre lloc de responsable d'Assistència i Suport Documental de la Direcció General d'Administració Local del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/020/02), que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

-2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

-3 Les sol·licituds s'han de presentar al Registre general del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, de Barcelona) en el termini de quinze dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, els interessats poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la secretària general del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació.

Barcelona, 18 d'octubre de 2002

P. D. (Resolució de 7.5.2002,

DOGC de 21.5.2002)

M. Àngels Barbarà i Fondevila

Secretària general

Annex 1

Descripció del lloc de treball

-1 Característiques del lloc de treball

Identificació: lloc 1.

Nom: responsable de la gestió del Fons de Cooperació Local de Catalunya i dels Fons Estructurals europeus.

Departament: Governació i Relacions Institucionals.

Unitat directiva: Direcció General d'Administració Local.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 18.

Complement específic: 4.879,08 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

-2 Requisits de participació

Grup: C.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: administració general.

Especificació de cossos: cos administratiu de la Generalitat de Catalunya.

-3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

-4 Contingut funcional

Missió:

Fer la gestió administrativa del Fons de Cooperació Local de Catalunya i dels Fons Estructurals de la Unió Europea destinats als ens locals, d'acord amb la normativa vigent i les directrius del superior jeràrquic, per tal d'aconseguir la seva correcta distribució i tramitació.

Finalitats/funcions:

  1. Fer la gestió administrativa de la participació dels municipis i les comarques en els ingressos de la Generalitat de Catalunya, integrada en el Fons de Cooperació Local de Catalunya, d'acord amb la normativa establerta.

  2. Fer la gestió administrativa dels programes cofinançats amb els Fons Estructurals de la Unió Europea, destinats als ens locals.

  3. Controlar informàticament aquests programes, a partir del control de bases de dades i creant les diferents aplicacions necessàries per aconseguir la seva correcta tramitació.

  4. Qualsevol tasca de caire administratiu que li encarregui el superior jeràrquic.

    Tasques bàsiques o activitats:

  5. Elabora les propostes de resolució de la participació dels municipis i comarques en els ingressos de la Generalitat de Catalunya, integrada en el Fons de Cooperació Local de Catalunya, a partir de la normativa establerta i dels criteris de distribució establerts pels superiors jeràrquics i aprovats pels òrgans corresponents, per a la seva tramitació i posterior publicació.

  6. Comunica als municipis i a les comarques la seva participació en el Fons de Cooperació Local de Catalunya, recull la documentació corresponent, que han de trametre a la Direcció General d'Administració Local.

  7. Rep la documentació dels municipis i les comarques, relacionada amb el Fons de Cooperació Local de Catalunya, i controla els expedients per tal que es tingui tota la informació necessària.

  8. Controla i manté actualitzada la base de dades dels Fons de Cooperació Local de Catalunya de municipis i comarques.

  9. Informa als ens locals que es troben inclosos en les zones genèriques a què s'ajusten els diferents programes cofinançats amb Fons Estructurals de la Unió Europea, per tal que puguin formular les seves propostes d'incorporació d'actuacions.

  10. Controla l'aplicació informàtica de sol·licituds d'incorporació d'actuacions dels ens locals als diferents programes cofinançats amb Fons Estructurals de la Unió Europea i fa la gestió administrativa de tota la documentació que es genera.

  11. Crea i controla les diferents aplicacions informàtiques necessàries per realitzar la selecció de les actuacions presentades als programes cofinançats amb Fons Estructurals de la Unió Europea i per arribar a la proposta definitiva de resolució d'aquests programes, i fa la gestió administrativa de tota la documentació que es genera.

  12. Prepara la documentació i dóna suport informàtic a les diferents sessions que es realitzen per donar a conèixer l'aplicació informàtica Gestió FEDER Local, necessària per a la correcta gestió de les actuacions cofinançades pels Fons Estructurals.

  13. Gestiona i controla la documentació semestral, establerta pels programes cofinançats pels Fons Estructural de la Unió Europea, per a l'elaboració dels estats d'execució, propostes de pagament i certificats de pagament d'aquests programes.

  14. Atén les consultes dels diferents ens locals sobre les qüestions que puguin plantejar sobre el tràmit dels programes cofinançats pels Fons Estructurals de la Unió Europea, per aclarir els dubtes que puguin tenir.

  15. Redacta les propostes de modificació i altra documentació dels programes cofinançats pels Fons Estructurals de la Unió Europea.

  16. Fa altres tasques de caire administratiu encarregades pel superior jeràrquic.

    -5 Altres característiques

    Coneixements convenients:

    Coneixements en l'organització, procediment i règim jurídic de la Generalitat de Catalunya.

    Coneixements de redacció d'informes, propostes i resolucions.

    Coneixements de gestió de les subvencions.

    Coneixements d'informàtica...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR