RESOLUCIÓ GRI/2254/2003, de 17 de juliol, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/022/03).

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorConsorci Català de Promoció Exterior de la Cultura
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GRI/2254/2003, de 17 de juliol, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/022/03).

Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacant un lloc de responsable de Coordinació Administrativa de Règim Interior i un lloc de responsable de Coordinació i Suport Administratiu.

Els esmentats llocs consten a la vigent relació dels llocs de treball del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i les descripcions dels llocs de treball que cal proveir han estat incloses en el manual d'organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de responsable de Coordinació Administrativa de Règim Interior i d'un lloc de responsable de Coordinació i Suport Administratiu de la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Relacions Institucionals, que es detalla a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar al Registre general del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26 de Barcelona) en el termini de quinze dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució al DOGC.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, els interessats poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la secretària general del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació.

Barcelona, 17 de juliol de 2003

P. D. (Resolució de 7.5.2002, DOGC de 21.5.2002)

M. Àngels Barbarà i Fondevila

Secretària general

Annex 1

Descripció dels llocs de treball

Identificació del lloc: lloc 1

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable de Coordinació Administrativa de Règim Interior.

Departament: Governació i Relacions Institucionals.

Unitat directiva: Direcció de Serveis.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 16.

Complement específic: 5078,16 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grup: D.

Mobilitat: administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: administració general del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos auxiliar de la Generalitat de Catalunya.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

Missió:

Dur a terme la gestió administrativa de les actuacions a realitzar en el Servei de Règim Interior del Departament de Governació i Relacions Institucionals, d'acord amb les directrius del cap i la normativa aplicable, per tal de donar-li suport i vetllar pel funcionament correcte de les diferents àrees del Servei.

Finalitats/funcions:

a) Tramitar i fer el seguiment de totes les propostes d'actuació del capítol VI del pressupost del Departament i de la despesa de lloguers i manteniment de les instal·lacions previstes al capítol II.

b) Gestionar el subministrament del mobiliari de les diferents unitats directives del Departament.

c) Donar suport administratiu a les diferents àrees del Servei de Règim Interior.

Tasques bàsiques o activitats:

a) Rebre les peticions de mobiliari de totes les unitats directives del departament.

b) Posar-se en contacte amb els proveïdors per tal de fixar o concretar i programar terminis de lliurament de mobles pendents de subministrament, el pressupost i l'execució de serveis.

c) Tramitar les peticions de mobiliari en el programa de subministraments d'acord amb les necessitats de les diferents unitats directives del departament.

d) Controlar el lliurament del mobiliari demanat als proveïdors i en els terminis establerts.

e) Elaborar els informes-proposta i les propostes d'actuació a realitzar en les diferents unitats directives del departament, quan a inversions en edificis, adquisició de maquinària, instal$lacions, utillatge, inversió en mobiliari i estris (capítol VI del pressupost).

f) Elaborar els informes proposta i les propostes d'actuació a realitzar en les diferents unitats directives del departament quan a despeses corrents de manteniment i lloguer (capítol II del pressupost).

g) Rebre i controlar les factures generades pel que fa als capítols II i VI per ser comptabilitzades pel cap de servei i posteriorment trameses al servei de gestió econòmica.

h) Rebre i centralitzar les propostes que afecten a la part de la gestió de personal del Servei pel que fa als permisos i llicències, baixes per incapacitat temporal, vacances i altres.

i) Fer tasques de suport als responsables de les diferents àrees del Servei: parc mòbil, manteniment, registre, arxiu i biblioteca.

j) Fer el manteniment de l'arxiu del Servei.

.5 Altres característiques

Coneixements i/o experiència convenients:

Coneixements sobre organització, procediment i règim jurídic de l'administració.

Coneixements de gestió de documents administratius i arxius.

Coneixements bàsics d'Excel i Word i del programa de compres i subministraments.

Altres coneixements:

Coneixements sobre el funcionament de règim interior.

Coneixements sobre la gestió pressupostària.

Coneixements sobre la gestió de personal.

Identificació del lloc: lloc 2.

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable de Coordinació i Suport Administratiu.

Departament: Governació i Relacions Institucionals.

Unitat directiva: Direcció de Serveis.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 18.

Complement específic: 5.152,68 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grups: C i D.

Mobilitat: administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: administració general dels grups corresponents.

Especificació de cossos: cos administratiu i auxiliar de la Generalitat...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR