RESOLUCIÓ GRI/2233/2012, de 23 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Direcció General de Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GO/012/12).
Sección | Càrrecs i Personal |
Emisor | Departament de Governació i Relacions Institucionals |
Rango de Ley | Resolució |
Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacants els llocs de responsable de l’Àrea de Personal Laboral i assessor/a tècnic/a en Relacions Sindicals.
Els llocs esmentats consten en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d’organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.
En conseqüència, d’acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s’aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l’informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
—1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió dels llocs de responsable de l’Àrea de Personal Laboral i assessor/a tècnic/a en Relacions Sindicals de la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/012/12), que es detalla en l’annex 1 d’aquesta Resolució.
—2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l’annex 2 d’aquesta Resolució.
—3 Les sol·licituds s’han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (av. Diagonal, 409, 08008 Barcelona), Girona (plaça de Pompeu Fabra, 1, 17002 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l’Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la directora de Serveis del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la publicació.
Barcelona, 23 d’octubre de 2012
P. D. (Resolució GAP/1417/2007, DOGC de 16.5.2007)
Josefina Valls i Vila
Directora de Serveis
Annex 1
Lloc 1
Descripció del lloc de treball
—1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: responsable de l’Àrea de Personal Laboral.
Departament: Governació i Relacions Institucionals.
Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 27.2.
Complement específic: 25.932,12 euros.
Formació: coneixements en l’àrea de recursos humans, en mediació i negociació, i experiència en gestió de personal i en dret laboral.
Horari: normal.
Tipus de lloc: singular.
Forma de provisió: concurs específic.
Norma funcional: DOGC núm. 5867, de 28.4.2011.
—2 Requisits de participació
Grup: A, subgrup A1.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d’administració general i d’administració especial del grup corresponent.
Especificació de cossos: cos superior i tots els cossos especials del grup A.
Titulació específica: dret.
—3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell de suficiència (C) de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.
—4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Impulsa, desenvolupa, coordina i fa el seguiment de les actuacions corresponents a la Subdirecció General de Relacions Sindicals i Polítiques Socials de la Secretaria d’Administració i Funció Pública en matèria de personal laboral i fons d’acció social, d’acord amb la normativa vigent per tal de garantir la pau social i l’exercici de la llibertat i de l’acció sindical i representativa en l’Administració de la Generalitat de Catalunya.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Assessorar i coordinar els diferents departaments i organismes de la Generalitat sobre el personal laboral de l’Administració de la Generalitat.
-
Assessorar en la determinació de les condicions de treball del personal laboral de les empreses públiques, entitats i institucions de la Generalitat de Catalunya.
-
Participar, en representació de l’Administració de la Generalitat, en els processos negociadors relatius al personal laboral, particularment en la negociació dels convenis col·lectius de l’Administració de la Generalitat.
-
Elaborar els informes exigits per la normativa vigent sobre els convenis col·lectius del personal laboral de la Generalitat de Catalunya.
-
Coordinar la Comissió paritària per a la interpretació, vigilància i estudi del Conveni únic del personal laboral de l’Administració de la Generalitat.
-
Elaborar i facilitar la informació que, d’acord amb la normativa vigent, s’hagi de trametre als representants del personal laboral.
-
Participar en la negociació del Fons d’acció social del personal laboral i funcionari, realitzar-ne la gestió i assessorar els departaments i organismes sobre aquesta matèria.
-
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Dóna suport a l’actuació dels departaments i organismes autònoms en matèria de personal laboral.
-
Emet informes sobre les condicions de treball del personal laboral dels departaments i organismes autònoms.
-
Assessora sobre novetats legislatives i d’adequació al marc normatiu vigent de les actuacions de les unitats de recursos humans dels departaments i organismes autònoms en matèria de personal laboral.
-
Coordina la gestió dels departaments amb l’objecte d’homogeneïtzar les actuacions en matèria de condicions laborals.
-
Assessora les empreses públiques, entitats i institucions de la Generalitat sobre determinació i/o modificació de les condicions jurídicolaborals del personal durant el procés de negociació dels convenis col·lectius.
-
Assessora i coordina les actuacions en matèria de redistribucions de personal laboral en els supòsits de tancament o cessament d’activitat de centres de treball.
-
Analitza i estudia les plataformes de negociació dels convenis col·lectius del personal laboral de la Generalitat.
-
Coordina les necessitats dels departaments en matèria de personal laboral.
-
Representa l’Administració de la Generalitat en els processos de negociació dels convenis col·lectius del seu personal laboral.
-
Dirigeix i coordina els temes a tractar a l’ordre del dia de les reunions de la Comissió paritària per a la interpretació, vigilància i estudi del conveni únic del personal laboral (CIVE).
-
Analitza el contingut dels convenis col·lectius que es negocien en el si de les empreses públiques, entitats i institucions de la Generalitat per tal de poder emetre els informes preceptius.
-
Representa l’Administració de la Generalitat en la negociació de les bases del Fons d’acció social del personal funcionari i interí i del personal laboral, i proposa, si escau, la inclusió i/o supressió d’ajuts socials.
-
Coordina la gestió de les convocatòries del Fons d’acció social.
-
Manté la interlocució amb els agents socials representants del personal laboral.
-
Prepara les propostes de resolució dels recursos de reposició i/o reclamacions prèvies a la via laboral en matèria del Fons d’acció social.
-
Gestiona la bústia de consultes del Fons d’acció social.
-
Representa l’Administració de la Generalitat en els actes de conciliació previs als procediments de conflicte col·lectiu interposats.
-
Dirigeix i coordina els grups de treball derivats del Conveni únic del personal laboral.
-
Estudia i assessora les empreses del sector públic, amb caràcter previ a l’inici d’un expedient de regulació d’ocupació i durant el període de consultes, sobre criteris i prioritats en les actuacions i procediment a seguir.
—5 Altres característiques
5.1...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba