RESOLUCIÓ GRI/2233/2012, de 23 d'octubre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars a la Direcció General de Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GO/012/12).

SecciónCàrrecs i Personal
EmisorDepartament de Governació i Relacions Institucionals
Rango de LeyResolució

Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacants els llocs de responsable de l’Àrea de Personal Laboral i assessor/a tècnic/a en Relacions Sindicals.

Els llocs esmentats consten en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d’organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.

En conseqüència, d’acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s’aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l’informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

—1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió dels llocs de responsable de l’Àrea de Personal Laboral i assessor/a tècnic/a en Relacions Sindicals de la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/012/12), que es detalla en l’annex 1 d’aquesta Resolució.

—2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l’annex 2 d’aquesta Resolució.

—3 Les sol·licituds s’han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (av. Diagonal, 409, 08008 Barcelona), Girona (plaça de Pompeu Fabra, 1, 17002 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l’Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la directora de Serveis del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la publicació.

Barcelona, 23 d’octubre de 2012

P. D. (Resolució GAP/1417/2007, DOGC de 16.5.2007)

Josefina Valls i Vila

Directora de Serveis

Annex 1

Lloc 1

Descripció del lloc de treball

—1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable de l’Àrea de Personal Laboral.

Departament: Governació i Relacions Institucionals.

Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 27.2.

Complement específic: 25.932,12 euros.

Formació: coneixements en l’àrea de recursos humans, en mediació i negociació, i experiència en gestió de personal i en dret laboral.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

Norma funcional: DOGC núm. 5867, de 28.4.2011.

—2 Requisits de participació

Grup: A, subgrup A1.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d’administració general i d’administració especial del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior i tots els cossos especials del grup A.

Titulació específica: dret.

—3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell de suficiència (C) de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

—4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Impulsa, desenvolupa, coordina i fa el seguiment de les actuacions corresponents a la Subdirecció General de Relacions Sindicals i Polítiques Socials de la Secretaria d’Administració i Funció Pública en matèria de personal laboral i fons d’acció social, d’acord amb la normativa vigent per tal de garantir la pau social i l’exercici de la llibertat i de l’acció sindical i representativa en l’Administració de la Generalitat de Catalunya.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Assessorar i coordinar els diferents departaments i organismes de la Generalitat sobre el personal laboral de l’Administració de la Generalitat.

  2. Assessorar en la determinació de les condicions de treball del personal laboral de les empreses públiques, entitats i institucions de la Generalitat de Catalunya.

  3. Participar, en representació de l’Administració de la Generalitat, en els processos negociadors relatius al personal laboral, particularment en la negociació dels convenis col·lectius de l’Administració de la Generalitat.

  4. Elaborar els informes exigits per la normativa vigent sobre els convenis col·lectius del personal laboral de la Generalitat de Catalunya.

  5. Coordinar la Comissió paritària per a la interpretació, vigilància i estudi del Conveni únic del personal laboral de l’Administració de la Generalitat.

  6. Elaborar i facilitar la informació que, d’acord amb la normativa vigent, s’hagi de trametre als representants del personal laboral.

  7. Participar en la negociació del Fons d’acció social del personal laboral i funcionari, realitzar-ne la gestió i assessorar els departaments i organismes sobre aquesta matèria.

  8. Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Dóna suport a l’actuació dels departaments i organismes autònoms en matèria de personal laboral.

    2. Emet informes sobre les condicions de treball del personal laboral dels departaments i organismes autònoms.

    3. Assessora sobre novetats legislatives i d’adequació al marc normatiu vigent de les actuacions de les unitats de recursos humans dels departaments i organismes autònoms en matèria de personal laboral.

    4. Coordina la gestió dels departaments amb l’objecte d’homogeneïtzar les actuacions en matèria de condicions laborals.

    5. Assessora les empreses públiques, entitats i institucions de la Generalitat sobre determinació i/o modificació de les condicions jurídicolaborals del personal durant el procés de negociació dels convenis col·lectius.

    6. Assessora i coordina les actuacions en matèria de redistribucions de personal laboral en els supòsits de tancament o cessament d’activitat de centres de treball.

    7. Analitza i estudia les plataformes de negociació dels convenis col·lectius del personal laboral de la Generalitat.

    8. Coordina les necessitats dels departaments en matèria de personal laboral.

    9. Representa l’Administració de la Generalitat en els processos de negociació dels convenis col·lectius del seu personal laboral.

    10. Dirigeix i coordina els temes a tractar a l’ordre del dia de les reunions de la Comissió paritària per a la interpretació, vigilància i estudi del conveni únic del personal laboral (CIVE).

    11. Analitza el contingut dels convenis col·lectius que es negocien en el si de les empreses públiques, entitats i institucions de la Generalitat per tal de poder emetre els informes preceptius.

    12. Representa l’Administració de la Generalitat en la negociació de les bases del Fons d’acció social del personal funcionari i interí i del personal laboral, i proposa, si escau, la inclusió i/o supressió d’ajuts socials.

    13. Coordina la gestió de les convocatòries del Fons d’acció social.

    14. Manté la interlocució amb els agents socials representants del personal laboral.

    15. Prepara les propostes de resolució dels recursos de reposició i/o reclamacions prèvies a la via laboral en matèria del Fons d’acció social.

    16. Gestiona la bústia de consultes del Fons d’acció social.

    17. Representa l’Administració de la Generalitat en els actes de conciliació previs als procediments de conflicte col·lectiu interposats.

    18. Dirigeix i coordina els grups de treball derivats del Conveni únic del personal laboral.

    19. Estudia i assessora les empreses del sector públic, amb caràcter previ a l’inici d’un expedient de regulació d’ocupació i durant el període de consultes, sobre criteris i prioritats en les actuacions i procediment a seguir.

    —5 Altres característiques

    5.1...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR