RESOLUCIÓ GRI/2381/2012, de 25 d'octubre, de convocatòria per a la provisió, pel sistema de lliure designació, de tres llocs singulars al Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/011/12).
Sección | Càrrecs i Personal |
Emisor | Departament de Governació i Relacions Institucionals |
Rango de Ley | Resolució |
Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacants els llocs de responsable de l’Àrea d’Administració Electrònica, de responsable de l’Àrea de Processos, i de responsable de l’Àrea de Selecció de Personal.
Els llocs esmentats consten en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d’organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.
En conseqüència, d’acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s’aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l’informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
—1 Obrir la convocatòria per a la provisió, pel sistema de lliure designació, dels llocs de responsable de l’Àrea d’Administració Electrònica, de responsable de l’Àrea de Processos, i de responsable de l’Àrea de Selecció de Personal del Departament de Governació i Relacions Institucionals, que es detallen en l’annex 1 d’aquesta Resolució.
—2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l’annex 2 d’aquesta Resolució.
—3 Les sol·licituds s’han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (av. Diagonal, 409, 08008 Barcelona), Girona (plaça de Pompeu Fabra, 1, 17002 Girona), Lleida (c. Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (c. Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l’Ebre (c. Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el secretari general del Departament de Governació i Relacions Institucionals en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la publicació.
Barcelona, 25 d’octubre de 2012
P. D. (Resolució GAP/1417/2007, DOGC de 16.5.2007)
Lluís Bertran i Saura
Secretari general
Annex 1
Descripció dels llocs de treball
Lloc núm. 1
—1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: responsable de l’Àrea d’Administració Electrònica.
Departament: Governació i Relacions Institucionals.
Unitat directiva: Direcció General de Processos i Administració Electrònica.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 30.1.
Complement específic: 30.779,76 euros.
Horari: normal.
Jornada: normal.
Tipus de lloc: singular.
Forma de provisió: lliure designació.
Norma funcional: DOGC núm. 5867.
—2 Requisits de participació
Grup: A, subgrup A1.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d’administració general i d’administració especial del grup corresponent.
Especificació de cossos: cos superior i tots els cossos especials del grup A.
—3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell de suficiència (C) de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.
—4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Impulsar, proposar i coordinar el projectes necessaris per garantir la qualitat, el funcionament i la implantació de l’ús dels mitjans electrònics a la Generalitat.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Planificar, impulsar i coordinar projectes pel desenvolupament de la interoperabilitat i de l’administració electrònica.
-
Assegurar i garantir la correcta coordinació interdepartamental de les iniciatives i projectes en l’àmbit de la interoperabilitat i l’administració electrònica, així com amb altres organismes involucrats.
-
Dissenyar i proposar eines corporatives que donin suport als departaments per al desenvolupament de la interoperabilitat i de l’administració electrònica.
-
Impulsar i proposar les actuacions per al desenvolupament normatiu derivades de la implantació electrònica.
-
Qualsevol altra de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Elabora els informes relatius a propostes d’actuacions generals necessàries per garantir el desenvolupament de l’administració electrònica en l’àmbit de la Generalitat.
-
Elabora els informes relatius a propostes d’actuacions generals necessàries per garantir el desenvolupament de la interoperabilitat en l’àmbit de la Generalitat.
-
Defineix, planifica i fa el seguiment dels projectes aprovats d’implantació de l’administració electrònica i en gestiona l’execució, així com elabora propostes i projectes de millora.
-
Elabora els plecs de prescripcions tècniques per a la contractació dels serveis electrònics i dels evolutius necessaris dels projectes corporatius d’administració electrònica.
-
Assegura la coordinació amb el Consorci AOC i dels seus projectes per garantir que cobreixen les necessitats de l’Administració de la Generalitat.
-
Assegura el correcte funcionament de les plataformes i eines tecnològiques que donen suport a la implantació de la interoperabilitat i l’administració electrònica.
-
Assegura la gestió coordinada dels projectes en administració electrònica duts a terme en l’àmbit de la Generalitat.
-
Elabora les propostes de construcció d’eines corporatives que donin suport als departaments per al desenvolupament de l’administració electrònica.
-
Proposa els indicadors necessaris per a una bona observació del desenvolupament de l’administració electrònica.
-
Elabora informes de proposta de les actuacions de formació i difusió per gestionar el canvi de l’ús dels mitjans electrònics en l’àmbit de la Generalitat.
-
Fa el seguiment de l’execució del pressupost que se li adjudiqui.
-
Elabora informes de proposta de les actuacions per al desenvolupament normatiu derivades de la implantació electrònica.
—5 Altres característiques
5.1 Coneixements bàsics:
Coneixement en el model català d’administració electrònica.
Coneixement en el desenvolupament produït a la Generalitat en l’àmbit de la interoperabilitat i l’Administració electrònica.
Coneixement dels rols...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba