DECRET 208/2008, de 21 d'octubre, pel qual es creen diversos instituts d'educació secundària.

Fecha de Entrada en Vigor12 de Noviembre de 2008
SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament D'Educacio
Rango de LeyDecret

BODY LINK="#0000ff" VLINK="#800080">

DECRET

208/2008, de 21 d'octubre, pel qual es creen diversos instituts d'educació secundària.

La previsió de demanda d'escolarització en els diferents nivells d'ensenyament aconsella la revisió de l'oferta de places públiques existents en determinades localitats. Això possibilita una millor resposta a les necessitats educatives.

Amb aquesta finalitat, i d'acord amb el que disposa l'article 17 de la Llei orgànica 8/1985, de 3 de juliol, reguladora del dret a l'educació, i l'article 3.1 del Reglament orgànic dels centres docents públics que imparteixen educació secundària i formació professional de grau superior, aprovat pel Decret 199/1996, de 12 de juny, a proposta del conseller d'Educació i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Article únic

Crear els instituts d'educació secundaria que es detallen a l'annex d'aquest Decret.

Disposició final

S'autoritza el conseller d'Educació per a l'execució i el desplegament del que disposa aquest Decret.

Barcelona, 21 d'octubre de 2008

José Montilla i Aguilera

President de la Generalitat de Catalunya

Ernest Maragall i Mira

Conseller d'Educació

Annex

Serveis Territorials d'Educació al Baix Llobregat-Anoia

Comarca: Baix Llobregat.

Municipi: Corbera de Llobregat.

Codi de centre: 08064003.

Adreça: ctra. Sant Andreu/av. dels Pins.

Per desglossament de l'IES de Corbera de Llobregat, amb codi 08045859.

Serveis Territorials d'Educació a Barcelona II (comarques)

Comarca: Garraf.

Municipi: Cubelles.

Codi de centre: 08067648.

Adreça: c. Josep Pla, s/n.

Serveis Territorials d'Educació a Girona

Comarca: Selva.

Municipi: Lloret de Mar.

Codi de centre...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR