DECRET 130/1996, de 16 d'abril, de reestructuració de la Secretaria General del Departament de Justícia.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de Justícia i Interior
Rango de LeyDecret

El Decret 22/1989, de 24 de gener, de reestructuració de la Secretaria General del Departament de Justícia, configura l'Assessoria Jurídica com a òrgan amb categoria de servei dependent de la Subdirecció General de Coordinació Administrativa i estructurat en dues seccions dedicades una a assumptes jurídics i recursos i l'altra a legislació i documentació.

Tanmateix, en el moment actual aquesta estructura no es considera la més idònia per al millor desenvolupament de les funcions que pertoca desenvolupar a l'Assessoria Jurídica del Departament de Justícia, atès que el creixement del Departament des d'aleshores ha comportat un augment important en el treball d'aquest òrgan en les tasques que li són pròpies d'assessorament, revisió, estudi i informe, la qual cosa justifica la creació d'una Subdirecció General d'Assessoria Jurídica que depengui directament de la Secretaria General del Departament, i una reducció de l'estructura orgànica coherent amb la naturalesa de les funcions que tenen assignades aquestes unitats.

En virtut del que s'ha exposat, de conformitat amb el que estableix la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, a proposta de la consellera de Justícia i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Article únic

Es crea, dependent de la Secretaria General del Departament de Justícia, l'Assessoria Jurídica, amb nivell orgànic de Subdirecció General, amb les funcions següents: Informar en dret els expedients que correspongui i assessorar en matèria jurídica els òrgans del Departament i les organitzacions adscrites. Coordinar i supervisar l'activitat normativa del Departament i informar sobre els projectes de disposició general que se li sotmetin d'altres departaments i d'altres administracions, o la participació en iniciatives conjuntes. Coordinar i supervisar l'activitat de les unitats d'assessorament jurídic del Departament i de les organitzacions adscrites, sens perjudici de la seva respectiva dependència orgànica i funcional. Dur a terme les relacions de coordinació amb el Gabinet Jurídic Central. Realitzar qualsevol altra funció que li sigui encomanada pel secretari general.

Disposicions addicionals

-1 Se suprimeixen el Servei d'Assessoria Jurídica, la Secció d'Assumptes Jurídics i Recursos i la Secció de Legislació i Documentació Jurídica.

-2 El...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR