DECRET 321/2004, de 6 de juliol, de reestructuració de la Secretaria General del Departament de Justícia.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Justícia
Rango de LeyDecret

DECRET 321/2004, de 6 de juliol, de reestructuraciÛ de la Secretaria General del Departament de JustÌcia.

El Decret 68/2004, de 20 de gener, d'estructuraciÛ i de reestructuraciÛ de diversos departaments de l'AdministraciÛ de la Generalitat, estableix en el seu tÌtol 3, l'estructura i l'organitzaciÛ general del Departament de JustÌcia.

En aquest Decret 68/2004, es fixa tambÈ l'estructura b‡sica de la Secretaria General del Departament de JustÌcia, adaptant i reordenant les disposicions sobre l'estructura vigent fins a la data, amb la finalitat de reubicar les competËncies de l'antic Departament de JustÌcia i Interior, perÚ sense introduir cap modificaciÛ substancial.

L'estructura actual est‡ recollida en diferents regulacions normatives, algunes molt antigues i parcialment derogades, i d'altres nomÈs referenciades en regulacions sectorials.

La nova situaciÛ fa necessari incloure noves funcions i redefinir l'estructura de la Secretaria General en una nova disposiciÛ normativaper tal d'adequar a la realitat actual el seu funcionament, d'acord amb els principis d'eficiËncia, desconcentraciÛ, descentralitzaciÛ i coordinaciÛ que han de regir l'actuaciÛ administrativa.

Per aixÚ, de conformitat amb el que estableix la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organitzaciÛ, procediment, i rËgim jurÌdic de l'AdministraciÛ de la Generalitat, a proposta del conseller de JustÌcia i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Article 1

Secretaria General

El/La secretari/‡ria general del Departament de JustÌcia exerceix les funcions que li atribueix la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organitzaciÛ, procediment i rËgim jurÌdic de l'AdministraciÛ de la Generalitat de Catalunya, les altres que li assigni la resta de la normativa vigent iles que li siguin encomanades per delegaciÛ del titular del Departament.

Article 2

Estructura de la Secretaria General

2.1††La Secretaria General s'estructura i organitza en:

a)†La DirecciÛ de Serveis.

b)†L'Assessoria JurÌdica, en els termes que preveu el Decret 57/2002, de 19 de febrer.

c)†La SubdirecciÛ General de Sistemes d'InformaciÛ i ComunicaciÛ.

d)†El Gabinet TËcnic.

e)†L'¿rea d'Auditoria de GestiÛ.

f)†Els serveis territorials a Girona, Lleida, Tarragona i les Terres de l'Ebre.2.2††Tots aquests Úrgans i ‡rees, sense perjudici dels objectius especÌfics que se'ls hi puguin establir, tenen com a objectiu com˙, garantir la coherËncia de la planificaciÛ, la posada en pr‡ctica de les polÌtiques del Departament i el compliment dels principis que han de regir l'actuaciÛ administrativa.

Article 3

DirecciÛ de Serveis

3.1††A la DirecciÛ de Serveis li correspon:

Dirigir les actuacions del Departament en els ‡mbits dels recursos humans, de les relacions laborals i la prevenciÛ de riscos, dels recursos econÚmics i patrimonials i dels serveis generals i tambÈ, donar suport a la definiciÛ i el seguiment de les polÌtiques estratËgiques, els projectes de millora, d'organitzaciÛ i de modernitzaciÛ del Departament.

3.2††La DirecciÛ de Serveis s'estructura i organitza en:

a)†La SubdirecciÛ General de Recursos Humans i Relacions Laborals.

b)†La SubdirecciÛ General de GestiÛ EconÚmica.

c)†L'¿rea d'Obres i Patrimoni.

d)†L'¿rea de Projectes de Desenvolupament Organitzatiu.

Article 4

SubdirecciÛ General de Recursos Humans i Relacions Laborals

4.1††A la SubdirecciÛ General de Recursos Humans i Relacions Laborals li correspon:

Assessorar en matËria de recursos humans els Úrgans del Departament i assistir la DirecciÛ de Serveis en la implantaciÛ de la polÌtica en matËria de personal, en la coordinaciÛ de la gestiÛ dels recursos humans dels centres directius i en l'execuciÛ de la polÌtica de relacions laborals i prevenciÛ de riscos del Departament i coordinar la gestiÛ del capÌtol I del pressupost i el seguiment de la seva execuciÛ.

4.2††De la SubdirecciÛ General de Recursos Humans i Relacions Laborals depËn el Servei de Personal.

Article 5

Servei de Personal

5.1††Al Servei de Personal li correspon:

Dirigir i executar, d'acord amb la normativa vigent i les polÌtiques establertes, els processos de gestiÛ de personal del Departament i col∑laborar en els estudis i propostes de dimensionament del personal del Departament i en les tasques de planificaciÛ i execuciÛ de polÌtiques de personal.

5.2††El Servei de Personal s'estructura en els Úrgans seg¸ents:

a)†La SecciÛ de GestiÛ de Personal.

b)†La SecciÛ de Suport TËcnic.

Article 6

SecciÛ de GestiÛ de Personal

A la SecciÛ de GestiÛ de Personal li correspon:

Coordinar la gestiÛ ordin‡ria en matËria de personal, el rËgim de previsiÛ social, la nÚmina i la provisiÛ temporal de llocs de treball.

Article 7

SecciÛ de Suport TËcnic

A la SecciÛ de Suport TËcnic li correspon:

Administrar les situacions de personal i preparar els informes tËcnics en relaciÛ amb les reclamacions prËvies i contencioses i les instruccions internes en aplicaciÛ de les disposicions en matËria de funciÛ p˙blica.

Article 8

SubdirecciÛ General de GestiÛ EconÚmica

8.1††A la SubdirecciÛ General de GestiÛ EconÚmica li correspon:

Desenvolupar els programes generals del Departament en matËria econÚmica i administrativa, preparar, gestionar i administrar el pressupost del Departament i coordinar les funcions relacionades amb la gestiÛ econÚmica de les diferents unitats del Departament que les tinguin assumides; administrar el rËgim interior i la gestiÛ dels serveis generals i coordinar i fer el seguiment del funcionament de l'arxiu central i de les actuacions de suport que es duguin a terme amb els arxius administratius del Departament.

8.2††La SubdirecciÛ General de GestiÛ EconÚmica s'estructura en els Úrgans seg¸ents:

a)†El Servei de ContractaciÛ i Compres.

b)†La SecciÛ de GestiÛ Pressupost‡ria.

c)†La SecciÛ de RËgim Interior.

Article 9

Servei de ContractaciÛ i Compres

9.1††Al Servei de ContractaciÛ i Compres li correspon:

Coordinar la gestiÛ i la tramitaciÛ d'expedients en matËria de contractaciÛ, subministraments i compres efectuades per les diferents unitats directives i supervisar els expedients que donin lloc a la signatura de convenis amb contraprestaciÛ econÚmica per part del...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR