DECRET 196/1980, de 10 d'octubre, d'estructuració de la Secretaria General Tècnica del Departament de Comerç i Turisme de la Generalitat de Catalunya.
Sección | Concursos i Anuncis |
Emisor | Departament de Treball, Indústria, Comerç i Turisme |
Rango de Ley | Decret |
El Decret 1 56/1980, de 29 d'agost, va establir l'estructuració orgànica del Departament de Comerç i Turisme fins al nivell de Secretaria General Tècnica i de Direccions Generals.
Atesa la necessitat d'estructurar la Secretaria General Tècnica del Departament amb la creació dels Serveis i Seccions corresponents;
Atès el que disposen el Reglament de Règim Interior de la Generalitat de Catalunya, aprovat per Decret de 18 de març de 1978, i el Decret sobre Organització i Competències dels Òrgans dels Departaments, de 18 de setembre de 1978, i vist el Decret 117/1980, d'11 de juliol, pel qual es regulen qüestions referents a l'organització de les Secretaries Generals Tècniques dels Departaments;
A proposta del Conseller de Comerç i Turisme i d'acord amb el Consell Executiu,
Decreto:
- La Secretaria General Tècnica del
Departament de Comerç i Turisme s'estructura en els següents Serveis:
-
Gabinet Tècnic.
-
Secretaria Administrativa.
-
Servei d'Informació, Documentació i Publicacions.
El Gabinet Tècnic tindrà cura de la.
coordinació, assessorament i supervisió de tot el que pertoca a aspectes jurídics dels centres dependents del Departament i de la Secretaria General Tècnica; de la preparació del suport documental i tècnic necessari per a la redacció dels projectes legislatius i reglamentaris del Departament; de la realització d'estudis i informes; de l'elaboració de les estadístiques del Departament; i, en general, de l'assessorament jurídic i econòmic al Secretari General Tècnic en tots els assumptes que li encomani. 2. Per al compliment de les seves funcions el Gabinet Tècnic es divideix en dues Seccions:
-
Secció de Legislació i Assumptes Jurídics.
-
Secció d'Estudis.
La Secretaria Administrativa tindrà.
cura de la coordinació, assessorament, supervisió i gestió, si escau, de tot allò que fa referència a l'organització i funcionament administratiu dels centres dependents del Departament en relació amb personal, procediment, registre, arxiu, règim intern i mecanització; de la tramesa d'instruccions de caràcter general de la Secretaria General Tècnica i del Departament, de la coordinació, supervisió i gestió, si escau, del règim econòmic del Departament i, en especial, de l'ordenació de la comptabilitat i de l'Administració dels immobles, instal·lacions, dotacions i recursos dels centres dependents del...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba