DECRET 125/1996, de 2 d'abril, de modificació del Decret 84/1989, de 4 d'abril, de reestructuració del Departament de Cultura.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de Cultura
Rango de LeyDecret

Pel Decret 84/1989, de 4 d'abril, es va establir una reestructuració de la Secretaria General i de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura, segons la qual el Servei d'Obres i Instal·lacions depenia directament de la Secretaria General.

Als efectes d'aconseguir una major interrelació de les funcions assignades al Servei d'Obres i Instal·lacions amb d'altres que li són connexes com la contractació administrativa i la gestió econòmica, es fa necessari procedir a un canvi de dependència orgànica de l'esmentat servei, adscrivint-lo a la Subdirecció General d'Administració de la Secretaria General.

En conseqüència, d'acord amb la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat, a proposta del conseller de Cultura i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Article únic

L'article 2 del Decret 84/1989, de 4 d'abril, de reestructuració del Departament de Cultura, passa a tenir la redacció següent: "Subdirecció General d'Administració. "La Subdirecció General d'Administració té per funcions la direcció i la coordinació dels serveis que en depenen; la coordinació de les funcions de les diferents unitats del Departament que tenen assignada la gestió dels assumptes de personal, contractació administrativa, gestió econòmica i obres i instal·lacions; el desenvolupament de programes generals del Departament en matèria de personal, econòmica i administrativa i l'elaboració de les obres i control del manteniment de les dependències del Departament, així com qualsevol altra funció que li encomani el secretari general. En depenen els òrgans següents: "2.1 Secretaria Administrativa, amb categoria orgànica de servei. Té per funcions gestionar la definició de les necessitats de personal, la relació i la valoració dels llocs de treball i la selecció i la formació del personal del Departament; controlar el compliment i gestionar la normativa en matèria de personal; gestionar i controlar la nòmina del Departament i les liquidacions de la Seguretat Social; supervisar la gestió de l'arxiu central i del registre general del Departament; estudiar i proposar millores dels circuits administratius, impresos i documents; preparar, tramitar i fer el seguiment de les normes i les instruccions de règim interior, i dirigir els serveis de majordomia. "En depenen la Secció de Personal, la Secció de Coordinació i Règim Interior i la...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR