DECRET 258/1980, de 28 de novembre, de reestructuració de la Direcció General d'Urbanisme.
Sección | Concursos i Anuncis |
Emisor | Departament de Politica Territorial i Obres Publiques |
Rango de Ley | Decret |
El Reial Decret 1385, de 23 de juny de 1978, transferí a la Generalitat de Catalunya les competències atribuïdes a l'Administració de l'Estat per la Llei sobre Règim del Sòl i Ordenació Urbana.
Pel Decret d'11 d'octubre de 1978, es regulà l'assignació d'aquelles competències als Òrgans de la Generalitat i, el mateix any, pel Decret de 29 de novembre, s'estructurà la Direcció General d'Urbanisme.
L'experiència assolida aconsella d'adaptar l'estructura orgànica de la Direcció General d'Urbanisme als criteris de simplificació administrativa, desconcentració i organització territorialitzada.
En conseqüència, a proposta del Conseller de Política Territorial i Obres Públiques, de conformitat amb el Consell Executiu,
Disposo:
- La Direcció General d'Urbanisme
s'organitza en els següents serveis:
- Servei Central d'Urbanisme.
- Servei de Secretaria General.
- Servei d'Assessoria Tècnico-Jurídica.
- Servei de Documentació.
- Cinc Serveis Territorials.
- És comesa del Servei Central d'Urbanisme
la coordinació de tots els afers urbanístics que siguin sotmesos a la Direcció General.
- Són comeses del Servei de la Secretaria
General:
- Els assumptes de gestió de personal, manteniment dels béns inventariables i comptabilitat de la Direcció.
- El seguiment de la tramitació dels expedients.
- La gestió administrativa de les subvencions al Planejament i dels mitjans documentals i materials complementaris.
- El registre de les Entitats Urbanístiques Col·laboradores.
- La Secretaria de la Comissió d'Urbanisme de Catalunya.
- Són comeses del Servei d'Assessoria
Tècnico-Jurídica: 1
- L'informe i assessorament a Corporacions, en aspectes sobre el planejament, l'actuació i execució i la disciplina urbanística.
- La supervisió del planejament executat per la Direcció General per causa de subrogació.
- L'informe dels recursos administratius contra els acords de la Direcció i Comissions Provincials d'Urbanisme.
- L'esborrany de Decrets, Ordres, Normes, Ordenances, Instruccions i Circulars sobre matèries de competència de la Direcció General.
- La difusió i tipificació dels procediments administratius exigits pels tràmits de gestió i disciplina a fi de millorar i fer més eficaç la seva administració.
- La Inspecció central en matèria de disciplina urbanística, i la tramitació de les ordres de suspensió i demolició i dels expedients per infracció urbanística, així com l'informe dels recursos interposats...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba