DECRET 185/1980, de 3 d'octubre, sobre reestructuració de la Secretaria General Tècnica del Departament de Política Territorial i Obres Públiques.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de Politica Territorial i Obres Publiques
Rango de LeyDecret

Les especials característiques pluridisciplinàries motivaren que el Decret de 29 de novembre de 1978, estructurant la Secretaria General Tècnica del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, es basés en tres Serveis en lloc dels dos Serveis que establia l'article tercer del Decret de 18 de setembre de 1978.

Posteriorment, el Decret de 10 d'octubre de 1979 creà el Servei Geològic de Catalunya, que ulteriorment per Ordre d'11 d'octubre de 1979 fou adscrit a la Secretaria General Tècnica.

El Decret 117/1980, d'11 de juliol, preveu que en certes circumstàncies puguin ésser creats altres Serveis dependents de la Secretaria General.

L'important volum d'inversió en obres i la magnitud i complexitat d'aquestes i del personal transferit, aconsellen reorganitzar la Secretaria General Tècnica del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, i racionalitzar-ne l'estructura.

Atès que la nova estructuració comporta adaptar els Serveis i Òrgans de la Generalitat preexistents;

A proposta del Conseller de Política Territorial i Obres Públiques i d'acord amb el Consell Executiu,

Decreto:

Article primer

- La Secretaria General Tècnica del

Departament de Política Territorial i Obres Públiques s'estructura en els següents Serveis:

  1. Secretaria Administrativa.

  2. Servei de Gestió Econòmica.

  3. Servei Jurídic.

  4. Gabinet Tècnic.

  5. Servei Geològic de Catalunya. Les competències dels esmentats Serveis són les que es desenvolupen en el present Decret i totes aquelles que els siguin encomanades o delegades pel Secretari General Tècnic.

Article segon

- La Secretaria Administrativa tindrà cura

de la coordinació, assessorament, supervisió i gestió, si s'escau, de tot el que pertoca a l'organització i funcionament administratiu dels centres dependents del Departament, especialment en relació a personal, procediment, instal·lacions, dotacions; registre i arxiu; estadística i mecanització; règim interior dels Serveis de la Secretaria General; la tramesa de les instruccions de caràcter general de la Secretaria General Tècniuca i del Departament, així com la tramitació i proposta de resolució dels expedients de patrimoni i expropiacions. La Secretaria Administrativa es divideix en tres Seccions: Secció de Personal. Secció de Coordinació i Règim Interior. Secció d'Expropiació i Gestió Patrimonial.

...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR