DECRET 49/1989, de 13 de març, de reestructuració de la Direcció General d'Administració Local.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Governació i Relacions Institucionals
Rango de LeyDecret

NOTA. En aquest text s'han introduït les modificacions que estableix el Decret 228/1991.

La Direcció General d'Administració Local ha estat estructurada pels decrets de 12 de desembre de 1978, 14 de gener de 1980, 37/1982, de 22 de febrer, i 6/1984, de 12 de gener. Així mateix, pel Decret 71/1981, de 23 de març, s'assignen al Departament de Governació les unitats bàsiques d'administració local transferides a la Generalitat pel Reial Decret 329/1981, de 16 de gener.

Les comeses i funcions que assumeix la Direcció General en matèria de règim local, derivades de les lleis d'organització territorial de Catalunya i els reglaments que les despleguen, i les que resulten dels plans i els programes que en matèria de cooperació local formula i executa aquest Departament, aconsellen procedir, amb criteris d'economia i eficàcia, a una adequació dels òrgans actuals a les noves necessitats.

Per tant, i d'acord amb la normativa de règim interior vigent, a proposta del Conseller de Governació i amb la deliberació prèvia del Consell Executiu,

Decreto:

Article 1

La Direcció General d'Administració Local del Departament de Governació s'estructura en els òrgans següents:

  1. La Subdirecció General d'Estudis i Programació, a la qual s'adscriuen els serveis següents: Servei de Relacions Interadministratives. Servei de Demarcacions Territorials. Servei d'Anàlisi i Programació. Servei Normatiu d'Organització Territorial

  2. La Subdirecció General de Gestió Local, a la qual s'adscriuen els serveis següents: Servei de Règim Econòmic de les Corporacions Locals. Servei de Règim Jurídic de les Corporacions Locals. Servei del Pla Únic d'Obres i Serveis de Catalunya.

  3. La Secció de Gestió Administrativa.

Article 2

Corresponen a la Subdirecció General d'Estudis i Programació les funcions següents: La direcció i coordinació dels serveis que se li adscriuen. La coordinació i supervisió de les disposicions legals i els estudis que afecten les competències de la Direcció General. El desenvolupament, la direcció i la coordinació dels programes que afecten la Direcció General. L'impuls, la coordinació i l'organització d'un fons documental i jurídic en matèria d'administració local. L'exercici de la secretaria de la Comissió de Govern Local i de la Comissió Mixta de Traspàs de Serveis i Recursos de les diputacions provincials a la Generalitat o als...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR