DECRET 327/1998, de 24 de desembre, de reestructuració de la Secretaria General del Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca.

SecciónDisposicions Generals
Rango de LeyDecret

DECRET 327/1998, de 24 de desembre, de reestructuració de la Secretaria General del Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca. La Llei 7/1996, de 5 de juliol, d'organització dels serveis jurídics de l'Administració de la Generalitat, regula de forma integrada els serveis jurídics de l'Administració de la Generalitat i crea el cos d'advocats de la Generalitat els quals exerceixen l'assessorament en dret i la representació i la defensa jurídica del Govern de la Generalitat i de la seva Administració. Aquesta Llei ha estat desenvolupada pel Decret 257/1997, de 30 de setembre, que aprova el seu Reglament, el qual en el seu article 14.1 disposa que les assessories jurídiques dels departaments de la Generalitat de Catalunya tenen nivell orgànic de subdirecció general. Aquest antecedent justifica la reestructuració de l'actual Servei Jurídic, dependent de la Secretaria General del Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, i la reducció de la seva estructura orgànica coherent amb la naturalesa de les funcions que tenen assignades aquestes unitats. D'altra banda, el Decret 87/1996 pel qual es constitueix l'organisme pagador de les despeses corresponents a la política agrícola comuna a Catalunya i s'estableix la seva organització i funcionament fa necessari modificar les funcions i la dependència jeràrquica de l'Àrea d'Inspecció. Finalment, es reestructura el Centre de Formació i Estudis Agrorurals amb noves funcions relatives a la divulgació i a la comunicació social, i s'ajusta la seva estructura orgànica a aquestes tasques. Es fa necessari, per tant, procedir a la modificació del capítol 1 del Decret 91/1990, de 3 d'abril, de reestructuració de diversos òrgans del Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca. En virtut del que s'ha exposat, de conformitat amb el que estableix la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, a proposta del conseller d'Agricultura, Ramaderia i Pesca i d'acord amb el Govern, Decreto: Article 1 Unitats de la Secretaria General La Secretaria General del Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca s'estructura en les unitats següents: Subdirecció General de Coordinació. Assessoria Jurídica. Servei de Gabinet Tècnic. Centre de Formació i Estudis Agrorurals. Àrea d'Inspecció. Article 2 Subdirecció General de Coordinació 2.1 La Subdirecció General de Coordinació té com a funcions: Coordinar, organitzar, programar, impulsar i supervisar les funcions dels serveis que la integren. Desplegar els programes generals del Departament en matèria econòmica, administrativa, de personal i d'organització i mètodes de treball, millorar circuits i informatitzar. Qualsevol altra que li encomani el secretari general. 2.2 La Subdirecció General de Coordinació s'estructura en les unitats següents: Servei de Gestió Econòmica. Servei d'Organització. Servei de Gestió de Recursos Humans. Article 3 Servei de Gestió Econòmica 3.1 El Servei de Gestió Econòmica té com a funcions: Elaborar i fer el seguiment del pressupost financer del Departament. Gestionar les contractacions, les subvencions i el patrimoni del Departament, i el seu inventari. Gestionar i controlar l'habilitació. Estudiar, portar l'aplicació i fer el seguiment de les disposicions pressupostàries, patrimonials i contractuals, i altres que siguin de la seva competència. Donar suport a les direccions generals i serveis territorials des del punt de vista de gestió administrativa. 3.2 El Servei de Gestió Econòmica s'estructura en les unitats següents: Secció de Contractació i Patrimoni. Secció d'Ajuts. Secció de Pressupostos i Comptabilitat. Secció d'Habilitació. Secció d'Assumptes Generals. Article 4 Seccions del Servei de Gestió Econòmica 4.1 La Secció de Contractació i Patrimoni té com a funcions: Elaborar i tramitar, en totes les seves fases, els expedients de contractació d'obres i de subministraments de béns i serveis del Departament i els relatius a l'adquisició i l'arrendament dels edificis i locals per a la instal·lació dels serveis del Departament. Tramitar expedients plurianuals de contractació. Estudiar i redactar els documents contractuals i la seva adequació a les modificacions de la normativa aplicable. Elaborar informes i realitzar propostes de resolució, rescissió i modificació dels contractes i informar sobre les responsabilitats que se'n derivin. Reclamar interessos de mora. Dur a terme la formació i custòdia del fitxer de contractes del Departament i el registre de contractes. Formalitzar, actualitzar i informatitzar l'inventari de béns mobles. Gestionar el Parc de Maquinària. Donar suport i assessorament a les unitats del Departament en qüestions...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR