DECRET 338/1995, de 28 de desembre, de regulació de la Xarxa d'Oficines de Benestar Social.
Sección | Concursos i Anuncis |
Emisor | Departament de Benestar i Família |
Rango de Ley | Decret |
Vist el Decret 192/1993, de 27 de juliol, de reestructuració del Departament de Benestar Social;
Atesa la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú;
Atesa la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat, en ús de les facultats que m'atorga la normativa vigent, a proposta del conseller de Benestar i d'acord amb el Govern,
Decreto:
Concepte Les Oficines de Benestar Social són dependències administratives d'atenció directa, la finalitat de les quals és apropar, de forma desconcentrada, l'Administració de la Generalitat individualment a cada ciutadà i al teixit associatiu.
Funcions Les funcions que duran a terme són:
-
Informar el ciutadà i les entitats sobre els recursos i serveis de la Generalitat de Catalunya en l'àmbit de benestar social.
-
Informar, iniciar i tramitar fases del procediment sobre els quals hagin de resoldre els diferents òrgans del Departament de Benestar Social.
-
Canalitzar i derivar, d'acord amb la Llei 30/1992, de 26 de novembre, cap als serveis competents de la Generalitat o altres administracions públiques, les peticions, els suggeriments i les sol·licituds presentades que els afectin.
-
Col·laborar amb les associacions i, en general, amb les entitats privades sense ànim de lucre en les activitats que realitzen en l'àmbit competencial del Departament de Benestar Social.
-
Col·laborar en les campanyes de sensibilització cívica i de convivència d'interès ciutadà i comunitari.
-
Promoure i impulsar activitats de caràcter dinamitzador, lúdic i formatiu en l'àmbit competencial de Benestar Social.
-
Realitzar aquelles funcions que li siguin encomanades expressament pel conseller de Benestar Social, tant sigui de forma particularitzada a una o varies Oficines o amb caràcter general a totes les de la Xarxa, o com a conseqüència del desplegament normatiu i competencial de la Generalitat de Catalunya.
Les Oficines són registres auxiliars dels registres generals del Departament de Benestar Social, d'acord amb el Decret 360/1994, de 15 de desembre, del Registre d'entrada i sortida de documents de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i l'Ordre de 6 de juny de 1995, de publicació de la llista completa i actualitzada...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba