DECRET 338/1995, de 28 de desembre, de regulació de la Xarxa d'Oficines de Benestar Social.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de Benestar i Família
Rango de LeyDecret

Vist el Decret 192/1993, de 27 de juliol, de reestructuració del Departament de Benestar Social;

Atesa la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú;

Atesa la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat, en ús de les facultats que m'atorga la normativa vigent, a proposta del conseller de Benestar i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Article 1

Concepte Les Oficines de Benestar Social són dependències administratives d'atenció directa, la finalitat de les quals és apropar, de forma desconcentrada, l'Administració de la Generalitat individualment a cada ciutadà i al teixit associatiu.

Article 2

Funcions Les funcions que duran a terme són:

  1. Informar el ciutadà i les entitats sobre els recursos i serveis de la Generalitat de Catalunya en l'àmbit de benestar social.

  2. Informar, iniciar i tramitar fases del procediment sobre els quals hagin de resoldre els diferents òrgans del Departament de Benestar Social.

  3. Canalitzar i derivar, d'acord amb la Llei 30/1992, de 26 de novembre, cap als serveis competents de la Generalitat o altres administracions públiques, les peticions, els suggeriments i les sol·licituds presentades que els afectin.

  4. Col·laborar amb les associacions i, en general, amb les entitats privades sense ànim de lucre en les activitats que realitzen en l'àmbit competencial del Departament de Benestar Social.

  5. Col·laborar en les campanyes de sensibilització cívica i de convivència d'interès ciutadà i comunitari.

  6. Promoure i impulsar activitats de caràcter dinamitzador, lúdic i formatiu en l'àmbit competencial de Benestar Social.

  7. Realitzar aquelles funcions que li siguin encomanades expressament pel conseller de Benestar Social, tant sigui de forma particularitzada a una o varies Oficines o amb caràcter general a totes les de la Xarxa, o com a conseqüència del desplegament normatiu i competencial de la Generalitat de Catalunya.

Article 3

Les Oficines són registres auxiliars dels registres generals del Departament de Benestar Social, d'acord amb el Decret 360/1994, de 15 de desembre, del Registre d'entrada i sortida de documents de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i l'Ordre de 6 de juny de 1995, de publicació de la llista completa i actualitzada...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR