ORDRE SLT/75/2010, de 10 de febrer, per la qual es detallen les taxes vigents del Departament de Salut, amb identificació dels serveis i de les quotes corresponents.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Salut
Rango de LeyOrdre

ORDRE

SLT/75/2010, de 10 de febrer, per la qual es detallen les taxes vigents del Departament de Salut, amb identificació dels serveis i de les quotes corresponents.

La disposició addicional tercera , punt 2, del Decret legislatiu 3/2008, de 25 de juny, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de taxes i preus públics de la Generalitat de Catalunya, estableix que, dins el termini de dos mesos a comptar de la data d'entrada en vigor de la llei que modifiqui o creï taxes o n'actualitzi els imports, el departaments de la Generalitat de Catalunya que gestionin les taxes afectades han de publicar en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, mitjançant una ordre del conseller o consellera competent en la matèria, i amb efectes merament informatius, una relació de les taxes vigents que gestionen, en què identifiquin els serveis i les activitats que merita cadascuna i la quota corresponent.

En conseqüència, d'acord amb el que s'ha exposat,

Ordeno:

Article únic

Donar publicitat, a efectes merament informatius, de la relació de taxes vigents del Departament de Salut, amb detall dels serveis i de les quotes corresponents, i que s'especifiquen a l'annex.

Barcelona, 10 de febrer de 2010

Marina Geli i Fàbrega

Consellera de Salut

Annex

.1 Taxa per autoritzacions, anotacions o registres administratius així com per les activitats de control sanitari, en matèria de protecció de la salut, efectuat sobre indústries, establiments, serveis, laboratoris, productes i altres activitats relacionades.

Serveis i quotes.

  1.  Autorització o acreditació amb anotació al registre i acte de control sanitari: 121,85 euros.

  2.  Autorització o acreditació amb anotació al registre sense acte de control sanitari: 77,05 euros.

  3.  Anotacions en registres oficials sense l'existència d'un acte d'autorització, amb acte de control sanitari: 53,20 euros.

  4.  Anotacions en registres oficials sense l'existència d'un acte d'autorització, sense acte de control sanitari: 8,45 euros.

  5.  Certificat sanitari oficial: 11,35 euros.

  6.  Activitats de control sanitari: 44,95 euros.

    .2 Taxa pels serveis de tramitació d'autoritzacions administratives i de comprovació tècnica sanitària en matèria de policia sanitària mortuòria.

    Serveis i quotes.

  7.  Trasllat: 38,80 euros.

  8.  Exhumació o inhumació: 38,80 euros.

  9.  Conservació, embalsament i tanatoplàstia: 42,70 euros.

  10.  Trasllat, exhumació o inhumació de restes cadavèriques: 6,70 euros.

    En el supòsit de concurrència de dos o més activitats, la tarifa a aplicar és la de la darrera actuació incrementada el 25%.

    .3 Taxa pels serveis de tramitació d'autoritzacions administratives dels centres, els serveis i els establiments sanitaris i sociosanitaris.

    Serveis i quotes.

  11. Per l'estudi, els informes i la inspecció, si s'escau, de la resolució dels expedients d'autorització administrativa d'instal·lació, modificació, permís de funcionament i trasllat dels centres, serveis i establiments sanitaris.

    La quota s'estableix com la suma d'una quantitat base, una quantitat per cada servei a autoritzar i, si escau, una quantitat per la validació del programa de garantia assistencial.

    1.1 Centres amb internament.

    1.1.1 Quantitat base: 307,60 euros.

    1.1.2 Per cada servei a autoritzar: 20,35 euros.

    1.1.3 Per cada programa de garantia de qualitat assistencial: 45,10 euros.

    1.2 Centres sense internament.

    1.2.1 Quantitat base: 131,70 euros.

    1.2.2 Per cada servei a autoritzar: 20,35 euros.

    1.2.3 Per cada programa de garantia de qualitat assistencial: 45,10 euros.

    1.3 Establiments sanitaris: 207,55 euros.

    1.4 Modificacions.

    1.4.1 Estructura o trasllat amb internament (preu base): 307,60 euros.

    1.4.2 Estructura o trasllat sense internament (preu base): 131,70 euros.

    1.4.3 Ampliació de serveis (preu per servei): 20,35 euros.

  12.  Per l'estudi i l'informe previs a la resolució dels expedients de certificacions sanitàries de transport sanitari.

    2.1 Ambulàncies assistencials: 72,00 euros.

    2.2 Ambulàncies no assistencials: 57,60 euros.

    2.3 Transport sanitari col·lectiu. 43,15 euros.

    .4 Taxa pels serveis d'autoritzacions administratives i d'inspecció dels centres, els serveis i els establiments sociosanitaris.

    Serveis i quotes.

  13.  Centres sociosanitaris: 231,80 euros.

  14.  Serveis sociosanitaris: 131,70 euros.

  15.  Inspecció prèvia, posterior o dia d'inspecció, centres i serveis sociosanitaris: 75,95 euros

    .5 Taxa pels serveis administratius d'acreditació de centres sanitaris, pels serveis d'autorització d'entitats avaluadores i pels actes que en deriven.

    Serveis i quotes.

  16.  Serveis i actuacions inherents a l'acreditació d'un centre sanitari. 665,95 euros.

  17.  Serveis i actuacions inherents a la renovació de l'acreditació del centre sanitari: 382,05 euros.

  18.  Serveis i actuacions inherents a l'autorització d'una entitat avaluadora: 4.987,70 euros.

  19.  Auditories de seguiment per al manteniment de...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR