DECRET 194/1991, de 2 de setembre, pel qual s'estructura l'Institut Català de Consum. (Correcció d'errada en el DOGC núm. 1503, pàg. 5182, de 9.10.1991).

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de Treball, Indústria, Comerç i Turisme
Rango de LeyDecret

NOTA. En aquest text s'han introduït les correccions d'errada publicades en el DOGC.

Pel Decret 70/1988, d'11 de febrer, es va establir l'estructura de l'Institut Català de Consum com a organisme autònom dependent del Departament de Comerç, Consum i Turisme.

Es fa necessari ara procedir a la reestructuració de l'Institut Català de Consum per tal d'adequar, per una banda, alguns òrgans de responsabilitat a les necessitats que comporta el bon desenvolupament de les seves funcions i, per l'altra, crear un nou òrgan també necessari per portar a terme les tasques de l'Agència d'Informació Europea de Consum.

Per tant, d'acord amb l'article 25.1 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,

Decreto:

Article 1

L'Institut Català de Consum, sota la direcció del seu president-director general, desenvoluparà les seves funcions mitjançant els òrgans següents:

  1. La Secretaria Executiva.

  2. L'Àrea d'Assistència Tècnica, Estudi, Documentació i Difusió.

  3. L'Àrea d'Orientació i Formació dels Consumidors.

  4. L'Agència d'Informació Europea de Consum.

Article 2

La Secretaria Executiva de l'Institut Català de Consum té les funcions següents:

  1. Dirigir l'administració i la gestió del personal.

  2. Administrar i gestionar els recursos econòmics.

  3. Elaborar els avantprojectes de pressupostos, els comptes i la memòria anual de les activitats de l'Institut.

  4. Exercir les funcions de secretari del Consell de Direcció i convocar, per ordre del president, les reunions d'aquest organisme.

  5. Exercir totes les altres funcions que li encomani el Consell de Direcció o el president-director general.

Article 3

L'Àrea d'Assistència Tècnica, Estudi, Documentació i Difusió té les funcions següents:

  1. La promoció i realització d'estudis i enquestes sobre les dinàmiques i els hàbits de consum a Catalunya, preus, característiques i condicions de productes i serveis en qualsevol àmbit.

  2. L'organització i el funcionament d'un centre de documentació especialitzat en consum i el seu banc de dades corresponent.

  3. El funcionament de les xarxes informàtica i telemàtica de l'Institut com a suport de les activitats de difusió i consulta.

  4. L'organització dels mitjans per a la difusió de dades que provenen d'estudis i enquestes.

  5. L'assistència i la cooperació tècnica amb les...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR