ORDRE MAH/491/2006, de 18 d'octubre, sobre el format i suport informàtic del projecte bàsic i altra documentació que han d'acompanyar la sol·licitud d'autorització ambiental de les activitats de l'annex I i de llicència ambiental de les activitats de l'annex II.1 de la Llei 3/1998, de 27 de febrer, de la intervenció integral de l'administració...
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departamento de Agricultura, Ganadería y Pesca |
Rango de Ley | Ordre |
ORDRE
MAH/491/2006, de 18 d'octubre, sobre el format i suport informàtic del projecte bàsic i altra documentació que han d'acompanyar la sol·licitud d'autorització ambiental de les activitats de l'annex I i de llicència ambiental de les activitats de l'annex II.1 de la Llei 3/1998, de 27 de febrer, de la intervenció integral de l'administració ambiental.
La Llei 3/1998, de 27 de febrer, de la intervenció integral de l'administració ambiental, instaura a Catalunya un nou model d'intervenció administrativa de les activitats amb incidència ambiental.
Un dels principis que enuncia el preàmbul de la Llei 3/1998, és el de la modernització de les eines de gestió, per tal d'agilitar al màxim els procediments administratius als quals resten sotmeses les activitats.
En aquest sentit, la Llei 3/1998 i el seu Reglament general de desplegament, aprovat pel Decret 136/1999, de 18 de maig, estableixen que les relacions entre els ciutadans i els òrgans competents de l'Administració es poden dur a terme mitjançant tècniques informàtiques i telemàtiques, i assenyala que el projecte bàsic i la documentació que sigui preceptiva en determinats aspectes que acompanyen la sol·licitud d'autorització ambiental o la sol·licitud de llicència ambiental s'han de presentar en el format i suport informàtic que fixi el Departament de Medi Ambient i Habitatge, amb la participació dels altres òrgans de l'Administració que intervenen en el procediment d'avaluació i resolució.
D'acord amb tot això i en ús de les facultats que confereixen la disposició final 3 de l'esmentada Llei 3/1998, de 27 de febrer, i l'article 59 del Decret 136/1999, de 18 de maig,
Ordeno:
Documentació que acompanya la sol·licitud
En el tràmit de sol·licitud d'autorització ambiental de les activitats de l'annex I o de sol·licitud de llicència ambiental per a activitats de l'annex II.1 de la Llei 3/1998, de 27 de febrer, de la intervenció integral de l'Administració ambiental, a més de la documentació en suport paper que estableixen els articles 26 i 40, respectivament, del Decret 136/1999, de 18 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de desplegament de la Llei 3/1998, de 27 de febrer, de la intervenció integral de l'Administració ambiental, i s'adapten els seus annexos, cal presentar la documentació següent:
1.1 Documentació a presentar en suport informàtic.
a) Un document de resum del projecte bàsic que, atenent les...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba