ORDRE de 12 de març de 1999, per la qual s'aproven i es modifiquen taules d'avaluació documental.

SecciónDisposicions Generals
Rango de LeyOrdre

ORDRE de 12 de març de 1999, per la qual s'aproven i es modifiquen taules d'avaluació documental. Atesos els articles 2 i 10 i la disposició final 2 del Decret 117/1990, de 3 de maig, sobre avaluació i tria de documentació de l'Administració pública; Vista la proposta de la Comissió Nacional d'Avaluació i Tria de Documentació, Ordeno: Article 1 S'aproven les taules d'avaluació documental que figuren a l'annex 1 de la present Ordre. Article 2 Es modifiquen les taules d'avaluació documental que figuren a l'annex 2 de la present Ordre. Barcelona, 12 de març de 1999 Joan M. Pujals i Vallvè Conseller de Cultura Annex 1 --1 Documentació comuna al conjunt de l'Administració pública catalana Codi: 235. Document: expedients de contractació d'obres. Resolució: conservació permanent dels expedients de contractes majors d'obres. Els expedients de contractes menors d'obres en edificis protegits es conservaran permanentment i els d'edificis no protegits, un termini de quinze anys; un cop exhaurit aquest termini, aplicació d'un mostreig cronològic pel qual es conservaran els expedients dels anys acabats en 0 i 5 fins al 1975, i en 1 i 6 des de l'any 1981. Codi: 236. Document: expedients de contractació de subministraments de material inventariable. Resolució: conservació permanent, excepte els subministraments que hagin estat objecte d'homologació, que es conservaran un termini de deu anys. Un cop exhaurit aquest termini, aplicació d'un mostreig cronològic pel qual es conservaran els expedients dels anys acabats en 0 i 5 fins al 1975, i en 1 i 6 des de l'any 1981. Codi: 237. Document: expedients de contractació de subministraments de material no inventariable. Resolució: conservació de la sèrie deu anys. Un cop exhaurit aquest termini, aplicació d'un mostreig cronològic pel qual es conservaran els anys acabats en 0 i 5 fins al 1975, i en 1 i 6 des de l'any 1981. Codi: 238. Document: expedients de contractació de gestió de serveis públics. Resolució: conservació permanent. Codi: 239. Document: expedients de contractes administratius especials. Resolució: conservació permanent. Codi: 240. Document: expedients de contractes de serveis de quantia inferior a 2 milions de pessetes. Resolució: conservació de la sèrie deu anys. Un cop exhaurit aquest termini, aplicació d'un mostreig cronològic pel qual es conservaran els anys acabats en 0 i 5 fins al 1975, i en 1 i 6 des de l'any 1981. Codi: 241. Document: expedients de contractes per a l'elaboració de projectes...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR