ORDRE CLT/301/2015, de 8 de setembre, per la qual s'aproven, es modifiquen i es deroguen taules d'avaluació i accés documental.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDepartament de Cultura
Rango de LeyOrdre

Atès el que disposen els articles 19.2 i 34.4 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents, i l’article 10.2 del Decret 13/2008, de 22 de gener, sobre accés, avaluació i tria de documents;

Vistes les propostes de taules d’avaluació i accés documental aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental en la reunió de 17 de març de 2015,

Ordeno:

Article 1

Aprovació de taules d’avaluació i accés documental

S’aproven les taules d’avaluació i accés documental que figuren en l’annex 1 d’aquesta Ordre.

Article 2

Modificació de taules d’avaluació i accés documental

Es modifiquen les taules d’avaluació documental i les taules d’avaluació i accés documental següents, que passen a tenir la redacció que figura en l’annex 2 d’aquesta Ordre:

  1. Les taules amb els codis 16 i 17 aprovades per l’Ordre del conseller de Cultura de 17 de gener de 1994 (DOGC núm. 1854, de 2.2.1994) i modificades per l’Ordre CLT/482/2006, de 20 de setembre, per la qual s’aproven i es modifiquen taules d’avaluació documental (DOGC núm. 4745 de 23.10.2006).

  2. La taula amb el codi 34, aprovada per l’Ordre del conseller de Cultura de 30 de gener de 1995, per la qual s’aproven diferents taules d’avaluació documental (DOGC núm. 2012, de 15.2.1995).

  3. Les taules amb els codis 73, 74 i 75 aprovades per l’Ordre del conseller de Cultura de 26 de setembre de 1995, per la qual s’aproven diferents taules d’avaluació documental (DOGC núm. 2117, de 20.10.1995).

  4. La taula amb el codi 123 aprovada per l’Ordre CLT/459/2005, de 15 de novembre, per la qual s’aproven i es modifiquen taules d’avaluació documental (DOGC núm. 4527, de 12.12.2005).

  5. La taula amb el codi 176, aprovada per l’Ordre del conseller de Cultura de 15 d’octubre de 1997, per la qual s’aproven diferents taules d’avaluació documental (DOGC núm. 2517, de 13.11.1997).

  6. La taula amb el codi 748, aprovada per l’Ordre CLT/152/2014, de 30 d’abril, per la qual s’aproven i es modifiquen taules d’avaluació i accés documental (DOGC núm. 6627, de 21.5.2014).

Article 3

Derogació d’una taula d’avaluació documental

Es deroga la taula d’avaluació documental amb el codi 148 (control de les tasques de manteniment d'immobles), aprovada per l’Ordre del conseller de Cultura de 16 de setembre de 1996, per la qual s’aproven diferents taules d’avaluació documental (DOGC núm. 2279, d’11.11.1996), atès que s’integra en la taula d’avaluació i accés documental amb el codi 176.

Barcelona, 8 de setembre de 2015

Ferran Mascarell i Canalda

Conseller de Cultura

ANNEX 1

  1. Documentació comuna a les administracions públiques catalanes

    Codi: 794

    Sèrie: expedients d’admissió a centres assistencials per a gent gran i persones discapacitades.

    Organisme: administracions públiques catalanes.

    Avaluació:

    Disposició: destrucció total.

    Termini: cinc anys des del tancament de l’expedient, sempre que existeixi el registre de persones assistides.

    Accés:

    Règim d’accés: accés restringit, sense perjudici d’accés parcial.

    Motivació: majoritàriament contenen dades personals especialment protegides.

    Vigència de la restricció: fins a la destrucció de l’expedient.

    Fonamentació jurídica: art. 15.1 de la Llei estatal 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; art. 23 i 25 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; art. 7.1 de la Llei estatal 41/2002, de 14 de novembre, bàsica reguladora de l’autonomia del pacient i de drets i obligacions en matèria d’informació i documentació clínica; art. 5.1 de la Llei 21/2000, de 29 de desembre, sobre els drets d’informació concernent la salut i l’autonomia del pacient, i la documentació clínica; art. 7.3 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents.

    Codi: 795

    Sèrie: registre de persones assistides en centres assistencials.

    Organisme: administracions públiques catalanes.

    Avaluació:

    Disposició: conservació permanent.

    Accés:

    Règim d’accés: accés restringit, sense perjudici d’accés parcial.

    Motivació: majoritàriament contenen dades personals especialment protegides.

    Vigència de la restricció: aquesta exclusió queda sense efecte als 25 anys de la mort de la persona interessada, i, si se'n desconeix la data, als 50 anys de la producció del document.

    Fonamentació jurídica: art. 15.1 de la Llei estatal 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; art. 23 i 25 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; art. 7.1 de la Llei estatal 41/2002, de 14 de novembre, bàsica reguladora de l’autonomia del pacient i de drets i obligacions en matèria d’informació i documentació clínica; art. 5.1 de la Llei 21/2000, de 29 de desembre, sobre els drets d’informació concernent la salut i l’autonomia del pacient, i la documentació clínica; art. 7.3 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents.

    Codi: 796

    Sèrie: expedients de persones assistides a centres per a gent gran i persones discapacitades.

    Organisme: administracions públiques catalanes.

    Avaluació:

    Disposició: destrucció total.

    Termini: cinc anys del tancament de l’expedient sempre que existeixi el registre de persones assistides. Destrucció del pla interdisciplinari d’atenció individualitzada als cinc anys de la seva actualització.

    Accés:

    Règim d’accés: accés restringit, sense perjudici d’accés parcial.

    Motivació: majoritàriament contenen dades personals especialment protegides.

    Vigència de la restricció: fins a la destrucció de l’expedient.

    Fonamentació jurídica: art. 15.1 de la Llei estatal 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; art. 23 i 25 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; art. 7.1 de la Llei estatal 41/2002, de 14 de novembre, bàsica reguladora de l’autonomia del pacient i de drets i obligacions en matèria d’informació i documentació clínica; art. 5.1 de la Llei 21/2000, de 29 de desembre, sobre els drets d’informació concernent la salut i l’autonomia del pacient, i la documentació clínica; art. 7.3 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents.

    Codi: 797

    Sèrie: registre d’atenció diària a persones usuàries de centres assistencials per a gent gran i persones discapacitades.

    Organisme: administracions públiques catalanes.

    Avaluació:

    Disposició: destrucció total.

    Termini: cinc anys del tancament anual del registre.

    Accés:

    Règim d’accés: accés restringit, sense perjudici d’accés parcial.

    Motivació: majoritàriament contenen dades personals especialment protegides.

    Vigència de la restricció: fins a la destrucció de l’expedient.

    Fonamentació jurídica: art. 15.1 de la Llei estatal 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; art. 23 i 25 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; art. 7.1 de la Llei estatal 41/2002, de 14 de novembre, bàsica reguladora de l’autonomia del pacient i de drets i obligacions en matèria d’informació i documentació clínica; art. 5.1 de la Llei 21/2000, de 29 de desembre, sobre els drets d’informació concernent la salut i l’autonomia del pacient, i la documentació clínica; art. 7.3 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents.

    Codi: 798

    Sèrie: programes anuals d’activitats de centres assistencials per a gent gran i persones discapacitades.

    Organisme: administracions públiques catalanes.

    Avaluació:

    Disposició: conservació dels programes dels anys acabats en 1 i en 6 i els corresponents a l’obertura o modificació del règim del centre. Destrucció total de la resta de documentació.

    Termini: quatre anys.

    Accés:

    Règim d’accés: accés lliure.

    Codi: 799

    Sèrie: protocols d'actuació de centres assistencials.

    Organisme: administracions públiques catalanes.

    Avaluació:

    Disposició: conservació permanent de la documentació fins a l’any 1996 així com d’un protocol per institució cada deu anys. Destrucció total dels protocols que han estat revisats.

    Termini: tres anys des de la revisió del protocol.

    Accés:

    Règim d’accés: accés lliure.

    Codi: 800

    Sèrie: expedients de prestacions econòmiques d’urgència social.

    Organisme: administracions públiques catalanes.

    Avaluació:

    Disposició: destrucció total.

    Termini: sis anys des de la remissió del Compte General a la Sindicatura de Comptes.

    Accés:

    Règim d’accés: accés restringit, sense perjudici d’accés parcial.

    Motivació: majoritàriament contenen dades personals especialment protegides, com ara les de l’art. 7 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.

    Vigència de la restricció: fins a la destrucció de l’expedient.

    Fonamentació jurídica: art. 15.1 de la Llei estatal 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; art. 23 i 25 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d’arxius i documents.

  2. Documentació pròpia de l’Administració de la Generalitat de Catalunya

    Codi: 801

    Sèrie: expedients d'inspecció de treball.

    Organisme: departament competent en matèria d’ocupació.

    Avaluació:

    Disposició: destrucció total.

    Termini: deu anys des de la finalització de l’actuació inspectora que no doni lloc a acta d’infracció/liquidació o des que no es pugui interposar...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR