ORDRE ECO/358/2014, de 20 de novembre, per la qual es reconeixen la revocació de la integració d'ESERP, Escuela Superior Empresarial de Turismo, Márqueting y Gestión, SL, a la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, l'adscripció d'ESERP, The Barcelona School of Business and Social Science, a la universitat esmentada i la implantació d'estudis.

SecciónDisposicions Generals
EmisorDEPARTAMENT D'ECONOMIA I CONEIXEMENT
Rango de LeyOrdre

La societat mercantil ESERP, Escuela Superior de Ciencias Empresariales, Marketing y Relaciones Públicas, SA, titular del centre ESERP, The Barcelona School of Business and Social Science, es va constituir l’any 1989, amb la finalitat principal d’instal·lació i de prestació dels serveis d’una escola de gestió empresarial; l’exercici d’activitats de formació i gestió empresarial i humana; la capacitació, la formació i la professionalització del personal per a les empreses i l’exercici de l’ensenyament per a la formació empresarial, en tots els seus àmbits.

Mitjançant el Decret 112/2002, de 2 d’abril, es va reconèixer la creació de l’Escola Universitària de Turisme ESERP de la Universitat de Vic, com a centre propi de la Universitat de Vic que impartia estudis conduents a l’obtenció del títol de diplomat o diplomada en turisme.

La Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya ha sol·licitat a la Direcció General d’Universitats la revocació de la integració d’ESERP, Escuela Superior Empresarial de Turismo, Márqueting y Gestión SL i el reconeixement de l’adscripció d’ESERP, The Barcelona School of Business and Social Science, a la universitat esmentada, d’acord amb el conveni signat entre la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya i ESERP, The Barcelona School of Business and Social Science, pel qual aquest centre queda adscrit a la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya per a la impartició de les titulacions que s’hi determinen.

La Resolució de 23 d’abril de 2014, per la qual s’aprova la Programació universitària de Catalunya per al curs acadèmic 2014-2015, inclou els estudis de grau en publicitat, màrqueting i relacions públiques, grau en turisme i grau en negocis internacionals a la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya.

De conformitat amb el que estableixen la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats; la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya; el Decret 390/1996, de 2 de desembre, de regulació del règim d’adscripció a universitats públiques de centres docents d’ensenyament superior; el Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials; el Reial decret 557/1991, de 12 d’abril, de creació i reconeixement d’universitats i centres universitaris i les Normes d’organització i funcionament de la Universitat de Vic, a proposta del Consell de...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR