ORDRE EDU/183/2019, de 7 d'octubre, per la qual s'aprova la relació de temes que s'afegeixen a la part B del temari de la fase d'oposició del procediment selectiu d'accés al Cos d'Inspectors d'Educació.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament D'Educacio |
Rango de Ley | Ordre |
El procediment d'accés al Cos d'Inspectors d'Educació és el concurs oposició regulat al capítol III del Reglament d'ingrés, accés i adquisició de noves especialitats en els cossos docents a què es refereix la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, aprovat pel Reial decret 276/2007, de 23 de febrer.
L'article 43 del Reglament estableix que el temari de la fase d'oposició es referirà als coneixements propis i específics de la funció inspectora i tindrà dues parts clarament diferenciades: la part A, que ha d'incloure temes generals relatius a qüestions pedagògiques sobre l'organització curricular, organització escolar, gestió de centres educatius, administració i legislació educativa bàsica, i les funcions inspectores; i la part B, que ha d'incloure temes de caràcter específic referits a les característiques pròpies dels nivells i etapes educatives, al desenvolupament curricular i a la corresponent metodologia didàctica, a l'organització i administració dels centres i a la legislació de l'Administració educativa convocant.
Així mateix, estableix que en les convocatòries que realitzin les Administracions educatives s'afegiran, als temes de caràcter específic de la part B del temari, altres temes relacionats amb l'estructura i funcionament dels òrgans de la inspecció educativa, i de l'organització de la pròpia Administració educativa.
Mitjançant l'Ordre EDU/3429/2009, d'11 de desembre, es va aprovar el temari de la fase d'oposició del procediment selectiu d'accés al Cos d'Inspectors d'Educació.
L'article 2 de l'Ordre esmentada disposa que les Administracions educatives poden afegir, a la part B del temari, fins a un màxim de 20 temes més. Aquesta part inclou temes de caràcter específic, que es refereixen, entre altres aspectes, a les característiques pròpies dels nivells i etapes educatius, al desenvolupament curricular i a la corresponent metodologia didàctica, a l'organització i administració dels centres i a la legislació pròpia de l'Administració educativa convocant.
Mitjançant l'Ordre ENS/50/2017, de 30 de març, es va aprovar la relació de temes que s'afegeixen a la part B del temari de la fase d'oposició del procediment selectiu d'accés al Cos d'Inspectors d'Educació.
Per tal d'actualitzar la part B del temari de la fase d'oposició del procediment selectiu d'accés al Cos d'Inspectors d'Educació que es va establir a l'Ordre ENS/50/2017, a proposta de la Secretaria de Polítiques Educatives i de la Subdirecció General de la Inspecció...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba