ORDRE CMC/288/2009, d'11 de maig, per la qual s'estableix l'estructura orgànica del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació al nivell de negociat.
Sección | Disposicions Generals |
Emisor | Departament de Cultura i Mitjans de Comunicacio |
Rango de Ley | Ordre |
ORDRE
CMC/288/2009, d'11 de maig, per la qual s'estableix l'estructura orgànica del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació al nivell de negociat.
Mitjançant el Decret 136/2008, d'1 de juliol, es va establir una nova estructura orgànica i de funcionament al Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació.
Amb la finalitat d'adaptar l'organització i l'adscripció dels negociats existents actualment al Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació a la nova estructura que ha resultat del Decret esmentat;
En compliment del que estableix la disposició final 1 del Decret 136/2008, d'1 de juliol, i de conformitat amb el que estableix l'article 25.2 de la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d'organització, procediment i règim jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya,
Ordeno:
Direcció de Serveis
1.1 El Negociat de Nòmines i Seguretat Social depèn de la Secció d'Administració de Recursos Humans i li corresponen les funcions següents:
-
Confeccionar les nòmines del personal del Departament.
-
Gestionar la tramitació de tots els assumptes relacionats amb les liquidacions de la Seguretat Social i altres sistemes de previsió del personal del Departament.
1.2 El Negociat de Gestió de Personal depèn de la Secció d'Administració de Recursos Humans i li corresponen les funcions següents:
-
Gestionar els expedients derivats de les situacions administratives i laborals i de les incidències del personal del Departament.
-
Mantenir actualitzat el registre informàtic de personal i analitzar les dades que hi consten.
-
Gestionar les propostes de modificació de la relació de llocs de treball.
-
Assessorar en temes de gestió de personal les unitats del Departament i entitats vinculades.
1.3 El Negociat de Tresoreria i Ordenació de Pagaments depèn de la Secció de Gestió i Control Pressupostari i li corresponen les funcions següents:
-
Gestionar i controlar el fons de maniobra i els diners a justificar dels Serveis Centrals del Departament.
-
Gestionar la caixa i els seus comptes corrents i controlar-ne el funcionament.
-
Tramitar i controlar les justificacions de les habilitacions territorials.
Direcció General de Cooperació Cultural
2.1 El Negociat de Tecnologies de la Informació depèn de la Secció de Serveis Digitals i li corresponen les funcions següents:
-
Coordinar i gestionar els processos derivats de la informatització de les biblioteques del Sistema de Lectura Pública impulsats...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba