DECRET 305/1983, de 7 de juliol, sobre organització i funcions de la Inspecció General de Serveis del Departament d'Ensenyament.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament D'Educacio
Rango de LeyDecret

L'article cinquè del Decret 282/1980, d'1 de desembre, que delega l'estructura orgànica del Departament d'Ensenyament, adscriu a la Secretaria General la Inspecció General de Serveis. En la mateixa línica, el Decret 27/1983, de 4 de febrer, sobre les Secretaries Generals dels Departaments i llurs titulars, recull, entre altres funcions d'aquestes, la d'inspecció dels centres i dependències afectes al Departament, règim intern dels serveis i, en general, les peculiars d'una Inspecció General de Serveis, sens perjudici de les competències pròpies de les Direccions Generals (article 2n., a, 2).

Per tal de determinar el marc organitzatiu i funcional de l'esmentada Inspecció General de Serveis, a proposta del Conseller d'Ensenyament, i previ acord del Consell Executiu,

Decreto:

Article primer 1

La Inspecció de Serveis del.

Departament d'Ensenyament, dependent directament del Secretari General, estén el seu àmbit d'actuació a totes les unitats administratives, tant dels Serveis Centrals com dels Territorials, així com a la totalitat dels centres docents públics del Departament d'Ensenyament, i als centres docents privats en allò en què són sotmesos a l'Administració educativa. 2. Dins d'aquest àmbit d'actuació, la Inspecció General de Serveis coneixerà de les qüestions que, en matèria funcional, econòmica, jurídica, administrativa o de règim personal, li encomani la Secretaria General del Departament, bé en forma general a través de l'aprovació del seu pla anual d'actuació, bé específicament, d'ofici o a instància de la Direcció General interessada.

Article segon

- En els termes establerts a l'apartat 2

de l'article anterior, seran funcions pròpies de la Inspecció General de Serveis les següents: 1. Vigilància. 1.1. Del correcte compliment per part de les unitats administratives del Departament de les disposicions vigents en matèria d'organització, funcionament i règim jurídic. 1.2. De l'estricte compliment dels tràmits i terminis establerts en els procediments administratius. 1.3. De la correcta recaptació i liquidació de taxes acadèmiques i administratives, i de l'exacta aplicació de les dotacions i subvencions atorgades. 1.4. De la perfecta tramitació reglamentària dels registres i llibres administratius i econòmics dels centres docents. 2. Anàlisi. 2.1. De la situació real dels serveis i centres quant a recursos humans i...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR