RESOLUCIÓ GRI/983/2014, de 7 de maig, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc de comandament i d'un lloc singular de la Direcció General de Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GRI/004/14).
Sección | Càrrecs i Personal |
Emisor | Departament de Governació i Relacions Institucionals |
Rango de Ley | Resolució |
Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacants els llocs de cap de la Secció de Provisió de Llocs i de responsable d'Estudis i Suport Jurídic.
Els llocs esmentats consten en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d’organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.
En conseqüència, d’acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s’aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l’informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
–1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió dels llocs de cap de la Secció de Provisió de Llocs i de responsable d'Estudis i Suport Jurídic de la Direcció General de Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/004/14), que es detalla en l’annex 1 d’aquesta Resolució.
–2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l’annex 2 d’aquesta Resolució.
–3 Les sol·licituds s’han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (c. Tapineria, 10, 08002 Barcelona), Girona (plaça de Pompeu Fabra, 1, 17002 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l’Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la directora de Serveis del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la publicació.
Barcelona, 7 de maig de 2014
P. d. (Resolució GRI/1728/2013, DOGC núm. 6434 de 7.8.2013)
Josefina Valls i Vila
Directora de Serveis
Annex 1
Lloc 1
Descripció del lloc de treball
–1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: Secció de Provisió de Llocs.
Departament: Governació i Relacions Institucionals.
Unitat directiva: Direcció General de Funció Pública.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 24.2.
Complement específic: 13.575,24 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: comandament.
Forma de provisió: concurs específic.
Norma funcional: 6405.
–2 Requisits de participació
Grup: A, subgrup A1.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: administració general.
Especificació de cossos: cos superior d’administració.
–3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell de suficiència (C) de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.
–4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Coordinar els processos de provisió de llocs de treball, i la promoció professional del personal que presta serveis en l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i en especial gestionar els concursos generals de mèrits i capacitats, competencia de la Direcció General de Funció Pública, d'acord amb la normativa vigent i els objectius fixats pels superiors jeràrquics, per tal de garantir l'adequada provisió dels llocs de treball pels candidats més idonis.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Tramitar els concursos generals de mèrits i capacitats competència de la Direcció General de Funció Pública.
-
Assessorar els departaments i facilitar els tràmits exigits per a la publicació de les convocatòries per a l'accés a càrrecs de comandament i llocs singulars.
-
Emetre informes sobre els requisits per ocupar els llocs de treball i la fixació dels perfils professionals adequats per desenvolupar-los.
-
Donar el suport material i tècnic que puguin necessitar i requerir les comissions de valoració dels concursos generals.
-
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Elabora la proposta de les bases de les convocatòries dels concursos generals de mèrits i capacitats per a la provisió de llocs base de personal funcionari, en funció dels llocs de treball convocats.
-
Dissenya i col·labora en la determinació dels criteris d'extracció i classificació dels llocs de treball que s'han de proveir per concursos generals.
-
Gestiona i fa el seguiment de tot el procés dels concursos generals fins a la seva resolució publicada al DOGC.
-
Elabora els informes sobre els recursos presentats en el àmbit de la provisió de llocs de treball per concurs general.
-
Analitza informàticament la informació dels llocs a proveir per concurs de canvi de destinació de personal laboral.
-
Revisa el contingut de les bases de les convocatòries de personal laboral, en funció de la informació dels llocs a proveir.
-
Analitza informàticament la informació dels llocs a proveir per lliure designació i concurs específic.
-
Proposa millores en les plantilles de les bases de les convocatòries dels concursos específics i de lliure designació.
-
Estudia i proposa millores per a la base de dades de concursos i programes de suport a la participació telemàtica.
-
Dissenya i millora els processos i circuits informàtics en els diferents processos de provisió de llocs de treball, així com la seva difusió mitjançant les tecnologies informàtiques de la informació.
-
Analitza la informació de la relació de llocs de treball pel que fa a les dades requerides per ocupar-los, així com del manual d'organització quant al seu contingut i mèrits a valorar.
-
Col·labora en la detecció i definició de les competències professionals adients per desenvolupar els llocs de treball.
-
Col·labora en el disseny de tècniques per a la detecció de competències professionals en els candidats a desenvolupar els llocs de trebal, així com en els criteris per a la seva avaluació.
-
Assessora els concursants i els departaments en temes relacionats amb l'àmbit de la provisió de llocs.
-
Dona resposta escrita a les consultes de funcionaris, bústies, departaments i empleats públics relatives a la provisió dels llocs de treball.
-
Manté reunions periòdiques amb els responsables informàtics de la Base de dades de concursos.
-
Fa el seguiment de la implantació de les noves funcionalitats requerides per a la Base de dades de concursos.
-
Analitza l'impacte de les noves mesures procedents de plans d'ocupació i d'acords de govern pel que fa a la provisió.
-
Fa el seguiment, realitza estadístiques i proposa millores en l'aplicació de les mesures esmentades.
–5 Altres característiques
5.1 Coneixements convenients:
Coneixements de gestió de personal i explotació de dades.
5.2 Altres coneixements:
Coneixements tècnics i pràctics sobre la gestió dels processos de provisió de llocs de treball.
5.3 Experiència:
Experiència en gestio de personal.
Experiència en provisió de llocs de treball.
Lloc 2
Descripció del lloc de treball
–1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: responsable d'Estudis i...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba