RESOLUCIÓ GRI/982/2014, de 7 de maig, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars de la Secretaria d'Administració i Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GRI/003/14).
Sección | Càrrecs i Personal |
Emisor | Departament de Governació i Relacions Institucionals |
Rango de Ley | Resolució |
Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacants els llocs de responsable de Difusió i Anàlisi i de responsable de Comunicació i Seguiment de Projectes.
Els llocs esmentats consten en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d’organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.
En conseqüència, d’acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s’aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l’informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
–1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió dels llocs de responsable de Difusió i Anàlisi i de responsable de Comunicació i Seguiment de Projectes de la Secretaria d'Administració i Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/003/14), que es detalla en l’annex 1 d’aquesta Resolució.
–2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l’annex 2 d’aquesta Resolució.
–3 Les sol·licituds s’han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (c. Tapineria, 10, 08002 Barcelona), Girona (plaça de Pompeu Fabra, 1, 17002 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l’Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la directora de Serveis del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la publicació.
Barcelona, 7 de maig de 2014
P. d. (Resolució GRI/1728/2013, DOGC núm. 6434 de 7.8.2013)
Josefina Valls i Vila
Directora de Serveis
Annex 1
Lloc 1
Descripció del lloc de treball
–1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: responsable de Difusió i Anàlisi.
Departament: Governació i Relacions Institucionals.
Unitat directiva: Secretaria d'Administració i Funció Pública.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 27.1.
Complement específic: 24.635,40 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: singular.
Forma de provisió: concurs específic.
Formació: coneixements d'estadística i de l'àrea de recursos humans, coneixements i experiència en tasques estadístiques i en publicació i difusió electrònica.
–2 Requisits de participació
Grup: A, subgrup A1.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: administració general.
Especificació de cossos: cos superior d’administració.
–3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell de suficiència (C) de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.
–4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Planificar i coordinar l'anàlisi de dades sobre ocupació pública i promoure iniciatives per difondre aquesta informació mitjançant les tecnologies de la informació i la comunicació, elaborar estudis tècnics, informes i propostes en l'àmbit de la funció pública.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Recopilar i analitzar dades estadístiques i qualitatives sobre la situació de l'ocupació a les administracions públiques catalanes.
-
Coordinar i editar els continguts de la web de l'Espai d'anàlisi de l'ocupació pública dins de la Secretaria d'Administració i Funció Pública.
-
Assegurar el manteniment i actualització dels productes d'estadística oficial de Catalunya en matèria d'ocupació pública inclosos en l'Espai d'anàlisi de l'ocupació pública, el Banc de dades i el Sistema d'indicadors d'ocupació pública.
-
Publicar i difondre estudis periòdics o monogràfics sobre el perfil del personal de les administracions públiques catalanes.
-
Fomentar activitats d'estudi, reflexió i divulgació en la matèria.
-
Elaborar documents i altres eines d'anàlisi, de comunicació i de presentació de les estadístiques sobre la funció pública de Catalunya.
-
Cercar i elaborar la informació necessària per tal de donar resposta a les demandes que, sobre l'àmbit de la funció pública, es formulin a la Secretaria d'Administració i Funció Pública.
-
Cercar, recopilar, comparar i estudiar informació i materials referents a l'àrea de coneixement dels recursos humans i de l'Administració per a la realització d'estudis i informes relatius als models de desenvolupament de l'Administració i la Funció Pública elaborats per organismes externs, públics o privats.
-
Qualsevol altra funció que, d'acord amb la seva naturalesa, li sigui encomanada pel/per la cap de l'Àrea sobre la matèria que li és pròpia.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Coordina, edita, actualitza i redacta els continguts de l'Espai d'anàlisi de l'ocupació pública de la Secretaria d'Administració i Funció Pública.
-
Coordina, intercanvia informació i es reuneix amb la xarxa d'interlocutors de l'Espai d'anàlisi de l'ocupació pública.
-
Manté reunions i intercanvi d'informació en relació amb l'edició, manteniment i format de la web de l'Espai d'anàlisi de l'ocupació pública.
-
Analitza les necessitats d'informació o d'interès del públic i fa l'anàlisi estadística dels accessos i visites a la web de l'Espai d'anàlisi de l'ocupació pública.
-
Elabora i redacta informes, estudis i altres documents per al desenvolupament i implantació dels projectes de la Secretaria d'Administració i Funció Pública en matèria d'ocupació pública.
-
Col·labora en la redacció i presentació d'informes, estudis i projectes de l'Àrea d'Anàlisi, Planificació i Avaluació dels Recursos Humans i de la Secretaria d'Administració i Funció Pública.
-
Dissenya enquestes en l'àmbit de l'ocupació pública.
-
Coordina i controla el treball de camp en l'elaboració d'enquestes.
-
Dissenya i redacta documentació per fer presentacions, articles, tríptics.
-
Analitza la informació de les bases de dades de personal i elabora documents de resum de dades, estadístics de magnituds i/o de conclusions, de forma regular o segons els requeriments del cap de l'Àrea, i informes descriptius sobre dades relatives als efectius del personal del sector públic.
-
Elabora documents de síntesi, anàlisi o conclusions de documentació relacionada amb l'àmbit de la funció pública.
-
Recerca, estudia i analitza informació referent a l'àmbit dels recursos humans i l'organització administrativa i recopila material i indicadors per fer-ne estudis comparatius.
-
Respon a iniciatives parlamentàries i a sol·licituds d'informació d'altres institucions públiques i de consultes de ciutadans en relació amb les dades estadístiques sobre ocupació pública.
-
Aplica els criteris del Programa d'identificació visual de la Generalitat de Catalunya i d'imatge corporativa als productes elaborats per la Secretaria d'Administració i Funció Pública.
-
Dona suport a la realització de les tasques encomanades a la resta d'unitats de la Secretaria.
-
Participa en reunions al Departament o amb altres unitats relacionades amb els temes que coordina o gestiona.
-
Realitza qualsevol altra tasca que li pugui ser encomanada pel responsable de l'Àrea o per la Secretaria d'Administració i Funció Pública.
–5 Altres característiques
5.1 Coneixements convenients:
En estadística avançada i anàlisi de dades.
En gestió i disseny de pàgines web.
En disseny, gestió i seguiment de projectes.
En tècniques de redacció i de presentació.
De programari ofimàtic (word, excel, access, power point).
De programari d'anàlisi Click and Decide...
-
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba