RESOLUCIÓ GRI/982/2014, de 7 de maig, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars de la Secretaria d'Administració i Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GRI/003/14).

SecciónCàrrecs i Personal
EmisorDepartament de Governació i Relacions Institucionals
Rango de LeyResolució

Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacants els llocs de responsable de Difusió i Anàlisi i de responsable de Comunicació i Seguiment de Projectes.

Els llocs esmentats consten en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d’organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.

En conseqüència, d’acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s’aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l’informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

–1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió dels llocs de responsable de Difusió i Anàlisi i de responsable de Comunicació i Seguiment de Projectes de la Secretaria d'Administració i Funció Pública del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GO/003/14), que es detalla en l’annex 1 d’aquesta Resolució.

–2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l’annex 2 d’aquesta Resolució.

–3 Les sol·licituds s’han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (c. Tapineria, 10, 08002 Barcelona), Girona (plaça de Pompeu Fabra, 1, 17002 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l’Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la directora de Serveis del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la publicació.

Barcelona, 7 de maig de 2014

P. d. (Resolució GRI/1728/2013, DOGC núm. 6434 de 7.8.2013)

Josefina Valls i Vila

Directora de Serveis

Annex 1

Lloc 1

Descripció del lloc de treball

–1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable de Difusió i Anàlisi.

Departament: Governació i Relacions Institucionals.

Unitat directiva: Secretaria d'Administració i Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 27.1.

Complement específic: 24.635,40 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

Formació: coneixements d'estadística i de l'àrea de recursos humans, coneixements i experiència en tasques estadístiques i en publicació i difusió electrònica.

–2 Requisits de participació

Grup: A, subgrup A1.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: administració general.

Especificació de cossos: cos superior d’administració.

–3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell de suficiència (C) de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

–4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Planificar i coordinar l'anàlisi de dades sobre ocupació pública i promoure iniciatives per difondre aquesta informació mitjançant les tecnologies de la informació i la comunicació, elaborar estudis tècnics, informes i propostes en l'àmbit de la funció pública.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Recopilar i analitzar dades estadístiques i qualitatives sobre la situació de l'ocupació a les administracions públiques catalanes.

  2. Coordinar i editar els continguts de la web de l'Espai d'anàlisi de l'ocupació pública dins de la Secretaria d'Administració i Funció Pública.

  3. Assegurar el manteniment i actualització dels productes d'estadística oficial de Catalunya en matèria d'ocupació pública inclosos en l'Espai d'anàlisi de l'ocupació pública, el Banc de dades i el Sistema d'indicadors d'ocupació pública.

  4. Publicar i difondre estudis periòdics o monogràfics sobre el perfil del personal de les administracions públiques catalanes.

  5. Fomentar activitats d'estudi, reflexió i divulgació en la matèria.

  6. Elaborar documents i altres eines d'anàlisi, de comunicació i de presentació de les estadístiques sobre la funció pública de Catalunya.

  7. Cercar i elaborar la informació necessària per tal de donar resposta a les demandes que, sobre l'àmbit de la funció pública, es formulin a la Secretaria d'Administració i Funció Pública.

  8. Cercar, recopilar, comparar i estudiar informació i materials referents a l'àrea de coneixement dels recursos humans i de l'Administració per a la realització d'estudis i informes relatius als models de desenvolupament de l'Administració i la Funció Pública elaborats per organismes externs, públics o privats.

  9. Qualsevol altra funció que, d'acord amb la seva naturalesa, li sigui encomanada pel/per la cap de l'Àrea sobre la matèria que li és pròpia.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Coordina, edita, actualitza i redacta els continguts de l'Espai d'anàlisi de l'ocupació pública de la Secretaria d'Administració i Funció Pública.

    2. Coordina, intercanvia informació i es reuneix amb la xarxa d'interlocutors de l'Espai d'anàlisi de l'ocupació pública.

    3. Manté reunions i intercanvi d'informació en relació amb l'edició, manteniment i format de la web de l'Espai d'anàlisi de l'ocupació pública.

    4. Analitza les necessitats d'informació o d'interès del públic i fa l'anàlisi estadística dels accessos i visites a la web de l'Espai d'anàlisi de l'ocupació pública.

    5. Elabora i redacta informes, estudis i altres documents per al desenvolupament i implantació dels projectes de la Secretaria d'Administració i Funció Pública en matèria d'ocupació pública.

    6. Col·labora en la redacció i presentació d'informes, estudis i projectes de l'Àrea d'Anàlisi, Planificació i Avaluació dels Recursos Humans i de la Secretaria d'Administració i Funció Pública.

    7. Dissenya enquestes en l'àmbit de l'ocupació pública.

    8. Coordina i controla el treball de camp en l'elaboració d'enquestes.

    9. Dissenya i redacta documentació per fer presentacions, articles, tríptics.

    10. Analitza la informació de les bases de dades de personal i elabora documents de resum de dades, estadístics de magnituds i/o de conclusions, de forma regular o segons els requeriments del cap de l'Àrea, i informes descriptius sobre dades relatives als efectius del personal del sector públic.

    11. Elabora documents de síntesi, anàlisi o conclusions de documentació relacionada amb l'àmbit de la funció pública.

    12. Recerca, estudia i analitza informació referent a l'àmbit dels recursos humans i l'organització administrativa i recopila material i indicadors per fer-ne estudis comparatius.

    13. Respon a iniciatives parlamentàries i a sol·licituds d'informació d'altres institucions públiques i de consultes de ciutadans en relació amb les dades estadístiques sobre ocupació pública.

    14. Aplica els criteris del Programa d'identificació visual de la Generalitat de Catalunya i d'imatge corporativa als productes elaborats per la Secretaria d'Administració i Funció Pública.

    15. Dona suport a la realització de les tasques encomanades a la resta d'unitats de la Secretaria.

    16. Participa en reunions al Departament o amb altres unitats relacionades amb els temes que coordina o gestiona.

    17. Realitza qualsevol altra tasca que li pugui ser encomanada pel responsable de l'Àrea o per la Secretaria d'Administració i Funció Pública.

    –5 Altres característiques

    5.1 Coneixements convenients:

    En estadística avançada i anàlisi de dades.

    En gestió i disseny de pàgines web.

    En disseny, gestió i seguiment de projectes.

    En tècniques de redacció i de presentació.

    De programari ofimàtic (word, excel, access, power point).

    De programari d'anàlisi Click and Decide...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR