RESOLUCIÓ 1349/2014, de 22 d'octubre, de delegació de competències.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorUniversitats Catalanes
Rango de LeyResolució

ANTECEDENTS I FONAMENTS DE DRET

1. D’acord amb el que estableixen l’article 20 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, l’article 79 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya i l’article 67 dels Estatuts de la UPC, correspon al rector la direcció i la gestió de la universitat.

2. L’article 68 dels Estatuts de la UPC disposa que correspon al rector, a més de les funcions que estableix la normativa vigent i els propis Estatuts, totes les competències de la Universitat que no s’atribueixen expressament a altres òrgans.

3. L’article 13 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú determina que els òrgans podran delegar l’exercici de les competències que tinguin atribuïdes a favor d’altres òrgans de la mateixa administració.

4. S’ha considerat oportú revisar les actuals delegacions de competència, racionalitzar el procediment de delegació de competències i simplificar el nombre d’òrgans delegats, amb l’objecte de millorar l’eficàcia en la gestió de la Universitat.

Per tots aquests antecedents i fonaments de dret i de conformitat amb les atribucions que m’atorga la normativa vigent

RESOLC

PRIMER.- Delegar les competències que es detallen a l’ANNEX 1 per resoldre i dictar les resolucions i actes administratius corresponents als procediments de:

1. Gestió de projectes de recerca

2. Gestió de personal docent i investigador

3. Gestió de personal d’administració i serveis

4. Contractació del sector públic

5. Gestió econòmica

6. Gestió acadèmica

7. Spin-off participades per la UPC

8. Gestió de sol·licituds de patents.

9. Emissions de certificats de nivells de llengües

10. Seguretat informàtica per a la protecció de dades personals

11. Acords amb entitats públiques o privades en benefici de la comunitat universitària

SEGON.- Els actes administratius que s’adoptin en virtut d’aquesta delegació es consideren dictats pel rector i, per tant, exhaureixen la via administrativa.

TERCER.- No es poden delegar les competències delegades en aquesta resolució.

QUART.- El rector pot avocar en qualsevol moment aquesta delegació de competències, per al seu coneixement i resolució, i podrà revocar-les en qualsevol moment.

CINQUÈ.- Les resolucions o actes que s’adoptin en aquestes matèries inclouran les paraules “P er delegació del rector ” i caldrà indicar el número i data d’aquesta resolució de delegació de competències, així com també el número i data de la seva publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC).

SISÈ- . Publicar aquesta resolució al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la Web de la UPC.

SETÈ.- Informar d’aquesta resolució al Consell de Govern de la UPC.

VUITÈ.- Aquesta resolució revoca, i per tant deixa sense efectes, totes les delegacions de competències i signatura efectuades anteriorment sobre aquestes matèries, o a qualsevol altra resolució de delegació de competències

NOVÈ.- Aquesta resolució té efectes a partir del dia següent de la seva publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.

Barcelona, 22 d’octubre de 2014

Enric Fossas Colet

Rector

ANNEX 1

RELACIÓ DE DELEGACIÓ DE COMPETENCIES DEL RECTOR A ALTRES ÒRGANS

1 Delegació de competències i signatura en matèria de gestió de projectes de recerca.
2 Delegació de competències i signatura en matèria de gestió de personal docent i investigador (PDI):
2.1 Personal docent i investigador (funcionari).
2.2 Personal docent i investigador (laboral).
2.3 Personal docent i investigador (funcionari i laboral).
2.4 Ajuts convocatòries especifiques de PDI de recerca.
3 Delegació de competències i signatura en matèria de gestió de personal d’administració i serveis (PAS):
3.1 Personal d’administració i serveis (funcionari).
3.2 Personal d’administració i serveis (laboral).
3.3 Personal d’administració i serveis (funcionari i laboral).
3.4 Ajuts per contractar personal de suport a la recerca (laboral).
3.5 Gestions d’estrangeria per a l’acolliment de personal d’administració i serveis (laboral).
4 Delegació de competències i signatura en matèria de contractació del sector públic.
5 Delegació de competències i signatura en matèria de gestió econòmica:
5.1 Autorització de despeses i ordenació de pagament.
5.2 Facultats bancàries i assegurances, inversions en deute públic i altres transaccions.
5.3 Pagaments, declaració d’impostos i declaració INTRASTAT.
5.4 Projectes de recerca i contractes de col·laboració del Servei de Gestió Econòmica d’R+D.
6 Delegació de competències i signatura en matèria de gestió acadèmica:
6.1 Gestió acadèmica d’estudis de 1r i 2n cicle.
6.2 Gestió acadèmica d’estudis de grau i màster.
6.3 Gestió econòmica de matrícula (1r i 2n cicle, grau i màster).
6.4 Convenis de cooperació educativa d’estudiants d’altres universitats i convenis individuals de col·laboració de practiques compartides d’estudiantat d’ensenyament secundari postobligatori o de cursos de formació ocupacional.
7 Delegació de representació per assistència a juntes de socis de les spin-off participades per la UPC.
8 Delegació de competències de les gestions de tramitació de sol·licitud de patents.
9 Delegació de competències per a l’expedició de certificats de nivells de llengües.
10 Delegació de competències en matèria de protecció de dades personals .
11 Delegació de competències d’acords amb entitat en benefici de la comunitat universitària.

1. DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIES EN MATÈRIA DE PROJECTES DE RECERCA:
Núm. COMPETÈNCIA DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIA
1.1 Sol·licitud d’ajuts de projectes de la Unió Europea i d’altres institucions internacionals. Vicerector de Política de Recerca
1.2 Sol·licitud d’ajuts de projectes estatals o autonòmics. Vicerector de Política de Recerca
1.3 Concedir exempcions o reduccions de l’overhead general aprovat pels òrgans competents d’acord amb la normativa vigent. Gerent
2. DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIES EN MATÈRIA DE GESTIÓ DE PERSONAL DOCENT I INVESTIGADOR (PDI):
2.1 Personal docent i investigador (funcionari):
Núm. COMPETÈNCIA DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIA
2.1.1 Nomenar i cessar personal interí i modificació dels nomenaments Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.1.2 Comissió de serveis: autorització de peticions externes, sol·licituds de personal extern, assignació de personal. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.1.3 Declarar la pèrdua de la condició de funcionari, llevat que sigui per causa disciplinària. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.1.4 Reconeixement de grau. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.2 Personal docent i investigador (laboral):
Núm. COMPETÈNCIA DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIA
2.2.1 Signatura dels contractes, pròrroga, modificació, extinció i suspensió dels contractes del PDI laboral. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.2.2 Atorgar canvis de nivell retributiu dins d’una mateixa categoria. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.2.3 Resolucions que afecten a totes les fases de la convocatòries de la UPC de personal investigador en formació i postdoctoral, investigadors de projecte i investigador distingit: bases, convocatòries, llista provisional i definitiva d’admesos i exclosos i resolució. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.3 Personal docent i investigador (funcionari i laboral):
Núm. COMPETÈNCIA DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIA
2.3.1 Resoldre les sol·licituds relatives al règim de dedicació. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.3.2 Resoldre les sol·licituds de compatibilitat. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.3.3 Resoldre les sol·licituds de llicència o excedència. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.3.4 Resoldre les sol·licituds de permisos retribuïts, amb reducció de retribució o sense reducció de més de tres mesos. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.3.5 Resoldre sol·licituds de permisos no retribuïts de durada
...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR