RESOLUCIÓ 1454/2014, de 20 de novembre, de rectificació d'errades de la Resolució 1349/2014, de 22 d'octubre, de delegació de competències i d'inclusió de noves delegacions.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorUniversitats Catalanes
Rango de LeyResolució

ANTECEDENTS I FONAMENTS DE DRET

El rector de la UPC va dictar la Resolució número 1349/2014, de 22 d’octubre, de delegació de competències. L’esmentada resolució es va publicar al DOGC núm. 6730 de 30.10.2014

S’han detectat algunes errades així com la necessitat d’incloure noves delegacions de competències.

Per tots aquests antecedents i de conformitat amb les atribucions que m’atorga la normativa vigent

RESOLC:

PRIMER. Rectificar les errades de les següents delegacions de competències en matèria de gestió de projectes de recerca, gestió de personal docent i investigador i gestió de personal d’administració i serveis:

COMPETÈNCIES
Número ON DIU HA DE DIR
1.2 Sol·licitud d’ajuts de projectes estatals o autonòmics. Sol·licitud i justificació d’ajuts de projectes estatals o autonòmics.
2.3.3 Resoldre les sol·licituds de llicència o excedència. Resoldre les sol·licituds de llicència.
2.3.4 Resoldre les sol·licituds de permisos retribuïts, amb reducció de retribució o sense reducció de més de tres mesos. Resoldre les sol·licituds de permisos de més de tres mesos.
2.3.5 Resoldre sol·licituds de permisos no retribuïts de durada inferior a 3 mesos. Resoldre les sol·licituds de permisos retribuïts de durada inferior a tres mesos.
2.3.7 Resoldre les sol·licituds de canvis d’adscripció. Resoldre les sol·licituds de canvis d’adscripció i vinculació.
2.3.8 Declarar les situacions administratives dels funcionaris o laboral d’excedència. Declarar les situacions administratives i excedències dels funcionaris i les excedències del personal laboral.
3.3.19 Expedir certificats de retribucions de personal (PDI i PAS) per a justificacions de projectes de recerca. Expedir certificats de retribucions de personal.
3.3.5 Sistemes extraordinaris de provisió: redistribució d’efectius, reassignació d’efectius, encàrrec de funcions. Redistribució d’efectius, reassignació d’efectius, encàrrec de funcions.
3.3.8 Declarar la situació administrativa o laboral d’excedència. Declarar les situacions administratives i excedències dels funcionaris i les excedències del personal laboral.

SEGON. Substituir la relació de delegacions de competències en matèria de gestió econòmica, detallades a l’apartat 5 de l’Annex 1 de la Resolució 1349/2014, de 22 d’octubre, de delegació de competències, per aquesta nova relació que la rectifica i modifica:

5. DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIA EN MATÈRIA DE GESTIÓ ECONÒMICA
Núm. COMPETÈNCIA DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIA
5.1 Autorització de les despeses, reconeixement d’obligacions i ordenació de pagaments de despeses fins a 1.000.000 d’euros, llevat de les despeses assignades a unitats acadèmiques i les derivades de contractes de col·laboració per a la recerca i transferència de coneixement. Gerent
5.2 Ordenar el pagament de la nòmina, Seguretat Social i drets passius (MUFACE). Gerent
5.3 Signar transferències bancàries. Mancomunadament dos dels següents càrrecs: Gerent, director de l’Àrea d’Economia i Serveis, cap del Servei d’Economia i en absència dels dos primers, la cap de la Unitat de Tresoreria.
5.4 Signar les transferències bancàries de recerca dels comptes gestionats pel CTT. Mancomunadament dos dels següents càrrecs: Gerent, director de l’Àrea d’Economia i Serveis, cap del Servei Gestió Econòmica d’R+D i en absència dels dos primers, el cap del Servei de Tresoreria d’R+D.
5.5 Representar o autoritzar la representació de la Universitat davant l’Agència Tributària, la Seguretat Social i altres organismes tributaris per a la consulta de dades o altres gestions. Gerent
5.6 Obrir i cancel·lar comptes corrents. Gerent
5.7 Contractar préstecs a curt termini i contractació de descoberts en comptes corrents. Gerent
5.8 Constitució de fiances i garanties bancàries que no es constitueixin mitjançant aval, rellevament de fiances i per a operacions de comerç exterior. Gerent
5.9 Contractar i cancel·lar avals vinculats o no vinculats a pòlisses generals degudament autoritzats pels òrgans competents. Gerent
5.10 Contractar sistemes de cobrament amb targetes (TPV) Gerent
5.11 Acceptar ingressos de deutes a favor de la UPC en el cas de liquidació de societats per requeriment judicial o a instància de l’Agència Tributària. Gerent
5.12 Acceptar endosos, contractes de facturatge, certificats de deute. Gerent
5.13 Acceptar liquidacions per indemnitzacions de sinistres. Gerent
5.14 Contractar sistemes de banca electrònica i sol·licitud de targetes VISA. Gerent
5.15 Justificació econòmica dels ajuts públics de projectes concedits a la UPC. Gerent
5.16 Al·legacions als inicis de procediments de reintegrament dels ajuts públics de projectes concedits a la UPC. Gerent

TERCER. Incloure aquestes noves delegacions de competència:

NÚMERO COMPETÈNCIA DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIA
2.1.5 Emissió de certificats als efectes de sol·licitud d’acreditació pels cossos docents universitaris. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.3.22 Resolució de les convocatòries de mèrits docents, de recerca i de gestió. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.3.23 Resolucions de descomptes en nòmina, rectificació d’errors de la nòmina i ordenació de pagament en nòmina, transferència i/o xec bancari de quantitats en execució de conciliacions i/o sentències judicials. Gerent
3.2.2 Resolució per declarar que el contracte laboral esdevé indefinit. Gerent
3.3.23 Gratificació per serveis extraordinaris o hores extraordinàries del personal d’administració i serveis (funcionari i laboral), d’acord amb la legislació vigent. Gerent
3.3.24 Concedir ajuts al personal d’administració i serveis (funcionari i laboral) amb càrrec al fons social, d’acord amb la legislació vigent. Gerent
3.3.25 Resolucions de descomptes en nòmina, rectificació d’errors de la nòmina i ordenació de pagament en nòmina, transferència i/o xec bancari de quantitats en execució de conciliacions i/o sentències judicials. Gerent
3.3.26 Expedir certificats IRPF. Gerent
3.5.1 Certificat de vinculació dels becaris d’aprenentatge, iniciació a la recerca i cooperació educativa. Gerent

Les resolucions o actes que s’adoptin sobre les matèries de les noves delegacions de competència, incloses en aquest apartat tercer, inclouran les paraules “Per delegació del rector” i caldrà indicar el número i data d’aquesta resolució de delegació de competències i també el número i la data de la seva publicació al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC).

QUART.- Aprovar un nou Annex 1, corregit i actualitzat, que substitueix l’Annex 1 de la Resolució 1349/2014, de 22 d’octubre, de delegació de competències (publicada al DOGC núm. 6739 de 30.10.2014).

CINQUÈ.- El rector pot avocar en qualsevol moment aquesta delegació de competències, per al seu coneixement i resolució, i podrà revocar-les en qualsevol moment.

SISÈ-. Publicar aquesta resolució al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i a la Web de la UPC.

SETÈ.- La present delegació de competències entrarà en vigor el dia següent a la seva publicació al DOGC

Barcelona, 20 de novembre de 2014

Enric Fossas Colet

Rector

ANNEX 1

RELACIÓ DE DELEGACIÓ DE COMPETENCIES DEL RECTOR A ALTRES ÒRGANS

1. DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIES EN MATÈRIA DE GESTIÓ DE PROJECTES DE RECERCA:
Núm. COMPETÈNCIA DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIA
1.1 Sol·licitud d’ajuts de projectes de la Unió Europea i d’altres institucions internacionals. Vicerector de Política de Recerca
1.2 Sol·licitud d’ajuts i justificació de projectes estatals o autonòmics. Vicerector de Política de Recerca
1.3 Concedir exempcions o reduccions de l’overhead general aprovat pels òrgans competents d’acord amb la normativa vigent. Gerent
2. DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIES EN MATÈRIA DE GESTIÓ DE PERSONAL DOCENT I INVESTIGADOR (PDI):
2.1 Personal docent i investigador (funcionari):
Núm. COMPETÈNCIA DELEGACIÓ DE COMPETÈNCIA
2.1.1 Nomenar i cessar personal interí i modificació dels nomenaments Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.1.2 Comissió de serveis: autorització de peticions externes, sol·licituds de personal extern, assignació de personal. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.1.3 Declarar la pèrdua de la condició de funcionari, llevat que sigui per causa disciplinària.
Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.1.4 Reconeixement de grau. Vicerector de Personal Docent i Investigador
2.1.5 Emissió de certificats als efectes de sol·licitud d’acreditació pels cossos docents universitaris. Vicerector de Personal Docent
...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR