RESOLUCIÓ GRI/2760/2014, de 28 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular de la Direcció de Serveis (convocatòria de provisió núm. GRI/010/14).

SecciónCàrrecs i Personal
EmisorDepartament de Governació i Relacions Institucionals
Rango de LeyResolució

Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacant el lloc de responsable d’Habilitació i d’Ingressos.

El lloc esmentat consta en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció del lloc de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d’organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.

En conseqüència, d’acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s’aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l’informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

-1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de responsable d’Habilitació i d’Ingressos de la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Relacions Institucionals (convocatòria de provisió núm. GRI/010/14), que es detalla en l’annex 1 d’aquesta Resolució.

-2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l’annex 2 d’aquesta Resolució.

-3 Les sol·licituds s’han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el Registre dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona (c. Rivadeneyra, 6, 08002 Barcelona), Girona (plaça de Pompeu Fabra, 1, 17002 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l’Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la directora de Serveis del Departament de Governació i Relacions Institucionals, en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la publicació.

Barcelona, 28 de novembre de 2014

P. d. (Resolució GRI/1728/2013, DOGC núm. 6434 de 7.8.2013)

Josefina Valls i Vila

Directora de Serveis

Annex 1

Descripció del lloc de treball

-1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable d’Habilitació i d’Ingressos.

Departament: Governació i Relacions Institucionals.

Unitat directiva: Direcció de Serveis.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 22.1.

Complement específic: 6.996,24 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

-2 Requisits de participació

Grup: C, subgrup C1.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: administració general.

Especificació de cossos: cos administratiu.

-3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell de suficiència (C1) de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

-4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Gestionar i fer el seguiment i el control dels comptes d'habilitació i dels ingressos del Departament de Governació i Relacions Institucionals, d'acord amb la normativa vigent en la matèria, per tal de justificar adequadament els fons rebuts del Departament d'Economia i Coneixement, i gestionar-ne els ingressos.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Comptabilitzar, fer el pagament i la justificació dels manaments de pagament de la despesa periòdica i esporàdica de l'habilitació.

  2. Fer la conciliació bancària i el control de la caixa d'efectiu del Departament, així com l'arqueig de l'habilitació.

  3. Coordinar la gestió dels serveis sol·licitats a les agències de viatges i el pagament corresponent mitjançant targeta Visa.

  4. Gestionar, controlar i fer el seguiment del procediment de tramitació dels ingressos del Departament en tots els seus àmbits (comptes restringits, generacions de crèdit, devolució d'ingressos, ingressos al Tresor i IVA).

  5. Gestionar, controlar i fer el seguiment dels deutes tributaris de tercers a favor del Departament, d'acord amb la normativa tributària (compensacions de deute, ajornament/fraccionament de deute i certificacions de descobert).

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

    1. Proposa l'import del fons de maniobra anual destinat a despeses a justificar amb el repartiment d'aquest fons per conceptes pressupostaris.

    2. Efectua les retencions cautelars dels imports dels crèdits anuals proposats.

    3. Controla la facturació dels consums tramitats per l'habilitació i modifica les retencions cautelars a l'alça o a la baixa en funció de les necessitats sobrevingudes al llarg de l'exercici i les ajusta a la vista de l'evolució de les despeses reals satisfetes.

    4. Fa els pagaments de la caixa d'efectiu de totes les unitats del Departament.

    5. Estén els xecs bancaris i ordena les transferències de pagaments de l'habilitació.

    6. Lliura les bestretes als subhabilitats i a les caixes secundàries, controla la despesa realitzada, i revisa i comptabilitza els justificants presentats.

    7. Justifica les factures pagades per l'habilitació i edita els documents ADOP (FM) i ADOPJ (E).

    8. Controla els càrrecs de totes les despeses efectuades per mitjà de les targetes de crèdit del Departament.

    9. Atén telefònicament els proveïdors per tal de facilitar-los informació sobre l'estat del pagament de les seves factures i fa els tràmits per actualitzar, en cas necessari, les dades bancàries a les quals s'han de fer les transferències.

    10. Quadra la caixa d'efectiu.

    11. Concilia el llibre de banc amb el de la caixa d'efectiu.

    12. Controla i fa el seguiment dels saldos bancaris i s'encarrega de la gestió bancària amb les entitats.

    13. Registra els pagaments efectuats per l'habilitació als llibres de caixa i banc.

    14. Fa, amb una periodicitat mínima semestral, l'arqueig de l'habilitació (juny i desembre).

    15. Efectua el seguiment dels serveis sol·licitats a les agències de viatges, controla la facturació presentada i en tramita el pagament.

    16. Controla i revisa els moviments que es produeixen en els comptes restringits d'ingressos del Departament.

    17. Elabora la liquidació dels ingressos i edita els documents comptables d'ingressos en l'aplicació GECAT.

    18. Gestiona els documents d'ingrés al Tresor comptabilitzats pel Departament d'Economia i Coneixement i informa les unitats del Departament de les possibles generacions de...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR