RESOLUCIÓ GRI/2761/2014, de 28 de novembre, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de dos llocs singulars de la Direcció General de Funció Pública (convocatòria de provisió núm. GRI/014/14).

SecciónCàrrecs i Personal
EmisorDepartament de Governació i Relacions Institucionals
Rango de LeyResolució

Al Departament de Governació i Relacions Institucionals hi ha vacants el lloc de tècnic/a en Provisió i Avaluació i el lloc de responsable d'Anàlisi de Llocs de Treball.

Els llocs esmentats consten en la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d’organització del Departament de Governació i Relacions Institucionals.

En conseqüència, d’acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s’aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l’informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

–1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de tècnic/a en Provisió i Avaluació i del lloc de responsable d'Anàlisi de Llocs de Treball (convocatòria de provisió núm. GO/014/14), que es detallen en l’annex 1 d’aquesta Resolució.

–2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l’annex 2 d’aquesta Resolució.

–3 Les sol·licituds s’han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre general del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Rivadeneyra, 6, 08002 Barcelona), Girona (plaça de Pompeu Fabra, 1, 17002 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l’Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant la directora de Serveis del Departament de Governació i Relacions Institucionals en el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu davant els jutjats contenciosos administratius en el termini de dos mesos a comptar de l’endemà de la publicació.

Barcelona, 28 de novembre de 2014

P. d. (Resolució GRI/1728/2013, DOGC núm. 6434, de 7.8.2013)

Josefina Valls i Vila

Directora de Serveis

Annex 1

Lloc 1

Descripció del lloc de treball

–1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: tècnic/a en Provisió i Avaluació

Departament: Governació i Relacions Institucionals.

Unitat directiva: Direció General de Funció Pública.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 24

Complement específic: 12.510,12 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

–2 Requisits de participació

Grup: A, subgrup A1.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d’administració general o d'administració especial del grup corresponent.

Especificació de cossos: cos superior d’administració general o tots els cossos especials del grup A, subgrup A.1.

–3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell de suficiència (C) de la Direcció General de Política Lingüística, o equivalent.

–4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Col·laborar en el disseny, implantació i seguiment del sistema de provisió de llocs de treball, per tal de potenciar la política de recursos humans de la Direcció General de Funció Pública, d'acord amb la normativa i directrius establertes, tenint en compte els principis d'igualtat, mèrit i capacitat.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Col·laborar en l'elaboració i el desenvolupament dels concursos generals de mèrits i capacitats per proveir llocs de treball dels diferents cossos i escales del personal funcionari de la Generalitat de Catalunya competència de la Direcció General de Funció Pública.

  2. Analitzar i gestionar les mesures i instruments de racionalització de l'organització i del personal tant funcionari com laboral.

  3. Donar suport als membres de l'Òrgan Tècnic de Provisió de Llocs (OTPL) i detectar i dissenyar la formació associada a provisió.

  4. Assistir i donar suport tècnic en els processos de provisió de personal funcionari o laboral competència dels departaments.

  5. Elaborar els criteris orientatius i de valoració de les comissions d'avaluació pel que fa a la interpretació de les bases de la convocatòria, sens perjudici de la garantia de discrecionalitat tècnica d'aquests òrgans.

  6. Elaborar els informes tècnics en relació amb els recursos i/o reclamacions plantejats.

  7. Qualsevol altra que li sigui encomanada pel/per la superior jeràrquic/a.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

  8. Analitza i estudia els llocs de treball pel que fa a la seva situació als efectes de provisió.

  9. Col·labora en la determinació dels paràmetres i en la confecció de la previsió de les convocatòries de provisió.

  10. Col·labora en l'elaboració de les bases de les convocatòries dels processos de provisió i en fa el seguiment respecte a la publicació en el DOGC.

  11. Impulsa les diferents fases del procés de provisió fins a la resolució.

  12. Analitza les dades administratives dels concursants per tal de classificar-los en la convocatòria.

  13. Dóna suport tècnic i presideix les comissions d'avaluació dels concursos generals de mèrits i capacitats.

  14. Fa l'anàlisi i la gestió de les mesures extraordinàries de racionalització.

  15. Col·labora en el disseny i en el seguiment de les activitats formatives complementàries per als membres de l'Òrgan Tècnic de Provisió de Llocs (OTPL), d'acord amb les necessitats formatives detectades.

  16. Analitza i gestiona les designacions de les persones que han de formar part de les juntes de mèrits i de les comissions d'avaluacions, així com dels òrgans tècnics d'avaluació.

  17. Atèn els departaments i els/les concursants sobre qüestions de provisió i hi dóna suport (telefònic, presencial, telemàtic i/o per escrit).

  18. Assessora tècnicament i jurídicament sobre diferents qüestions relacionades amb la provisió als departaments de la Generalitat de Catalunya.

  19. Assessora i elabora respostes als/a les funcionaris/àries que demanen informació sobre mobilitat i provisió.

  20. Analitza i compara els processos de provisió d'altres comunitats autònomes o ens competents per tal de detectar millores a aplicar als processos de la Generalitat de Catalunya.

  21. Elabora els informes tècnics adreçats als serveis jurídics per tal de donar resposta als recursos plantejats.

  22. Analitza i elabora la resposta a les reclamacions plantejades i en fa la comunicació.

  23. Analitza i fa recerca de la jurisprudència rellevant en l'àmbit de la provisió de llocs de treball.

  24. Analitza les propostes de provisió temporal que han de ser ofertes al portal ATRI per tal de verificar l'adequació a la normativa i a la descripció del lloc de treball.

    –5 Altres característiques

    5.1 Coneixements convenients:

    Sobre procediment administratiu.

    Sobre el sistemes de provisió en llocs de treball de la funció pública.

    Sobre GIP-SIP.

    Sobre l'aplicació CLICK & DECIDED.

    Sobre l'elaboració de descripció de llocs de treball.

    Coneixements de la base de dades Westlaw.

    5.2 Titulació convenient:

    Grau o llicenciatura en Dret.

    5.3 Altres...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR